🄲🄷🄰🄿🅃🄴🅁 « 🄴🄸🄶🄷🅃

8 1 0
                                    

Hamarosan.... A birodalom előkelői hódolatukat teszik az ifjú herceg előtt, miközben mindenféle ajándékokkal lepik meg. Kíváncsian várják az ifjú trónörökös betanult monológját, amit minden megkoronázáson a hagyomány megköveteli. A szolgalányok is szintúgy várják már a nagy eseményt. Hazudnék, ha azt mondanám, még a látványától is hánynom kell, de ezúttal... Teljes mértékben elvarázsolt a helység szépsége. 

William herceg.... 

A tekintetem ráemeltem. Még sosem láttam rajta ezt. Az arckifejezése mindent elárult. Nem igazán lehetett kiolvasni mit is gondol valójában, de mintha legbelül éreztem volna, nagyon nem szeretett volna ekkora felhajtást ezen a nagy napon, a 'Megkoronázása' napján. 

Nem mertem elfordítani a fejem, de azt sem akartam, hogy észrevegyen. El szerettem volna kerülni, nem tehetem ki magam a tréfáinak. Tekintete mintha keresett volna valakit, abban a pillanatban lefagytam, majd elrejtőztem a lépcsősorok mögé, de ekkor valakinek ütközve azonnal elnézést kértem. 

-Nem tudsz a lábad elé nézni? Buta cseléd! .... -felháborodottan intézte szavait felém, egy kissé felbátorodva vissza akartam vágni valamivel, de eszembe jutott, mit ígértem... Visszafogtam magam és annyiba hagyva a szituációt, elindultam egy irányba, amerre a lábam vitt. 

Igazság szerint csak el akartam rejtőzni a nagy tömeg elől, legjobb szobatársam és barátnőm után kutatva. Körbepillantottam, de sehol sem találtam. Elindultam a cselédszállónk felé, Amelie nevét kiáltva. 

-Amelie...?! Itt vagy..? 

Válasz nem érkezett. Kezdtem aggódni érte. Napok óta nem láttam, mintha felszívódott volna. 

-Világosan megmondtam, mi lenne a dolgod! - egy résnyire nyitott ajtó mögül egy hangra lettem figyelmes. Egy gyors bepillantást vettem, vajon ki lehet az?! -.... William mostantól egy herceg! A feleségeként megmenthetnénk a hírnevedet!

-Mi..? - kissé meglepődtem a hallottakon, de persze egy hangot sem kiadva, nehogy észrevegyenek. Jobban tudni akartam, kivel beszél a királyi sarj egyik rokona.

-... William sosem venne észre egy olyan előkelő nőt, mint engem! - válaszol egy nyávogó hangon. 

- William herceg felesége leszel és ez nem fog változni! - erősködött a hölgy.

Jobb lesz lelépni, mielőtt sokkal rosszabb helyzetbe kerülnék.  

𝙳𝚁𝙴𝙰𝙼 𝙵𝙾𝚁 𝚈𝙾𝚄 || 𝙵𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang