Öz'üm
1. Bölüm: Yalanlar ve Gerçekler"Dayanamıyorum..."
•••
Kulaklarımda çınlayan ağlama sesiyle isyan edercesine içimden bağırdım. "Ağlama artık, dayanamıyorum." demek istiyordum ama kıyamıyordum.
"Anneciğim, noldu Kartal'ım?" yine acıyı ben çektim, yine de katlandım. Kıyamadım ona, yapamadım.
Kartal'ımı kucağıma almam ile bana sıkıca tutundu. Yutkunamadım. Her gün bunu yaşarken aynı duyguları hissettikce bitiyordum.
Ne güzel bir anneyim ama? Hah! Gurur duyulur bu halime. Nefret ediyorum kendimden de, o günden de...
Oğlum, meleğim... Sarıldı bana sıkıca, karşılık verdim. Ağlamasının yavaşladığını duyabiliyordum. İçli içli nefes alıp vermesi beni parçalıyordu.
Kucağımda tekrar uykuya dalan Kartal'ı yatağıma yatırdım. Etrafına düşmemesi için onu çevreleyecek yastıklar koyarak üstüne battaniyesini örttüm. Huzurla uykuya dalmıştı hemen. Ben ise yıllardır en fazla bir iki saatlik bir uykuya mahkum bırakılmıştım.
Kendimi bebeğimle kıyasladığımı farketmemle midem bulandı.
İğrenç bir anneyim.
Bir süre seyrettim meleğimi, yanına kıvrılarak. Annesiz babasız büyümüştüm ben, nasıl anne olabilirim ki oğluma? Babasızlığını kapatmak isterken ilk anneliği öğrenmem gerekirdi benim.
Telefonumun cebimde titrediğini hissetmemle yavaşça kalktım yataktan. Koklayarak öptüm anlından. Odadan çıkarken arayana bakmak yeni gelmişti aklıma.
Bilinmeyen numara yazısını görünce kaşlarım merakla havalandı. Eski okulumda ki arkadaşlarım dışında kimse bilmezdi numaramı.
Arayan kişi kapatmadan telefonu açtım. Kartal'ın sese olan hassasiyetini bildiğim için balkona çıktım.
"Alo?" Ses gelmediği için konuşmam ile arkadan bir iç çekme sesi geldi. Ardından gelen boğaz temizleme sesi ile beklemeye başladım. O sırada sigaramı yakmış ve içime derin bir nefes çekmiştim.
"Alo, Ada Özbey ile mi konuşuyorum?"
"Ada Özbey benim. Buyrun? Siz kimsiniz?"
"Ben Özel Erin Hastanesi'nden, doktor Yaman Serin." Kaşlarım istemsizce çatılırken, niye beni aradığını merak etmiştim. Normalde hastanelerde direk doktorlar mı iletişime geçiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz'üm
Acción"Dayanamıyorum." "Dayanmalısın, kardeşim." İşte hayatımda ilk o zaman tutunacak bir dal buldum. Abim beni bulunduğum o derin karanlıktan çekip alırken aydınlığa çıktım. ... Başlangıç Tarihi: 27.12.2022