⁶ open the door bitch

23 3 2
                                    

8 Ekim 2021
Cuma

Uyandıktan sonra kollarımın arasında küçülmüş bedene baktım bir süre, uyandırmak istemedim. Saçından birkaç tutam yüzüne düştü, göremedim yüzünü. Tutamları hafifçe kulağının arkasına yerleştirdikten sonra parmağımla biraz yanaklarında dolaştım. Uyandırmış oldum sanırım bu hareketle. Parlak gözlerini sundu bana yavaşça.

- Uyandırdım mı?

Doğrulup sorduğum sorudan cevap almak yerine, yatar pozisyona geri çekilip esir alındım. Kolları ve bacaklarıyla beni sararken kafasını göğsüme koydu. Uykusuna devam ettiğini sandığım oğlanın biraz saçlarıyla oynadım.

- Jeongin

- Efendim sevgilim?

- Kalbin çok yavaş atıyor

- Yeni uyandım ya ondandır

Biraz doğruldu, yüzünü bana iyice yaklaştırdıktan sonra dudaklarımın üstünde hissettiğim sıcaklıkla nefesim kesildi. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk birden bire böyle? Yeterli olduğunu düşündüğünde ayrılıp kulağını tekrar kalbime yaslamıştı. Sevinçli bir şekilde gülmeye başladı.

- Jeongin kalbin çok hızlı atıyor şimdi

- Acaba neden

- Ya kızma şimdi, ben sarıldığımda yavaştı ya baya ben de korktum aşık mısın diye kontrol ettim

Hyunjin bu nasıl bahane amına koyayım

- Aşık mıymışım

- Aşıkmışsın sanırım

- Ben bilmiyorum ama sen aşık mısın?

Evet beni çok gerdi, kalp krizi geçirecektim. O yüzden intikam olmalı değil mi? Bu sefer ben yüzüne doğru eğilip birleştirdiğimde dudaklarımızı, diğer ikisinden farklıydı. Şokta değildik. Hareketsiz değildik, Hyunjin alt dudağımda oyalanırken ben cidden intikam alırmışçasına parçalıyordum üst dudağını. Nefes almak için ayrıldığımızda Hyunjin zaten yarım bir şekilde üstünde olan bedenimi tamamen altına aldı ve bu sefer o hırslı bir şekilde öpmeye başladı.

Tatlı Hyunjin kişilik değiştirmişti sanki şu an, biraz seksiydi. Fazla seksiydi ve hırçındı. Dudağımı ısırdıktan sonra küçük de olsa bir inleme bıraktığımda sırıtmıştı barizce, hissetmiştim. Bunu ben başlatmıştım intikam alayım diye ama o daha hırslı gibiydi benden.

Biraz daha dudağımda oyalanıp boynuma geçti, sesli bir şekilde öpüyordu. Bomboş odada nefeslerimizin ve Hyunjin'in boynuma kondurduğu buselerin sesi duvarlara çarpıp geri dönüyordu bize. Kontrolü tamamen ona bırakmıştım artık. Kendinden hediye minik morluklar bırakarak boynumu tamamladığında birkaç kez daha dudağımda dolaştı.

Telefondan 3-5 tane üst üste bildirim gelmesini umursamadan tişörtümü sıyırmaya devam ederken 2 kere de arama gelmesiyle durdu.

the last night-hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin