¹¹ can't thinking

16 2 1
                                    

20 Ekim 2021

Hyunjin'in, Hyunjin ile 2. buluşması.

Jeongin'e her şeyi açıklamayı düşünmüştü ama bunu yapamamıştı. Sürekli diğer oğlan onu tehdit edip duruyordu.

Yine yıkık dökük konteynera gelip tanıdık yüzü gördüğünde bütün kinini boşaltıp onu öldürmemek için zor durdu Hyunjin. Yapamazdı, onu engelleyen şeyler vardı. Ama gözü döndüğünde ne yaptığını da bilmiyordu ki işte.

İlk buluşmalarında da ikincisinde de öylece 10-15 dakika kadar oturup birbirleriyle aynı mesajlardaki konulardan atıştıktan sonra dağılmışlardı. Ama bu sefer farklı olan şey olayın içine fiziksel olarak da şiddetin ve bir insanın daha karışmasıydı.

Minho. Kesinlikle Hyunjin'in bir şeyler karıştırdığını ve bu sıralar farklı olduğunu anlamıştı. Aynı Jeongin gibi. Korumak amaçlı olduğundan Hyunjin'i takip etmekten çekinmedi.

İki oğlanın konuşması bitip dağıldıklarında da Minho'dan gelen mesajı gördü Hyunjin.

.

catboy
gölete gel.

hyung
bisey mi oldu

catboy
hyunjin biz aptal mıyız amına koyayım
sorularımı burda sormayacağım
gölete gel çabuk
yakınsın zaten

sen beni mi takip ettin minho

catboy
gölete gel diyorum sana

tamam

.

Minho sinirle beklerken kısa süre içinde yanına vardı Hyunjin. Arabadan indiği gibi Minho yakasına yapışmıştı Hyunjin'in. Verdiği tepkiler Hyunjin'e abartı gelmiyordu. Hak veriyordu o da Minho'ya.

- Hyung dinle beni

- Neyini dinleyeceğim amına koyayım ne çeviriyorsun arkamızdan?

Hyunjin elleriyle yakasında olan ellerin bileğinden tutup sertçe indirdiğinde Minho tekrar bağırmaya başladı.

Hyunjin açıklama yapacak mısın artık bana?

Kısık bir şekilde oflayıp önlerindeki bankı eliyle işaret ettikten sonra Hyunjin konuştu.

- Hyung, lütfen otur konuşalım gerçekten düşündüğün gibi değil. Sakin ol biraz.

Söylediklerine rağmen karşısındaki oğlanın sinirinin yatışmadığını açıkça görebiliyordu Hyunjin. Minho da olayı anlayabilmek için geçip oturmuştu banka. Bir süre eliyle oynayıp kafası eğik bir şekilde duran oğlana bakınca daha da siniri artıyordu Minho'nun.

- Hyunjin konuşsana!

- Nasıl anlatacağımı bilmiyorum

Minho başını yukarı kaldırıp sesli bir şekilde nefes verdikten sonra başladı Hyunjin.

- O gördüğün kişi Hyunjin'di.

the last night-hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin