-braciszku to jest bardzo łatwe.
-no właśnie. Podchodzisz i całujesz.
-a co jak zepsuje tym naszą przyjaźń?
-jeśli nie będzie cię chciała to ją zmusimy do tego żeby z tobą była albo podamy jej podamy amortencje- powiedział George- chociaż kto by cię nie chciał? Jesteś zabawny, troskliwy- zaczął wymieniać.
-uczuciowy, romantyczny- dołączył się Lee.
Mimo tego że współlokatorzy chcieli pomóc nic to nie dało. Fred bał się bardzo że wszystko zepsuje a bardzo tego nie chciał bo gdzie znajdzie swoją drugą Lily? No właśnie,nigdzie.
***
Lily od jakiegoś czasu zastanawiała się co jest z Fredem. Zachowywał się dziwnie, przymilał się lub jej unikał, często był daleko myślami a co najlepsze to urwał na dobre kontakt z Angeliną. Brunetka była szczęśliwa z tego powodu ale martwiła się zawsze czy wszystko robi dobrze kiedy rudzielec jej unikał. Dzisiaj była sobota co oznaczało że Lily i Fred mogli spędzić ze sobą cały dzień. Williams aby się już nie przejmować nauką zrobiła wszystko co było zadane już w piątek. Była szczęśliwa że mogą spędzić razem cały dzień. Fred miał już wszystko zaplanowane od a do z. Na lekcjach zamiast słuchać notował każdy pomysł co może zrobić ze swoją przyjaciółką. Teraz szykował się na spotkanie z nią.
-uhuhu Fredziu gdzie się tak stroisz?-zapytał Lee.
-przecież od tygodnia mówi nam całymi dniami że dzisiaj ma swoją ukochaną na cały dzień- powiedział George poruszając zabawnie brwiami.
-ugh zamknij się.
-braciszku dlaczego się tak denerwujesz?
-to tylko moja przyjaciółka i nic tego nie zmieni. NIC.- odpowiedział rudowłosy. Patrzył się w swoje odbicie w lustrze, w którym widział zwykłego biednego rudzielca. Chciałby wyglądać lepiej ale nie miał takiej możliwości. Myślał że jeśli ubierze się lepiej to coś to zmieni ale według niego mylił się. Jeszcze ostatni raz przeczesał włosy i wyszedł z pokoju na spotkanie.
***
-Lily.
-jestem zajęta.
-Cedric stoi pod drzwiami.- powiedziała Hermiona na co Williams zaczęła przeklinać pod nosem.
~~~
zak0chanaa_ rozdział specjalnie dla ciebie
CZYTASZ
We are just friends [Fred Weasley]
RandomLilly-dziewczyna która chcę zadowolić każdego i nie zwraca uwagi na to jak ona sama się czuje. Fred-wraz ze swoim bliźniakiem jest śmieszkiem szkolnym. Wie że nie da rady każdego zadowolić i przy tym być sobą. Ta dwójka się przyjaźniła od dzieciństw...