-dobra a teraz wyzywam ciebie Freddie na karaoke z wybraną przez ciebie osobe- zaczęła Ginny na co Fred bez zawahania odpowiedział.
-Lily może chciałabyś ze mną zaśpiewać?
-ale ja nawet śpiewać nie umiem
-ja też-na te słowa Williams postanowiła się zgodzić. Ginny wraz z George'm w tym czasie włączyli piosenkę.
-Jenny, darling, you're my best friend
But there's a few things that you don't know of- zaczął śpiewać Fred.-Why I borrow your lipstick so often
I'm using your shirt as a pillow case.-I wanna ruin our friendship.
-We should be lovers instead.
Dwójka przyjaciół dalej śpiewała przy tym się śmiejąc z tego jaką piosenkę wybrało im rodzeństwo rudzielca. W trakcie śpiewania nawet zaczęli tańczyć zapominając o tym że w pokoju są też ich przyjaciele.
-I wanna ruin our friendship We should be lovers instead I don't know how to say this'Cause you're really my dearest friend- śpiewał Fred zapominając o wszystkim i wszystkich oprócz Lily. W trakcie tańca wszyscy oprócz George'a poszli do swoich dormitoriów aby nie przeszkadzać tej dwójce. Młodszy bliźniak miał jednak inne plany i ukrył się za kanapą.
-Cause you really are my dearest friend..-po skończonym utworze twarze piątorocznych zaczęły się niebezpieczne do siebie zbliżać. Wtedy do akcji wkroczył George zaczynający kaszleć. Lily po tym jak to usłyszała wystraszyła się i odsunęła się od rudzielca. Zaczęła się rozglądać po pokoju aż zobaczyła za kanapą swojego przyjaciela.
-a co ty tu robisz?-zapytała brunetka podchodząc do niego.
- szukałem eee...... Szkieł kontaktowych!
-ta jasne bo ci w to uwierzę
-mniejsza z tym gołąbeczki ja idę już spać- powiedział George po czym udał się do swojego dormitorium. Fred i Lily postanowili jeszcze pogadać jednak senność zepsuła ich plany przez co zasnęli na kanapie w pokoju wspólnym.
CZYTASZ
We are just friends [Fred Weasley]
DiversosLilly-dziewczyna która chcę zadowolić każdego i nie zwraca uwagi na to jak ona sama się czuje. Fred-wraz ze swoim bliźniakiem jest śmieszkiem szkolnym. Wie że nie da rady każdego zadowolić i przy tym być sobą. Ta dwójka się przyjaźniła od dzieciństw...