(EN MÅNAD SENARE)
Vart är jag jag är i en smal gång som snurrar och jag börjar bli yr. HALLÅ ÄR DET NÅGON DÄR. Ropar jag högt. Inget svar
Jag tittar ner på mig och såklart så går jag i under kläder. Plötsligt hör jag någons andetag lenare ner
HALLÅ, HALLÅ.
Jag får fortfarande inget svar. jag går längre ner.
AAH från ingen stans ser jag Adam springa i mot mig.
Åh Gud vad du skräms Adam. Konstigt han fortsätter att springa rakt i mot även fast han ser att jag står här. Jag känner hur marken plötsligt kommer närmre. HJÄLP jag ramla jag vrider ansiktet upp men Adam han sitter på min rygg.
Gå av Adam jag måste komma up.
Han gör ingenting förutom att han le med ett ondskefullt litet skratt. ADAM GÅ AV.
han lyssnar fortfarande inte. istället så gör han så att jag ligger på rygg och han har sina knän precis bredvid min midja. Han sänker sitt huvud mot mitt och börjar hångla med mig. VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP. Han slutar och börjar tafsa lite försiktigt.
ADAM SLUTA.
Han lyssna.
Tack så gå av mig nu.
Han lyssna inte men nu lyfter han upp mig och bär mig till en säng mitt inne i ett lager?
Han lägger mig mitt på sängen tar av mig min topp och trosor. Han binder fast mig i sängen och tar av sig sina kläder. NEJ,NEJ ADAM NEJ DU VET ATT JAG INTE VILL SLUTA.
men han bara fortsätter tills han sätter sig på mig. NEJ ADAM SLUTA skriker jag så högt jag kan
Nej det är du som ska sluta du vet att du vill så kom igen känn det. säger Adam efter en stund.
Al-Jag kan inte det vet du
Ad-Nej det vet jag inte
Jag försöker göra som han säger men EU nej.... nu börjar det.... HJÄLP, HJÄP, HJÄLP, HJÄLP MIG SNÄLLA... AAAAHJag vaknar upp det var bara en mardröm ååh snälla låt mig aldrig få uppleva den här känslan igen. Hoppas jag inte råka väcka Adam min pojkvän kan ni fatta jag och Adam är tillsammans nu hoppas han inte vakna. Jag vet inte tänk om drömmen betydde något,men vad.
YOU ARE READING
Allt jag gör blir bara fel
Short StoryAlice är en vanlig tjej som blir mobbad av alla. Lärarna, eleverna och till och med hennes pappa! en dag spårar allt bara ut det börjar med den söta kille kevin som helt plötsligt kysser henne,står vid hennes sida för att sedan nästa dag kunna svika...