Kap. 17

551 17 3
                                    

Nikolas kasta in mig försiktigt i baksätet i bilen. och sen satt han sig i förar sätet och vänta på att Kevin skulle sätta sig bredvid honom där fram. Sen kom Kevin men öppna bil dörren där bak där jag satt.. Och det visade sig att det var Adam.. NIKOLAS HJÄLP DET ÄR ADAM SNÄLLA HJÄLP.. Adam tar tag i mig och drar ur mig från bilen och bär upp mig.. HJÄLP MIG NIKOLAS HJÄLP... Nikolas hoppa ut ur bilen och kutar till Adam som kommit en bit. Adam stannar upp pågrund av att Kevin står framför honom. sen börjar både Kevin och Nikolas springa Adam får panik och vet inte vad han ska göra så han kastar upp mig rakt upp i luften medan han springer åt sidan... Vänta jag är.. UPPE I LUFTEN..... HJÄLP SNÄLLA HJÄLP.. jag tittar snabbt ner. Hjälp den där killen kan kasta högt. Och jag ser att Kevin springer efter Adam.. HJÄLP HJÄLP.. jag bestämmer mig för att blunda så att jag inte ser min död... Men när jag väl har stannat så känner jag inget hårt jag har landat i något mjukt som gungar jag känner vinden i ansiktet.. Jag tror jag ligger på en sjuk bräda som är på väg till en ambulans. jag bestämmer mig för att titta åh det första jag ser är Nikolas vackra tindrande ögon. han rädda mig i.. igen. Han springer mot bilen i gen och lägger mig där bak medans han sätter sig i förar sätet men den här gången kör han utan Kevin...
Al- men hallå tänker du bara lämna Kevin ensam med Adam.
N- ingen fara vi bestämde vart vi skulle lämna dig efter vi hade tagit dig från Adam
Al- så ni menar att jag ska bo någon stans ensam???
N- nej, nej nej nej nej. Kevin och jag ska bo i samma hus
Al- okej
Al- men hur kommer Kevin dit?..............

Allt jag gör blir bara felOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz