Jag sitter fortfarande och gråter i Adams famn. Men nu så slutar jag gråta och bara titta på honom... HAN VA JU AS SNYG..
Al- varför kom du till mig, vi känner ju inte ens varandra.
Ad- jag vet och det va just därför jag kom för att 1 kunna hjälpa dig och 2 kanske börja umgås lite med dig. Jag har precis flyttat hit från USA. Så vi kanske skulle kunna bli vänner.
Al- visst du värkar vara trevlig och snäll o omtänksam så varför inte. och dessutom så är min vän lista kanska tom så.
Ad- bra vi kanske skulle byta nummer. mitt nummer står på lappen här
Al- okey här är mitt nummer
Vi båda tar varandras små lappar med telefon nummer på så vi kan umgås någon gång. Vi sa hej då till varandra och sen så gick jag in hem till mig. När jag kommer in ser jag pappas skor och en massa stök. jag tänkte precis vända mig om och smyga bort från pappa då han kräpps tag i mig. Så klart hade han druckit det stinker av öl han drar in mig i mitt rum och låser. nu står vi båda i mitt lilla rum och med min pappa som bara stirra på mig.... HJÄLP... tänkte jag sen skrek jag det.. HJÄLP HJÄLP SNÄLLA HJÄLP MIG.. han tar ett lakan över munnen och näsan på mig jag kan inte andas... Och plötsligt blir allt svart jag ser inget jag hör inget. Men ändå så känner jag smärta i hela kroppen. Mest i magen och mitt under liv. Nu börjar jag smått att vakna. Det snurrar och allt är suddigt. Men pappa har gått och här ligger jag nu på min säng naken. Jag har ont över allt och det snurrar. vart fick pappa taken på att våldta mig. Han har ju aldrig gjort det förut.. Jag mår illa över att tänka på vad som nyss hände.. BLÄ.. Jag ringer mamma men som vanligt är hon ute och festar.. Mamma blir aldrig full men hon festar ändå. Eller egentligen brukade inte mamma festa det bara blev så i början av veckan. Förut så hade hon tid med mig och försökte alltid att hjälpa mig hon dig på MIN sida vad som en hade hänt.... men nu festar hon istället. Jag måste få prata med någon jag menar jag kan inte bara lossas som ingenting har hänt för JAG BLEV JU NYSS VÅLDTAGEN AV MIN EGEN PAPPA.
Jag ringer Adam han kanske kan hjälpa mig. Fast det kommer låta desperat eftersom vi precis träffats men ändå nu ringer jag honom
(Al=Alice Ad=Adam
Al- Hej du jag måste prata om en sak med dig, för du är typ den ända jag kan lita på
Ad- okey prata på
Al- Jag hade tänkt att vi kanske skulle kunna mötas i parken vi va i förut, om det går bra
Ad- visst vi syns där om 10 min
Al- bra
Ad- hej då
Al- hej då
KAMU SEDANG MEMBACA
Allt jag gör blir bara fel
Cerita PendekAlice är en vanlig tjej som blir mobbad av alla. Lärarna, eleverna och till och med hennes pappa! en dag spårar allt bara ut det börjar med den söta kille kevin som helt plötsligt kysser henne,står vid hennes sida för att sedan nästa dag kunna svika...