Mia ve Lia okula gelmişlerdi. Sıralarına oturup defter ve kalemlerini hazırlamaya başladılar. Hazırladıktan sonra:
-Lia: Mia ben gidiyorum arkadaşlarımla zil çalmaya yakın gelirim. Sende gelmek ister misin? Gerçekten kötü değil arkadaşlarım ile takılmak.
-Mia: Teşekkür ederim Lia gelmeyeceğim. Eminim kötü değildir. Size iyi eğlenceler.
-Lia: Tamam sen bilirsin...
Lia arkadaşları ile beraber gider.
Daha sonra Mia lavaboya gitmek için ayağa kalkar lavaboya doğru gitmeye başlar. Mia'nın kalktığını gören sınıfın zorbaları Mia'yı kolundan tutp çekiştirerek götürmeye başlarlar. Mia ''bırakın beni!'' diye bağırsada kimse koridorda yoktu onlarda Mia'nın söylediklerini pek umursamıyorlardı. Mia tekrardan ''Size diyorum! Bırakın beni aptallar. Eğer şuan dediğimi yapmazsanız kötü olur. Bırakın dedim!'' diye bağırıyordu. Sonunda lavaboya geldiler bir kağıt çıkardılar ve Mia'nın üstüne gizlice yapıştırdılar. Ayrıca Mia'yı tehdit ediyorlardı ''eğer daha fazla bağırıp zorluk çıkarırsan sen akşama kadar tuvalete kilitleriz!'' diyorlardı ama Mia bağırmaya devam etti. Lia, Mia'nın sesini duydu emin olmak için sınıfa gitti. Sınıfta Mia yoktu sesler gelmeye devam edince sese doğru yürüdü ve lavaboya ulaştı. Evet Mia'nın sesi buradan geliyordu. Hızla içeri girip;
-Lia: Çabuk bırakın Mia'yı aptallar!
Diye bağırdı. Bunu duyan zorbalar hemen Mia'yı bırakıp ''Sadece konuşuyorduk Lia kızma.'' dediler. Lia sinirle ''Mia sizle konuşamaz beni kendiniz gibi gerizekalı sanmayın!'' dedi ve kızları itti.
Koridorda Mia ve Lia yürüyordu Lia, Mia'ya ne olduğunu sordu Mia; ''Hiç birşey her zaman olduğu gibi zorbalıkları.'' Koridorda yürüken herkes bir anda gülmeye başladı ve Lia onlara dönüp ''Hortlak mı gördünüz? Neye gülüyorsunuz?'' dedi. Gülen kişilerden birisi dönüp ''Hortlak görmedik ''sessiz inek Mia'' gördük'' dedi ve kağıdı Mia'nın sırtından çıkardı ve Lia'ya gösterip çöpe attı. Mia herşeyi o zaman anladı ve ''Kendi işinize dönün ne bakıp gülüyorsunuz hepiniz boş insanlardan farksızsınız iğrençsiniz.'' dedi.
Lia, Mia'yı sınıfa bıraktı ve koşarak zorbaların yanına gitti. Bu bardağı taşıran son damlaydı artık yetmişti Mia'ya yaptıkları birinin intikam alması gerekiyordu ve bunu Lia yapacaktı.
Mia sınıfta düşündü neden herkes ona böyle davranıyordu sorun Mia'da mıydı? Yoksa herkeste mi? ...
Mia'nın akına küçükken arkadaşının doğum günündeki anısı geldi. ''Arkadaşının doğum günü partisine gitmişlerdi o zaman henüz 7 yaşındaydı. Parti çok gürültülüydü ve kalabalıktı. Müzik sesi, kalabalık, insanların bağırarak konuşması, danslar Mia'yı çok yormuştu bir anda arkadaşları ile kavga etmeye başladı daha sonra bir arkadaşını iterek havuza düşmesini sağladı çünkü arkadaşı ona ''Sen aptalsın. Bu müzik sesi rahatsız etmez asıl sen herkesi rahatsız ediyorsun çok çirkinsin.'' diyip gülmüştü... Mia onu isteyerek itmedi kendine engel olamadı o anda. Onun yüzünden arkadaşı boğulmuştu ve hayatını kaybetti herkes bunun sorumlusu olarak Mia'yı tuttu. Çoğu arkadaşı bu olaydan sonra Mia ile konuşmadı. Konuşanlar ilede kendisi bağını kesti ve o gün bu gündür hiç arkadaş edinmedi tek arkadaşı kardeşi Lia idi. Mia kendine ''Ben olmaması gereken bir fazlalığım benim yüzümden Mia'da zorda kalıyor'' diyip ağlamaya başladı...
Lia zorbaların yanına ulaşmıştı oda neredeyse ağlayacaktı ama Lia kendini nasıl tutacağını biliyordu.
Mia ise kendini yaşadığı doğum günü olayında sonra hiç tutamaz ağlardı içe dönüklüğü bu olaydan başlamıştı geçmiyordu sanki zaman durmuş Mia o günde kalmıştı...
Zorbalar hala lavabodaydı Lia derin bir nefes alıp lavaboya girdi onlardan başka kimse yoktu...
...
2 Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyofobi
Teen FictionHenüz 16 yaşında olan Mia ''sosyofobi''ye sahip olduğunu fark etti. Küçüklüğünden beri bu vardı fakat Mia bunu yeni fark etmişti. Mia sosyofobiyi yenmek istiyor çünkü sosyofobi artık onun yaşamına mutluluğuna bedel oluyordu.