Bölüm 12 -İyi Bir Sabah-

17 4 0
                                    

Sabah olmuştu Mia tamamen uyanmıştı Darell hemşirelerden izin alıp içeri girdi. Mia karşısında Darell'i görünce şaşırdı:

-Mia: Darell neden buradasın? Veya ben neden buradayım?

-Darell: Onu sana sormak lazım Mia. En son lavaboya gidiyorum demiştin yaklaşık 1 saat sonra gelmeyince meraklanıp yanına geldik yerde baygın bir şekilde yatıyordun.

-Mia: Of... Tam hatırlamıyorum galiba verilen ilaçlar yüzünden ama kesik kesik birşeyler hatırlıyorum.

-Darell: Anlatmak ister misin?

-Mia: Peki anlatayım.

-Mia: Aslında sabah da benzeri oldu bir anda aklıma sosyofobiye sebep olan olay geldi nefes alamadım ve yere çömelmiştim sabah yanımda Lia vardı o yüzden birşey olmadı. Ben tekrardan olmaz diye düşünmüştüm. Akşam ise zaten dans bittiğinden beri başım dönüyordu ben danstan acıktığım ve yorulduğum için olduğunu düşündüm yemek yiyincede geçmedi işte lavaboya gideyim dedim yüzümü falan yıkarım diye orada oldu ne olduysa. Bir anda başım döndü aynaya bakınca o olay gözümün önüne geldi sonra gözüm karardı mermerden tutmama rağmen yere düşmeme engel olamadım nefes alamıyordum bir anda kendimi yerde buldum ve sonrasını hatırlamıyorum.

-Darell: Anladım... Peki küçükken- (Darell konuşurken doktor içeri girdi.)

-Doktor: Merhaba Lia.

-Mia: İsmim Lia değil Mia.

-Doktor: Tamam işte Mia ne oldu akşam tam olarak anlatır mısın? Daha önce buna benzer birşey oldu mu?

-Mia: Peki... Aynısı birkaç gündür oluyordu fakat bu kadar şiddetli değildi sadece başım dönüyor ve eski bir anı gözümün önüne geliyordu birkaç dakika sonra geçiyordu. Fakat dün sabah kahvaltıdan sonra bir anda başım döndü ve nefesim daraldı yere çömeldim masadan tutarak aklıma o an geldi ve 5-10 dakika kendime gelemedim neyse ki yanımda Lia vardı o yardım etti. Ama akşam olanda lavabodaydım başım aşırı dönüyordu belki geçer diye yüzümü yıkamaya karar verdim. Yanımda kimse yoktu zaten yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktığımda başım daha çok döndü o anım geldi aklıma ve mermerden tutundum ama düşmeme engel olamadım gözüm karardı nefesim kesildi nefes alamıyordum kendimi yerde buldum. Gerisini hatırlamıyorum zaten biliyorsunuz.

-Doktor: (Bir yandan not tutmuştur.) İkiziniz sosyofobiye sahip olduğunuzu söylemişti söyledikleriniz bunu tamamlıyor. Bu olaylar sosyofobinin geçme aşamasında görülür ilaçlar kullanılarak en az hale getirilir. Kullandığınız bir ilaç var mı?

-Mia: Vardı. Fakat hastalığımın geçtiğini düşündüğüm için bitince yeniden almadım.

-Doktor: Hastalığınız aslında geçmedi ilacınızı kullanmaya devam etmelisiniz ben 3 kutu daha yazacağım eski kullandığınız gibi kullanmaya devam edin. 3 kutu bittikten sonra bunlar bir hafta içinde devam ederse yeniden bana veya psikoloğunuza ulaşın.

-Mia: Tamam teşekkürler.

-Doktor: Ayrıca 2 gün izinlisin okula çarşamba günü gidebilirsin raporunu çıkışta imzalayıp alabilirsin. Çıkışınıda 2 saat sonra kahvaltın bitince gerçekleştirebilirsin ilaçlarını almayı unutma. Geçmiş olsun.

-Mia: Teşekkürler.

-Darell: Bende çıkayım Lia'ya haber vereyim sende biraz dinlen.

-Mia: Tamam görüşürüz.


Mia tek kalmıştı birkaç dakika sonra hemşireler geldi ve serumunu çıkardılar daha sonra kahvaltısı geldi ayrıca Darell ve Lia'ya da refakatçi kahvaltısı gelmişti gerçekten yemekler güzeldi bir hastane yemeğine göre.


2 saat sonra Mia'nın çıkış işlemleri gerçekleşti ve evlerine gittiler. Lia'nın okula proje ödevi için gitmesi gerekiyordu ama Mia'yı yalnız bırakmak istemiyordu.


-Darell: Lia istersen Mia'nın yanında ben kalayım sen okula git. Zaten benim içim rahat etmez.

-Lia: Bilmiyorum ki...

-Mia: Sorun yok Lia... Sen hem raporumu falan verirsin Darell kalabilir.

-Darell: Bak Mia da öyle düşünüyor.

-Lia: Tamam o zaman.


Lia hazırlanır okula gider makyaj yapmaz beyaz bir eşofman takımı giyer fazla süslenmedi zaten ikizi hastaydı rahat rahat birşey olmamış gibi süslenmeyecekti tabii ki...


-Mia: Darell biraz dinleneceğim ben odama gidiyorum sende istersen evine gidebilirsin.

-Darell: Sen dinlen ben kalırım televizyon falan izlerim birşeye ihtiyacın olursa çağırman yeterli.

-Mia: Peki sen bilirsin.


Mia odasına gider ve pijamalarını giyer kapısını kapatır önce telefonunu eline alır ve takipçilerine haber vermek için bir yazı paylaştı bir sürü geçmiş olsun mesajı gelmişti başta Darell geçmiş olsun Mia yazılı bir fotoğraf paylaşmıştı. Mia da teşekkür ederim yazarak cevap vermişti sonuna da kalp emojisi ve gülen bir emoji koymuştu. Daha sonra takipçilerine cevap verdi biraz ve sıkılınca telefonunu kapatıp uyudu.


Birkaç saat sonra uyanmıştı biraz acıkmıştı kalktı ve Darell hala evde mi diye bakmaya gitti gerçekten evdeydi ve televizyon izliyordu bu hali Mia'ya çok komik gelmişti.

-Mia: Gerçekten televizyon mu izliyorsun?

-Darell: Evet olamaz mı?

-Mia: Oluyormuş...

(Gülerler)

-Mia: Ne izliyorsun peki?

-Darell: Belgesel gibi birşey ebru sanatını falan anlatıyor.

-Mia: Bende ebru sanatını çok severim aslında.

-Darell: Annem de çok seviyor hatta küçükken hayali ressam olmakmış.

-Mia: Ne güzel. Peki sonra olmamış mı?

-Darell: Anneannem ve dedem okumasına izin vermemiş bu yüzden olamamış ama hala ara sıra çizim yapıyor.

-Mia: Ya keşke okusaymış.

-Darell: (Konuyu değiştirmeye çalışarak.) Bu kadında çok yavaş yapıyor.

Mia güler.

-Darell: Bu arada ben biraz acıktım sende acıktın mı?

-Mia: Umm... Biraz.

-Darell: Tamam o zaman pizza sipariş verelim mi?

-Mia: Çok iyi olur!


Darell siparişi verir ve sohbetlerine devam ederler birkaç fotoğraf çekinip paylaşırlar hepsinde çok mutlu gözüküyorlardı yaklaşık bir saat sonra pizza gelmişti ve pizza yerken de bir çok fotoğraf çekinmişlerdi gerçekten çok eğleniyorlardı. Birkaç saat sonra Lia da okuldan çıktı ve eve geldi Lia gelince Darell gitti pizza 3 kişilik olduğu için Lia'ya da kalmıştı Lia da yedi ve Mia ile sohbet etmeye başladılar bir çok kişi geçmiş olsun dileklerini iletmişti. Ayrıca Nixie de Mia'yı sormuştu uzun süredir görüşmüyorlardı. Mia'nın aklına Nixie'ye mesaj atmak geldi ve ''Selam Nixie! Biliyorsun uzun süredir görüşemedik ben iyiyim merak etme. Çarşamba günü raporum bitiyor okula gelebileceğim. O zaman uzun uzun konuşuruz görüşürüz.'' yazdı sonuna da tabiki kalp emojisi ve öpücük emojisi koydu.

Saat geç olmuştu Mia ve Lia sohbetlerini bitirip odalarına çekildiler gerçekten yorucu olan 3 gün bitmişti rahat bir uyku çekeceklerdi...


...


12. Bölüm Sonu

SosyofobiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin