Sabah olmuştu Mia bugün psikoloğa gideceği için çok heyecanlandı o yüzden baya erken kalkmıştı. Önce telefonuna baktı normalde telefonunu çok acil şeyler olmadığı sürece eline bile almaya tenezzül etmezdi en son 26 gün önce eline almıştı. Ama son 2 gündür daha sık almaya başladı. Sosyal medyaya girmişti ve kendine yeni bir hesap açtı profil fotoğrafı ve açıklamaları yaptı ama şimdi video vs. çekmeyecekti keşfette gezerken bir anda karşısına Chung Darell'in bir reklam gönderisi çıktı. Dün Nixie'nin söyledikleri aklına geldi ve hemen hesabı açtı 3 milyon takipçisi vardı ve sadece 1 kişiyi takip ediyordu o an Mia yutkundu gerçektende abartıldığı kadar vardı hemde Chung Darell çok yakışıklıydı. Mia hesabına bakarken yanlışlıkla 2 videosunu beğendiğini fark etmedi ilk defa böyle birşey yapıyordu zaten. Bir anda ben napıyorum diye düşündü ve hesabından çıktı kendi hesabı ile ilgilenmeye başladı.
Yaklaşık 1 saat telefonda geçirmişti sonra sıkıldı ve şarja taktı. Hemen yüzüne hafif ve soğuk bir makyaj yaptı üstünede yeşil mavi tonlarında bir kombin giydi çok yakışmıştı yine. Aynadan kendine baktı kıyafetini çekiştirdi falan ufak düzeltmeler yaptı mavi bir sırt çantası hazırlamıştı onuda çantasına attı ve Lia'nın yanına gitti.
-Mia: Lia uyan!
-Lia: 5 Dakika daha off...
-Mia: Geç kaldık Lia ben gidiyorum o zaman!
-Lia: Ne tamam kalktım!
-Mia: Hahha kandırdım...
-Lia: Mia 5 dakikacık daha uyusam ne olurdu sanki...
-Mia: Ne yapayım Lia çok heyecanlandım...
-Lia: Tamam tamam.
Lia kalkar ve yatağını toplar daha sonra lavaboya gider ve kişisel işlerini hallettikten sonra yüz bakımı yapmaya başlar. Bugün Lia kırmızı tonlarında bir elbise giyer elbisenin beline siyah bir kemer takar ve çok hafif bir göz makyajı yapar dudağınada lip gloss sürer saçlarını ise yarısını bağlar altınıda açık bırakıp kıvırır çok güzel olmuştu.
-Mia: Lia bu ne şıklık...
-Lia: (Güler) Dans için hazırlandım bugün okulda çalıştıracaklar ya...
-Mia: Tamamdır Lia...
Beraber okula doğru yürürler ve servis noktasına gelirler servis gelince binip okula giderler... Okula gittiklerinde Lia arkadaşlarının yanına gider. Mia etrafa bakar Nixie daha gelmemiştir koridorda yürümeye başlar ve yanına Chung Darell gelir. Mia heyecanlanır.
-Darell: Selam!
-Mia: Selam?
-Darell: Adın nedir?
-Mia: Mia Jung.
-Darell: Sen beni zaten tanıyorsundur ama ben Chung Darell. Chung Ofis'in ceosunun oğluyum.
-Mia: Evet evet biliyorum...
-Darell: Çok güzel olmuşsun...
-Mia: (Bir anda şaşırır.) Teşekkür ederim...
-Darell: Drake ve beni dün müdür çağırdı yılbaşı dansında sen ve ikizinde olacakmışsınız.
-Mia: Evet.
-Darell: Neyse umarım güzel bir gösteri olur. Ben gideyim artık.
Nixie, Mia'nın Chung Darell ile konuştuğunu görmüştü ve Darell gidince hemen yanına gitti.
-Nixie: Ovv Chung Darell ve sen...
-Mia: Abartma sadece yılbaşı dansını sormak için gelmiş!
-Nixie: Başka türlü gelsede olurdu demek...
-Mia: (Çok düşük ses tonu ile) Olur tabii olur...
-Nixie: Ne dedin?
-Mia: Yok birşey...
-Mia: Neyse bu konuyu boşver bugün psikoloğa gidiyorum! (neşe ile söyler)
-Nixie: Evet bende çok mutluyum...
Zil çalar ve sınıfa giderler...
Dersler bitmişti. Şimdi psikoloğa gideceklerdi ama ondan önce müdür onları çağırdı.
-Müdür: Dans sadece böyle okulda çalışarak oturmaz okul çıkışı bir araya gelip çalışmanız lazım çocuklar.
-Darell: Olur müdürüm o zaman şimdi bize gelsinler?
-Mia: Müdürüm olur ama bugün müsait değilim yarın veya cuma yapsak olur mu?
-Müdür: Tabii çocuklar zaten 1 ay var haftanın 2 günü yapsanız yeter.
-Darell: O zaman yarın bize geliyorsunuz.
-Mia: Tamam Chung Darell.
-Darell: Darell desen yeter Mia.
-Mia: Tamam Darell.
Nixie, Mia ve Lia psikoloğa doğru yol alırlar. Ve sonunda gelmişlerdi gerçekten büyük bir hastaneydi. Hemen rezervasyondan numara vs. aldılar ve içeri girdiler.
-Psikolog: Sadece Mia Jung kalsın.
(Diğerleri odadan çıkar.)
-Psikolog: Mia biraz sorunundan bahsedildi neden hiç arkadaş edinmiyordun bunu bana söylemeni değil bu kağıda yazmanı istiyorum.
-Mia: Tamam. (İşaretli yere küçükken yaşadığı olayı yazmaya başlar.)
-Psikolog: (Kağıdı okur.) Peki Mia, şuan arkadaşın var mı?
-Mia: Aslında son 3 gündür var ilk defa zaten burayada onun sayesinde geldim. O kendime eziyet etmemem gerektiğini söyledi.
-Psikolog: Aslında hastalığının birçok aşamasını Nixie Lee sayesinde aşmışsın. Sende sosyofobi var.
-Mia: O nedir?
-Psikolog: Sosyal fobi, sosyal ortamlarda ortaya çıkan çeşitli belirtilerle karakterize sık görülen kaygı bozukluklarından biridir. Genellikle çocukluk veya ergenlik çağında başlar. Bu bozukluğa sahip kişiler, sosyal durumlarda oldukça gergin veya rahatsız hissetme eğilimindedir. Başkaları tarafından utangaç, sessiz, içe dönük, geri çekilmiş, engellenmiş, mesafeli ve ilgisiz kişiler olarak görülür. Tam tersi olarak arkadaş edinmek, gruplara dahil olmak ve sosyal etkileşim içeren aktivitelere katılmaktan zevk alırlar; fakat, endişeleri sebebiyle istedikleri pek çok şeyi yapamazlar.
-Mia: Anladım. Gerçektende tam beni anlatıyor...
-Psikolog: Peki biz bunu nasıl yeneceğiz? Aynen şuan yaptığın gibi! Daha çok arkadaş edineceksin ve geçmişi unutacaksın! Daha çok sosyal faaliyetlere katılmaya çalış! Bende sana kötü olayları unutman için minik bir hap vereceğim bunu bir ay boyunca tüketmen gerekiyor.
-Mia: Tamam teşekkürler!
Mia odadan çıkar ve Nixie ve Lia ona neler olduğunu soruyordur. Beraber Lialel Cafe'ye giderler ve orda olayları birbir anlatır. Daha sonra ilacını da alıp eve giderler.
7. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyofobi
Fiksi RemajaHenüz 16 yaşında olan Mia ''sosyofobi''ye sahip olduğunu fark etti. Küçüklüğünden beri bu vardı fakat Mia bunu yeni fark etmişti. Mia sosyofobiyi yenmek istiyor çünkü sosyofobi artık onun yaşamına mutluluğuna bedel oluyordu.