Bölüm 17 -Şakamatikler-

10 5 0
                                    

Zil çalmıştı hep beraber Mia ve Lia'nın evine gittiler Drake ve Lia yolda hiç konuşmadı bu onlar içinde zordu ama iyi bir eğlence ve iyi bir şaka için kendilerini tutmayı başardılar.


-Darell: Drake ve Lia hadi ama böyle yapmayın en azından konuşun en azından bizimle...

-Lia: Darell, ben onunla hayatta konuşmam. Sizede kırıldım.

-Drake: Ben sanki senin ile konuşmak çok istiyorum ya. Laflara bak!

-Lia: İstemezsen isteme ben istiyorsun mu dedim? Zaten benim ile konuşmak isteme lütfen.

-Mia: Tamam tamam uzatmayın işte! Konuşmayacaksanız konuşmayın en azından kavga etmeyin. Darell sende boşa uğraşma en azından  biraz önce kavga etmiyorlardı.

-Darell: Haklısın Mia. Hemde çok haklısın.

-Lia: Evet Mia haklı Darell. Boşa uğraşma.


Eve gelmişlerdi Lia lavaboya gidiyorum bahanesi ile kalktı Drake ise su içeceğim mutfağa gidiyorum diyerek ayrıldı daha sonra yandaki odaya gidip konuşmaya başladılar.

-Lia: Drake şimdi içeri beraber girelim tak diye şaka yaptık diye bağıralım nasıl fikir?

-Drake: Aklımdan tam olarak bu geçiyordu! Harika fikir! Tıpkı senin gibi...

-Lia: Drake!

-Drake: Tamam tamam birşey demedim.


İçeri beraber gülerek giderler içeri girdiklerinde Darell ve Mia öyle şaşırmışçasına bakar ki kahkaha atmaya engel olamazlar. Lia ve Drake aynı anda ''Şakaydı! Kavga falan etmedik hatta sevgiliyiz!'' diyerek bağırdılar.


-Mia: Bizi kandırdınız mı yani?

-Lia: Evet Mialy öyle görünüyor!

-Mia: Lia! Bunun bedelini ödetirim sana.

-Drake: Darell ne oldu dondun?

-Darell: Biliyordum zaten.

-Drake: Kesin öyledir. (Kahkaha atar.)

-Darell: Tabii biliyordum Lia diye sayıklıyorsun geceleri nasıl kavga edip konuşmayacaksın ha?

-Mia: (Güler.) Cidden Lia diye mi sayıklıyor? Drake çok komiksin!

-Drake: Mia bari sen yapma!

-Mia: Siz bize yaparken iyi değil mi? Sizi gidi şakamatikler!

-Drake: Sosyofobiyi yenmeseydin görürdük şimdi senin böyle kahkahalara boğulduğunu!

-Lia: Drake!

-Drake: Yalan mı Lia?

-Darell: Drake kes sesini!

-Mia: En azından ben başkalarının istemeden yaşadığı şeylerle dalga geçmiyorum. Çok komikmiş şakan cidden sadece sen gülüyorsun! 

-Darell: Tamam lütfen Mia uzatmayın! Drake!

-Drake: Mia ben özür dilerim... Bu kadar üzüleceğini düşünemedim. Sende sayıklamam ile dalga geçince...

-Mia: Özür dilemeni kabul ediyorum ama ben senin dediğin birşey için üzülmem Drake merak etme sen sadece kendini komik sanan birisin neden senin dediğin şey için üzüleyim? Ben üzülmem ama başka birisi dediğin şeyler için üzülebilir tavrım o yüzden yoksa çok üzüldüğümü düşünme.

-Lia: Mialy tamam uzatma o yaptı bir hata!

-Darell: Aynen Lia haklı. Biz dans çalışacaktık hadi başlayalım.

-Mia: Peki...


Dansa başlarlar bu sırada Mia ve Drake'in küslüğü de unutulmuştu zaten Drake kimse ile özelliklede sevgilisinin ikizi ile küs kalmak istemiyordu bu yüzden mutluydu. 2 saat dansa çalıştıktan sonra yorulmuşlardı ve içeri geçtiler. Lia herkese limonata getirdi ve acıktıları için Drake sushi ısmarlamak istedi ve kabul ettiler. 

Ünlü bir restoranta gelmişlerdi bu restorantın ''Chirashi Sushi''si oldukça meşhurdu. Hepsi chirashi sipariş verdi ve yemekleri geldi gerçekten çok sevmişlerdi. Yemeklerini bitirdikten sonra bir parka gidip biraz yürüyüp gezdiler eğlenmişlerdi daha sonra ise herkes evine gitti.


Mia ve Lia evlerine ulaştığında danstan dolayı dağılan yerleri topladılar ve ödevlerini yapmaya başladılar. Biraz fazla ödevleri vardı fakat geç kalmışlardı uykuları da gelmişti bu nedenle hemen bitirmeleri gerekiyordu. Birbirlerinden yardım alarak ödevleri 1 saatte bitirdiler daha sonra pijamalarını giyip yüz bakımı yaptılar. Mia belli etmesede Lia'ya kırılmıştı çünkü hem yalan söylemişti hemde Mia'nın kendini kötü hissetmesine sebep olmuştu. Ama Mia fazla uzatmadı.

Mia uyumadan önce Nixie ile konuşmak istedi ve hemen bir mesaj yazdı.

-Mia: Nixie uyudun mu?

-Nixie: Hayır.

-Mia: Güzel. Sana anlatacaklarım var.

-Nixie: Çabuk anlat!

-Mia: Lia ve Drake sevgili olmuşlar! Bize de şaka yapmışlar!

-Nixie: Emin değildim ama tahmin etmiştim. Çünkü onların kavga edeceğini ve konuşmamaları hiç inandırıcı değildi.

-Mia: Aynen öyle ama Lia'nın bana yalan söylemesine biraz kırıldım.

-Nixie: Bence takma bu kadar minik bir şaka.

-Mia: Bence de.

-Mia: Herneyse Nixie detayları yarın anlatırım okulda görüşürüz!

-Nixie: Görüşürüz!


Mia telefonu kapatır ve uyumak için yatağına gider bugün çok yorulmuştu hemen uyumak istiyordu...


...


17. Bölüm Sonu

SosyofobiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin