Sabah olmuştu ve bugünde aynı geçiyordu Mia için eskisi kadar yoğun değildi sadece, normalde salıları Mia için çok yorucu olurdu ama bugün öyle olmadı çünkü evdeydi. Mia'yı bir kız takip etmişti tabii ki birinin takip etmesi anormal değildi birçok takipçisi vardı ama bu kızın 900k takipçisi vardı ve profilinde Darell ile olan bir fotoğrafı vardı. Mia sinirlendi ve ss alıp Darell'e attı ve kızı Mia da takip etti.
-Mia: Sen kimsin? Neden profilinde Darell ile bir fotoğraf var ve beni takip ettin?
-Jessi: Benim kim olduğumu bilmiyor olabilirsin ama ben seni çok iyi tanıyorum. Adım Jessi şimdilik senin için bu yeterli. Diğer soruna gelirsek Darell benim eski sevgilim ve hala beni çok seviyor. Yani Darell den uzak duracaksın!
-Mia: Adı üstünde ''eski'' dedin. Eski sevgilinden kimin uzak duracağına sen karar veremezsin.
-Jessi: Eğer Darell ile yakın olduğunu görürsem o zaman sonunun geldiğini bil.
-Mia: Senden korkan senin gibi olsun. Jessi.
Mia son sözünü söyledi ve kızı engelledi o sırada bu yazışmaları da ss alıp Darell'e attı.
-Darell: Mia ben açıklayabilirim inan düşündüğün gibi değil.
-Mia: Açıklanacak birşey yok Darell.
-Darell: Mia...
-Mia: Ayrıca ne düşündüğümü nereden biliyorsun?
-Darell: Mia ne demek istediğini anlayamıyorum?
-Mia: Darell. O kız eski sevgilisini unutamamış yanında olan kızlara sallayan bir kız işte. Senin açıklaman gereken birşey yok ne olduğu gayet açık değil mi? Zaten sen ondan ayrılmışsın bir sorun yok. Ayrıca bana böyle bir konuda açıklama yapmana da gerek yok ben yanlış anlasam bile. Jessi bizim aramızdaki arkadaşlığı yanlış anlamış olan bu.
-Darell: Arkadaşlık...
-Mia: Evet arkadaşlık?
-Darell: Neyse Mia görüşürüz ders başlayacak.
-Mia: Görüşürüz.
Darell biraz üzülerek konuşmayı kapatsada aslında Mia'nın yanlış anlamamasına sevinmişti ve bir an sinirli engellediği Jessi'nin engelini açarak ona mesaj yazmaya başlar.
-Darell: Jessi! Senin amacın ne kızım? Beni sevdiğim kızdan ayırmak ise başaramayacaksın Mia dediğin hiçbirşeyi umursamıyor. Sen kendini çok önemli mi zannetin? Ayrıca o profilinde olan heryerde olan fotoğrafları sileceksin yoksa fotoğrafımı izinsiz paylaştığın için dava açacağım haberin olsun. 2 günün var.
-Jessi: Darell o kızla sevgili değilsin değil mi?
-Darell: Bu seni ilgilendirmiyor ama benden uzak durman için söyleyeyim şuan değiliz ama yakında olacağız umarım. Aramızdan çekilirsen sevinirim Jessi.
Darell konuşmadan çıkar ve direkt Jessi'yi engeller ondan nefret ettiğini bir kez daha anlamıştır. Darell'in yanında Drake vardı.
-Drake: İkiz ne oldu? Surat astın.
-Darell: Drake hani şu Jessi vardı ya eski sevgilim Mia'ya mesaj falan yazmış neyse ki Mia onu kafasına takmamış.
-Drake: En başından beri pisliğin tekiydi o kız ben sana söylemiştim.
-Darell: Keşke dinleseydim seni nefret ediyorum ondan. Sen kimsin Mia'ya mesaj yazıyorsun ya sen kendini ne sanıyorsun? Çok komik cidden. Mia sana inanır mı?
-Drake: Mia be! Tabii ki inanmaz!
-Darell: İşte benim...
-Drake: Senin? (Kahkaha atarak güler.)
-Darell: Ya Drake!
-Drake: Yo Droko.
Darell sert bir bakış atar ve Drake'in yanından ayrılır ve Lia'yı aramaya başlar. Yerde ararken gökte bulmuş gibi olmuştu biraz.
-Darell: Lia bi' benimle gelebilir misin?
-Lia: Tamam...
Darell Lia'yı bahçenin arkasına götürür.
-Darell: Lia bak şimdi Drake...
-Lia: Drake?
-Darell: Drake senden hoşlanıyor!
-Lia: Yok deve! Darell ne saçmalıyorsun?
-Darell: Saçmalamıyorum ciddiyim!
-Lia: Bende ondan hoşlanıyorum?
-Darell: Yine hayırlı bir işe vesile oldum...
-Lia: (Güler) Amacın bu değil miydi ki?
-Darell: Hayır amacım kötülük yapmaktı. Yok olmuyor benden kötü falan...
-Lia: Onu bunu boşverde şimdi ne olacak?
-Darell: Ben ne bileyim? Git konuş.
-Lia: Öyle mi dersin?
-Darell: Söylediğime pişman ettin Lia sağol!
-Lia: Ya senin ikizin ya hani... Ondan sana soruyorum beynini kullan biraz.
-Darell: Oda mantıklıymış bak. Bana sorarsan git konuş işte ne olacağı belli mi? Belki birini öleceksiniz veya başkasına aşık olacaksınız.
-Lia: Sus Darell!
-Darell: Hem kendi tavsiye istiyor hem sus diyor bu da bir değişik.
Darell gitemeye başlar Lia'ya da sinirlenmiştir. İçinden ''Bugün de herkes bi' sinir edici ya napacağım ben?'' diye düşünür ve sınıfa çıkar. Drake'e, Lia'ya söylediğini söylese mi emin değildi şuanlık söylemeyecekti.
Mia evde sıkılmıştı ve dışarı çıkmaya karar verir. Çok havalı bir kombin yapmıştı: siyah deri bir pantolon üzerine beyaz crop ve onun üzerine de siyah deri bir ceket ve deri beyaz detaylı topuklu ayakkabılar giymişti siyah tonlarında bir makyaj yapmıştı. Çok havalıydı hemen üzerine dönüş yazdığı bir fotoğraf paylaşmıştı sonrada dışarı çıkarken ''Merhaba sevgili takipçilerim! Artık sahalara döüyorum iyileştim. Dönüş fotoğrafımı da paylaştım. İyiyim şuan. Jessi senden ne haber?'' diyerek bir video çekip yayınlamıştı hem takipçilerine haber vermişti hemde Jessi'ye gönderme yapmıştı.
Mia, AVM alışverişini tamamlamıştı tam 16 poşet şey almıştı daha bazı şeylerin eksik olduğunu düşünüyordu bu kız tam bir alışveriş çılgınıydı. Eve döndüğünde Lia'nın gelmesine 40 dakika kalmıştı eşyaları yerleştirdi ve tabii ki Lia'ya da bir hediye almıştı ayrıca Darell'e de. Lia'nın hediyesini Lia'nın yatağına koydu. ve fotoğrafını çekti daha sonra Darell'in hediyesini de eline alıp fotoğraf çekti ikisini birleştirip ''Değer verdiğim kişilere hediyeler!'' yazarak paylaştı. Darell'in hediyesini Darell'e yarın verecekti. Ayrıca herkes bu hediyenin kime ait olduğunu merak ediyor tahminler yürütüyorlardı. Yarın kime olduğunu öğreneceklerdi...
...
13. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyofobi
Novela JuvenilHenüz 16 yaşında olan Mia ''sosyofobi''ye sahip olduğunu fark etti. Küçüklüğünden beri bu vardı fakat Mia bunu yeni fark etmişti. Mia sosyofobiyi yenmek istiyor çünkü sosyofobi artık onun yaşamına mutluluğuna bedel oluyordu.