Lia zorbaların yanına gitti. İçeri girip kapıyı kilitledi daha sonra onlara bağırmaya başladı;
-Lia: Siz fazla oldunuz! Birinin size bedelini ödetmesi gerekiyor! Kimse Mia'ya zarar veremez ona zarar verene öyle bir zarar veririm ki... Mia'dan uzak duracaksınız anladınız mı?
-Zorbalardan biri: Anlamazsak ne olur Lia? Ha, kendini bu kadar büyütmesen keşke bak bize! Kaç kişiyiz istesek senin ağzını yüzünü dağıtırdık ama sen bunu anlamamışsın gibi görünüyor. Sen bize çok komik geliyorsun şuan Mia ineği bile senden daha akıllı. (Güler.)
-Lia: İkizime inek demeyi kes! Gel görelim kim kimi parçalıyormuş! Asıl sen kendinizi büyütme hepinize tek atarım!
Lia o kıza yaklaşıp ilkokulda öğrenip madalya kazandığı Taekwondo sporunda öğrendiği hareketleri kullanma zamanı gelmişti. Gülerek tekme atıp hepsine dayak atmaya başladı. Zorbalar bu tatlı kızın bir anda nasıl bir canavara dönüştüğünü anlamadı neye uğradıklarını şaşırdılar.
Lia hepsini dövdükten sonra 3 tuvaletin içine ikişer kişi koydu ve ağızlarını bantlayarak kilitledi. Kamera olmadığı için şanslıydı çıkarken tuvaletin giriş kapısını da kilitledi.
Lia kantine gitti, su ve öğlen yemeği için birşeyler alacaktı.
Mia hala ağlamaya devam ediyordu. Yanına siyah kıvırcık saçlı yeşil gözlü bir kız geldi.
-Nixie: Merhaba neden ağlıyorsun? İstersen bana anlatabilirsin seni dinlerim. İstersen arkadaş olalım?
-Mia: (Ağlamaya devam eder.) Ben kimse ile arkadaş olamam özür dilerim, özür dilerim...
-Nixie: Neden olamazmışsın? Gayette oluruz. Bende eskiden senin gibi düşünüyordum ama arkadaşsız olmuyor...
-Mia: Ne sende mi benim gibi düşünüyordun? (Ağlamayı keser, şaşkın gözlerle karşısındaki güzel kıza bakar.)
-Nixie: Evet istersen arkadaş olalım anca öyle anlatırım.
-Mia: Tamam olalım.
-Nixie: Gel bi elini yüzünü yıkayalım sonra bahçeye çıkar konuşuruz.
-Mia: Tamam.
Lavaboya giderler ve tam Mia elini yıkayacakken Nixie bir ses duyduğunu fark eder 3 tuvaletten de hemen kapıyı açar ve her tuvaletin içinde 2 kişi olduğunu görür hemen ellerii açıp ağızlarındaki bantı açar.
-Nixie: Siz kimsiziniz? Kim yaptı bunu?
-Zorbalar: Söyleyemeyiz hak ettik. (koşarak çıkarlar.)
-Mia: Onlar zorbalardı. Sen yenisin galiba.
-Nixie: evet dün nakil oldum.
-Mia: Anlıyorum...
Nixie ve Mia bahçeye inerler. (Mia ilk defa teneffüsde dışarı çıkmıştı çok heyecanlı ve ürkekti.)
-Nixie: Benim adım Nixie Lee senin adın ne?
-Mia: Memnun oldum Nixie benim adım Mia Jung.
-Nixie: Bende memnun oldum. Peki içerde neye ağlıyordun anlat bakalım.
-Mia: Aslında her şeye. Hani senin kurtardığın zorbalar vardı ya bana zorbalık yaptılar yine... Başta onun için ama asıl nedeni kendimi küçükken arkadaşımı doğum gününde istemeden itip boğulmasına sebep olmam o günden beri kendimi bir fazlalık gibi hissediyorum...
-Nixie: Anlıyorum... Ama sen fazlalık değilsin çok güzel bir kızsın arkadaşını isteyerek itmedin zaten kimse kimseye zarar vermez özellikle sen...
-Mia: Ya, yeniden arkadaşlarıma zarar verirsem istemeden? Yine bir arkadaşımı kaybedersem o zaman kendimi asla affedemem en mantıklısı arkadaş edinmemek gibi gelmişti. Hala öyle aslında... Seni sırf sende eskiden benim gibi düşündüğün için kabul etmek istedim.
-Nixie: öyle birşey olmayacak sen zarar vermezsin kimseye... Peki neden kendini cezalandırıyorsun? Böyle daha mı iyi olacak? Tek yaptığın kendine karşı bir kötülük sen iyi bir insansın buna tüm kalbimle inanıyorum sen çok iyisin. Çünkü kötü olsan küçükken yaptığın birşeye şuan bile pişman olup kendini cezalandırmazdın Mia Jung kendine gel!
-Mia: Yapamıyorum, yapamıyorum... Bende isterdim arkadaşlarım olmasını çok isterdim ama olmuyor şuan senle konuşurken bile aklıma o anlar geliyor... Keşke bende Lia gibi olabilseydim...
-Nixie: Lia da kim?
-Mia: İkizim o mükemmel bir kız... Onun gibi olabilmeyi çok isterdim... Yanlış anlama onu kıskanmıyorum onu çok seviyorum... Onun gibi olmayı çok isterdim o mutlu olsun yeter...
-Nixie: Anlıyorum...
-Mia: Sen neden benimle arkadaş olmak istedin o kadar kişi varken? Lia'da vardı onunlada arkadaş olabilirdin neden ben?
-Nixie: Bilmiyorum seni kendime daha yakın buluyorum. İyikide seni tercih ettim bundan asla ama asla pişman değilim ve olmayacağım.
Mia, Nixie'ye sarılır.
-Mia: Teşekkür ederim arkadaşım... Teşekkür ederim...
Lia kantinden 2 tost almıştır ve 2 su bahçeye doğru geldiğinde çok şaşırarak bakar çünkü Mia'yı birine sarılırken görür ama Mia'nın hiç arkadaşı yoktur...
Lia hemen Nixie ve Mia'nın yanına koşarak gider...
...
3. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyofobi
Genç KurguHenüz 16 yaşında olan Mia ''sosyofobi''ye sahip olduğunu fark etti. Küçüklüğünden beri bu vardı fakat Mia bunu yeni fark etmişti. Mia sosyofobiyi yenmek istiyor çünkü sosyofobi artık onun yaşamına mutluluğuna bedel oluyordu.