Bölüm 18 -Yılbaşı Dansı-

9 5 0
                                    

Sabah Mia ve Lia uyandılar her zaman olduğu gibi hazırlanmaya başladılar. Bugün büyük gündü Yılbaşı dansının günüydü... Yılbaşına uygun şeyler giyeceklerdi Lia yeşil bir elbise ve yeşil tonlarında makyaj yaptı ayrıca yılbaşı ağacı şeklinde bir toka taktı Mia ise kırmızı bir elbise giydi ve aynı tokadan takıp kırmızı tonlarında bir yılbaşı makyajı yaptı biraz abartmışlardı ama sorun olmazdı.


Darell ve Drake'de uyanmışlardı Darell yeşil bir takım elbise Drake ise kırmızı bir takım elbise giymişti çok uyumlu olmuşlardı. Darell, Mia'ya mesaj attı.

-Darell: Mia siz hazır mısınız?

-Mia: Evet evet  biz hazırız.

-Darell: Tamam okulda görüşürüz çok güzel bir dans olacak!

-Mia: Görüşürüz. Umarım...


Mia çok heyecanlıydı ilk defa böyle bir gösteride yer alıyordu en son bu tarz bir gösteriye katıldığında herşeyi mahvetmişti ama bu sefer öyle olmayacaktı. Ayrıca Nixie'de sunucu olmuştu bu Mia'ya cesaret verecekti. Okula gittiler Darell ve Drake'in olduğu yere gittiler çünkü gösteriye çıkacaklar orada bekliyordu birazdan başlayacaktı. Mia'nın elleri buz gibi olmuştu kalbi küt küt atıyordu çok heyecanlıydı bir yandan da şaşırıp rezil olursam diye korkuyordu...


Gösteri başlamıştı öğretmenler ve görevi olmayan öğrenciler bahçede toplandı oldukça kalabalıktı. Öncelikle sunucumuz Nixie konuşmaya başlayacaktı. Birkaç yeni yıla uygun şarkı çaldı daha sonra Nixie'ye söz verildi.


-Nixie: Merhaba sevgili okulumuzun değerli öğrencileri, velileri ve tabii ki öğretmenleri... Biliyorsunuz yeni yıl, yeni başlangıçlar ve iyi başlangıçlar... Yeni yılınızı kutlarım bugün ki gösteride bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler yeni yılımız bize güzel şeyler, güzel arkadaşlıklar getirir umarım. Bu temenni ile göstermize başlayabiliriz. Öncelikle gitarları ile yeni yıl şarkısı yazan 3 öğrencimizi davet ediyoruz...

Öğrenciler gelir ve gitarları ile yazdıkları şarkıyı çalarlar gerçekten çok güzel bir şarkıydı yaklaşık 3 dakika onlara ayrılmıştı... 

Daha sonra Nixie konuşmasına devam ederken mikrofon bir anda bozuldu ve hışırtılar çıkmaya başladı. Bir anda yüksek bir ses duyuldu. ''Merhaba sevgili öğrenciler, bunu bana kazık atan eski sevgilim ve yeni tanıştığı kız için kardeşini hiçe sayan ablama söylüyorum.'' Nixie kim olduğunu anlamıştı bu Jessi'ydi. ''Evet evet doğru duydunuz bana kazık atan kendi ablam. Ayrıca sevgilimin beni aldattığı kız ile, bu kız hayatımı mahvetti. Sevgilimi ve ablamı elimden sosyofobim var diye yaranıp tatlı kız gibi gözükerek çaldı! Hepsi numara hasta falan değildi o ayrıca o bir katil! Doğru duydunuz bir katil küçükken arkadaşını itip boğulmasını izlemiş! Ne kadar üzücü! O kişiyi çok merak ettiniz değil mi?'' Jessi konuşmaya devam ederken müdür hemen mikrofon odasından sorunların düzeltilmesini emredip ''Bu nasıl rezillik? Hani her şey planlanmıştı siz nasıl izin verebiliyorsunuz böyle birşeye! Çabuk düzeltin!'' diyordu.

Jessi konuşmasına devam etti ''Merak etmeyin o iğrenç hayatımı mahveden kişiyi söylemeyerek daha fazla sizi meraklandırmayacağım. Değil mi Darell? Meraklandırmayalım senin beni aldattığın kızı hemen söyleyeyim ne dersin? Herneyse uzatmayayım o kız M-a-m'' Tam Mia diyecekken sesi kesilmişti Mia çok korkmuştu neyseki tam zamanında ses kesilmişti...

Nixie konuşmasına devam ederek; ''Herneyse, biraz önce olan olay için özür dileriz yaşanmadı sayalım ve biz eğlenceli gösterimize devam edelim.''

-Nixie: Şimdi öğretmenlerimizin birbirlerine aldığı yılbaşı hediyelerini vermelerini izleyelim. Öğretmenlerimiz kendi aralarında bir çekiliş yapmışlar herkes çıkan kişiye hediye aldı şimdi onu verecekler.

Öğretmenler hediyelerini verirler yaklaşık bu gösteri 30 dakika sürer normalde daha uzun olması gerekirken demin ki olay yüzünden kısa keserler.

-Darell: Mia sakin ol tamam mı? Hiçbir şey olmayacak rahatça dansımızı edip alkışlanacağız.

-Mia: Ya yine Jessi konuşursa...

-Darell: Müdür onun önlemini almıştır eminim. Ayrıca Jessi'ye dava işlemlerini başlattım bu yaptığı bardağı taşıran son damlaydı.

-Darell: Sen bana ve kendine güven eğer dansta şaşırırsan bana uyumlu hareket et.

-Mia: Tamam. Sana güveniyorum Darell...


-Nixie: Evet öğretmenlerimize teşekkürler... Gerçekten çok güzeldi hediyeler şimdi son ve en hareketli eğlenceli gösterimize geldik! Mia - Lia ve Darell - Drake ikizlerimizi yılbaşı dansları için buraya çağırıyoruz!

Büyük bir alkışla çıkarlar ve şarkıları çalmaya başlar. Gerçekten kıyafetleri, hareketleri, uyumları mükemmeldi herkes hayran kalmıştı danslar o kadar güzel gözüküyordu ki... Ayrıca Mia'da biraz önce ki heycanını üzerinden atmıştı hiç unutmadı tüm gözler onun üzerindeydi. Mia şaşırmadığı için içten içe çığlıklarla seviniyordu ama bunu tabii ki belli etmiyordu. Herkes danslarına hayran kalmıştı ama sonunda bitti sonuç o kadar güzeldi ki öyle bir alkış kopmuştu...


-Nixie: Diyecek söz bulamıyorum... Gerçekten çok iyiydiniz hayatımda gördüğüm en profesyonel dans olabilir tebrik ediyorum sizleri! Beklentimden çok daha iyiydi...


...


18. Bölüm Sonu

SosyofobiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin