Pinsamt

705 15 0
                                    

~2 år senare~
Jag mådde bara illa hela tiden. Eftersom jag inte fick synas för någon så kunde jag inte öppna ett endaste fönster,jag fick ingen luft och jag lärde inte känna några människor.
Igår var det 2 år sen exakt sedan jag kidnappades. Jag kände mig på tårna och då kom han in i rummet. -Du ska få träffa några,sa han,kom med. Jag kände att YES! De här personerna kanske kunde få ut mig men NEJ! Jag hade fel som vanligt.-Säg hej till mördar dockan Sally,Döds Spindeln Spinky och giftormen Sassy,sa han och jag blev rädd för det här lät INTE bra. -Mördar docka?frågade jag. -Ja,hon kan bli din bästa vän!sa han med en elak glimt i ögonen,och din sista... Jag sprang in i det lilla rummet och han kom in. -Men kom igen nu nu måste du faktiskt Stöda avloppsrören!!röt han och jag smög ut. Han band ett rep runt min mage och hissade ner mig. Jag kröp inuti avloppet och kände att det var så jävla äckligt. Efter en stund ropade att jag hade städat klart och han hissade upp mig igen. -Blev du så rädd så att du kissade ner dig?frågade han och jag skakade på huvudet. -MEN KISSA NER DIG DÅ!!!!!!röt han och men jag skakade på huvudet. Han hällde i mig tusen glas vatten typ och jag behövde verkligen gå på toa. -Jag måste gå på toa!stönade jag men han bara skrattade och hindrade mig.
Han hade hindrat mig i typ 40 minuter och då kände jag något varmt rinna ner för mina ben. Han Lyfte in mig på hans rum och ställde mig på golvet naken. Jag kunde inte hindra att kisset kom för det bara kom. Han skrattade ondskefullt och jag började gråta.

Kidnappad: Del 1,2 och 3Where stories live. Discover now