~3 år senare~
Nu var det min trettonde födelsedag och han hade faktiskt glömt bort det där med kondomen. Jag satte mig och kollade på alla teckningar jag hade gjort när jag var mindre. -Vad önskar du dig?frågade han när jag kom in. -En mp3 och en bok,svarade jag och i nästa stund kom han in med en radio och en hög med papper. Jag satte på nyheterna när han gick ut och då fick jag höra den chockerande sanningen.
"Polisen letar fortfarande efter den trettonåriga flickan Renesmee. Hon sägs vara tretton år nu men polisen har inga spår efter vart hon är dags för vädret." Jag knäppte av radion och började skumma igenom papprerna. Det var någon historia om Hans och Greta. Nu var det där lilla rummet väldigt trångt. Man kunde knappt resa sig uppsåt trångt var det. Jag började tänka tillbaka på hur det skulle varit om jag inte hade tagit en Annan väg en den vanliga vägen,men nej jag är ju så korkad. Men det kunde ha varit värre med mig för 1: Han kunde ha sålt vidare mig,2: han kunde ha våldtagit mig,3:han kunde ha gjort mig gravid. Jag kollade på den sista teckningen jag hade gjort när jag var 7 år. Det föreställde en äng,med massa blommor och på ängen dansade hela familjen glatt. Jag vek ihop papperna och stoppade de i fickan. Jag fick nöja mig med mina slitna jeans jag hade fått och min alldeles för tajta topp,enligt mig.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kidnappad: Del 1,2 och 3
Cerita PendekJag var fem år,bara fem år när det hände...