~Hos mig~
Jag kände hur tårarna vällde ner för kinderna och hörde fotstegen komma ut från klassrummet.
-Sluta!!! Snyftade jag och Killen som jag hade stött ihop med kom fram till mig.
-Renesmee räck mig din hand,Sade han och jag räckte fram den.
-Du är lik din mamma,Sade han och jag nickade.
-Renesmee!!utbrast Michelle och Kramade mig.
-Vad hände?Frågade fröken.
-Blev kidnappad och nästan våldtagen men precis då kom polisen!Snyftade jag och Borstade av mig damm och grenar.
-Kom Renesmee,Sade reporten och drog med mig mot utgången.
-Jag vägrar!!!Skrek jag och slog till henne på käften medan Dustin tog tag i min arm och sade förlåt till henne.
-Kom jag leder dig hem skoldagen är ändå slut snart,Sade han och fröken nickade för hon hörde vad han sade.
-Du är het!Viskade han när vi satt i bilen och han körde in i skogen helt plötsligt.
-Jag bor inte här...
Jag förstod ändå vad han höll på med.
Han stannade bilen och vevade upp taket och tryckte bak sätena.
Wow hans bil var stor och man kunde trycka bak sätena helt,måste vara en ny modell!
Jag slet av hans kläder och han slet av mina,Stackarn hade fått stånd...
Han började kyssa min hals och kom ner till min fitta och tryckte upp två fingrar i den.
Utan att ens tänka tanken på att använda kondom så kom han in i mig och körde hårdare och hårdare.
Hans pungkulor slog hårt mot min ömma hud och jag skrek och stönade.
-J-AAAAAG K-KOOOO-MMMMMMEEEEEER!!!!!!Skrek han och kom,Jag kände hur hans sperma sprutade ut och hur hans kuk slaknade och tillslut låg vi och flämtade.
-Får jag berätta en sak?Viskade han och jag såg hur hans blick blev blodtörstig.
-Jaaaa...
-Jag är vampyr,Sa han sedan.
-Och?
-Blev du inte rädd?
-Nej.
-Renesmee Det borde du.
-Men jag är inte det.
-Renesmee Om vi ska kunna vara tillsammans måste jag bita dig.
-Jaha.
-...
-Dustin?
-Ja.
-Ska du inte bita mig?
-Jo.
-Gör det bara.
-Ok.
Han böjde sig ner och högg ett bett i Min hals och jag såg inget mer.Jag vet,korr kapitel men jag hinner inte skriva mer mu!