Bra jobbat Renesmee

590 16 0
                                    

Jag försökte smaka på blodet men det gick inte,mitt finger drogs från munnen till en spik. En sylvass spik som låg ensam på golvet bara skrek till mitt finger att den ville sticka hål i det. Jag kröp sakta till spiken och BOOM så brakade det uppe från övervåningen. Jag blev jätterädd och sprang tillbaka till trälådan och lyssnade på när han svor. -SATAN I HELVETE!!!!!!!skrek han och jag tryckte knäna mot magen.
Jag försökte lägga mig ner på golvet för att "somna" men det gick såklart inte,för det gick aldrig.

~Nästa morgon~
Jag måste ändå ha lyckats somna för jag vaknade av att jag slog upp ögonen.
-Ännu en dag,ännu en mardröm,sa jag högt för mig själv och reste mig upp från golvet.
-RENESMEE NU SKA DU TA OCH STÄDAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!Vrålade han från övervåningen. Jag smög bort till spindeltamburen och började med att städa bort de giftigaste spindlarnas spillning sedan tog jag de andra spindlarna. Sedan gick jag vidare till ormarna och Plockade upp massa ormskinn som de hade fjällat. När klockan slog 5 på kvällen hade jag städat hela huset så att han kunde spegla sig själv. -Jag är imponerad jag går och köper dig något som du vill ha men INGET med teknologi,flämtade han. -En säng?frågade jag och han nickade. -Det kan jag ordna,mumlade han och låste dörren bakom sig när han gick.

Kidnappad: Del 1,2 och 3Where stories live. Discover now