-1-

173 6 0
                                    

" Bir parça mutluluk "


And everthing is not the same now.
( Ve artık hiçbir şey
eskisi gibi değil. )

It feels like all our lives have changed.
( Sanki tüm hayatımız değişmiş gibi. )

Maybe when I'am older, It'll all calm down.
( Belki büyüdüğümde her şey sakinleştir. )

But its killin me now.
( Ama şimdi beni öldürüyor. )

What if you had it all but nobody to call ?
( Ya arayacak biri hariç herşeye sahip olsaydın ? )

Maybe then you'd know me.
( Belki o zaman beni tanırsın. )

Cause ı've had everything but no one's listening .
( Çünkü herşeye sahibim ama kimse dinlemiyor. )

And thats just fuckin' lonely .
( Ve bu sadece kahrolası yalnızlık. )

I'am so lonely...
( Çok yalnızım... )

Justin Bieber - Lonely

İyi okumalar :)

Dünya ikiye ayrılır. Bu iki parçaya bir sürü isim verilebilir. İyiler ve kötüler, masumlar ve suçlular, merhametliler ve acımasızlar...
Bazen ise bu iki düzenin arasında kalanlar. Ne iyi olanlar ne kötü.
Sessiz bir şekilde hiçbir şeye karışmadan yaşamaya çalışanlar.

~Jeon Jungkook~

Binlerce iğnenin tenime battığını hissettim. Titremeye başlayan bedenim ve kararmaya başlayan gözlerimle kolumu tutan ele baktım.

Etrafımızdan geçen onlarca insanın sesi artık uğultulu geliyordu.

Bağırmak istedim. Sesim kısılana kadar bağırmak istedim ama yapamadım.

Birazdan çok büyük ihtimalle bayılacağımı biliyordum. Bu senaryoya alışmıştım artık.
Gözlerimi açtığımda başımda bir sürü doktor, iyi olup olmadığımı soracaklardı.

Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlarken onca kalabalığın içinden bir sesi ayırt edebildim. Çok tanıdık bir ses.

" Jungkook ! "

Jimin...

Zorlukla açık tuttuğum gözlerimle karşıdan koşarak gelen Jimin'e baktım. Oldukça endişeli görünüyordu.
Hızla yanımıza gelip adamın elini kolumdan çekmişti.
Daha fazla titreyen bacaklarıma engel olamayıp yere düştüm. Jimin hemen yanıma çöktü. Bana dokunmamak için havaya kaldırdığı elleriyle endişeli bir şekilde gözlerime bakıyordu.

" İyi misin Jungkook? Cevap ver iyi misin?! " korktuğu her halinden belli oluyordu.

Hiçbir zaman iyi olmadım Jimin.

" Jungkook bana bak ! İyisin tamam mı geçti. Kimse sana dokunmuyor. " geçmiyordu işte. O her ne kadar geçtiğini söylesede geçmeyecekti.
Yinede onu üzmemek için kafamı sallayıp derin derin nefesler aldım.
Kendime gelmem lazımdı.
Hemde hemen.
Bir süre daha yerde oturduktan sonra yavaşça kafamı kaldırıp etrafa baktım. İnsanlar başımıza toplanmıştı.

Black Swan | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin