" Black Swan "
İyi okumalar :)
Tuhaf şeyler.Bu siktiğimin mekanında kesinlikle tuhaf şeyler oluyordu.
Açılışa son iki gün kalmıştı.
Kendimle gurur duyuyordum çünkü gerçekten harika bir iş çıkartmıştım.Taehyung'u son görüşümden beri çok az görüyordum.
Arada bir mekanı kontrol edip gidiyordu.
Yakında onu hiç görmeyecektim. Sonuçta mekan tamamlanmıştı ve benim burada yapacak bir şeyim kalmamıştı.
Tuhaf olan şeylere gelince, buraya geldiğimden beri giremediğim bodrum katındaki oda beni oldukça ürkütüyordu.
Dün son işleri halletmek için oldukça geç çıkmam gerekmişti.
Ve sanki...
Sanki çıkmadan önce aşağıdan bir insan sesi gelmişti. Ama oldukça boğuk bir ses olduğu için tam anlayamamıştım.
Kendimi sadece beynimin bana bir oyunu olduğuna inandırmaya çalışıyordum ama olmuyordu.
Yoongi hyung oranın depo olarak kullanıldığını ve çok karışık olduğu için girmenin tehlikeli olacağını söylemişti.
Zaten kapısı da her daim kilitli tutuluyordu.
Ama yinede buradan tamamen gitmeden önce oraya girecektim.
Mekanın kapısının şiddetle açılmasıyla tüm düşüncelerimden sıyrılıp yerimde sıçradım.
Kapıya baktığımda daha önce hiç görmediğim bir yüzle karşılaşmıştım.
Hemen hemen aynı yaşta olduğumuzu düşündüğüm bu adam etrafını hızlıca taradı ve gözleri beni buldu.
Yine hızlı bir şekilde yanıma gelip bağırarak konuştu. " Siktiğimin Taehyung'u nerede ?! "
Elim ayağam birbirine girmişti. Sanki en ufak yanlış sözümde beni öldürecekti karşımdaki adam.
" B-ben bilmiyorum. " dedim korkarak.
Biranda kolumu tutup sıkmasıyla gözlerimi şokla açtım.
" Bana yalan söyleme! "
Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başladığında kolumu çekmeye çalıştım ama bırakmıyordu. Derin derin nefes almaya çalışırken kapıdan gelen tanıdık sesle durdum. " Sikeyim, bırak onu. "
Taehyung öfke ve şaşkınlıkla karşımdaki adama bakıyordu.
Adam beni bir eşyaymışım gibi duvara fırlatıp Taehyung'un yanına gitti.
" Haftalardır neredesin sen piç herif ? Neler olduğundan haberin var mı ?! " diye gürledi yabancı adam.
Taehyung gözlerini benim üzerimden ayırmıyorken konuştu. " İçeri geç geliyorum şimdi. " adama hitaben konuşup yanıma geldi.
" İyi misin ? " bunu sorduğunda biranda aklıma gelmişti. O adam koluma dokunmuştu dehşetle koluma baktım. " Şş şş sakin ol kimse dokunmuyor şuan sana. "
Tekrar derin nefes alıp kendime gelmeyi denedim.
Bu sırada yabancı adam bir kaç küfür mırıldanarak Taehyung'un kendisi için özel istediği çalışma odası tarzındaki yere gitti.
" Sıkıntı yok ? " dedi Taehyung sorarcasına.
" Yok. "
" Tamam, beni burada bekle geleceğim birazdan. Sakın bir yere kaçma. " küçük çaplı uyarısınıda yapıp oda odaya geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Swan | Taekook
أدب الهواةDeliler gibi sevmek ama bir kere bile dokunamamak... Belkide en acı şeylerden biriydi. Kendini tüm dünyadan soyutlamış yalnız bir çocuk. Biran bile düşünmeden, acımasızca insanların yaşamına son veren bir adam... Bu iki zıt kişiliğin yan yana gelmes...