Zaterdag, het is 9 uur 's morgens.
Opnieuw wordt Lisa wakker in het ziekenhuis. Victor zit bij haar om haar te steunen want Viola is inmiddels al weer ontwaakt uit haar coma. De dokter heeft nog steeds geen nieuws over Bart. Lisa gaat bij Bart op de kamer. En opeens hoort ze 'beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep' de hartmonitor geeft hartstilstand aan. Binnen de 5 minuten staan er verpleegers binnen en staat Lisa buiten.
Na 10 minuten komt de dokter buiten.
Dokter : Lisa kan ik je even spreken?
Lisa : ja tuurlijk kan dat. Maar mag Victor het ook horen?
Dokter : ja want ik denken dat je alle steun gaat kunnen gebruiken nu.
Lisa :wat bedoelt u?
Dokter : Bart zijn hartritme is nu weer normaal maar het is niet uit te sluiten dat dit nog eens kan gebeuren.
Lisa : hoe kan dat?
Dokter : Door de kunstmatige ademhaling. Als je wilt kan je er nu eens bij gaan.
Lisa : oké bedankt voor de info dokter.Niet veel later breekt Lisa in tranen uit. Heeft ze eindelijk de liefde van haar leven gevonden, dan ligt hij plots in coma. Victor troost haar en plots probeert hij haar te kussen.
Lisa : VICTOR WAT DOE JE NU!!!!!!
Victor : sorry ik dacht dat je ook iets voelde voor mij.
Lisa : VERKEERT GEDACHT DUS! !! En trouwens hoe zit het dan tussen jouw en Viola?
JE LEEST
de weg naar geluk is nog lang #Wattys2015
Romancedit boek gaat over een tienerkoppeltje die in hun relatie alleen maar tegenslag kent maar er toch altijd samen doorkomt