Manuel pov
Na een uur gedanst te hebben gaan we allemaal even zitten en dan merk ik dat Bart weg is maar na een tijdje komt hij terug. Hij gaat naast Lisa zitten en geeft een omslag en zegt dat ze hem pas mag openen na middernacht. En Lisa zegt dat ze wil dat iedereen er bij is als ze hem opent. Op dat moment staan ik, Rosa, Victor en Viola op en gaan naar de garage. Als we terugkomen hebben we allemaal een koffer mee en ik en Victor hebben nog een slaapzak mee.
Rosa pov
"We blijven hier slapen en per koppel is er een slaapzak voorzien" zeg ik waarop Lisa haar ogen beginnen te glinsteren. "Alhoewel er van slapen waarschijnlijk niet veel zal komen" voegt Manuel er aan toe. Het is ondertussen al 19:00 en de ouders van Bart zijn pizza's gaan halen. Als iedereen klaar is met eten gaan we een film bekijken. "Welke film gaan we bekijken?" vraagt Bart. "Een horrorfilm" zegt Manuel. "Curse of Chukkey" zegt Victor waarop ik, Viola en Lisa beginnen te gillen. Bart zegt dat Lisa mag kiezen omdat het haar feest is en Lisa kiest de film 'Grease' en we zingen allemaal luidruchtig mee met de liedjes. Als de film gedaan is is het 21:00 en krijgt Manuel toch zijn zin.
Viola pov
Als de film begint kruip ik dichter tegen Victor aan. Als ik naast me kijk dan zie ik dat Lisa dichter bij Bart zit en daarnaast zit Rosa. "Waar is Manuel?" fluister ik naar Rosa en op dat moment horen we de trap kraken. Bart zet de film op pauze en dan gaan we allemaal samen kijken. Eerst loopt Bart dan Victor dan ik dan Lisa en daarna Rosa. Rosa is helemaal in paniek omdat Manuel nog steeds nergens te bekennen is. Als we aan de trap komen staat Manuel daar met bloed aan zijn handen en ligt er aan de voordeur een mes met bloed en we zien dat de voordeur een klein beetje open staat. Iedereen begint te roepen als we dezelfde schaduw zien als die van Chukkey. Ik wil weglopen maar ik val en kom met mijn hoofd op de trap terecht en raak bewusteloos. Victor maakt me wakker en zegt dat ik aan het dromen was. Ik kijk en haal opgelucht adem als ik Manuel zie zitten. "Waar droomde je over?" vragen Lisa en Rosa tegelijk waarop iedereen begint te lachen. Als we uitgelachen zijn vertel ik waarover mijn droom ging. Als ik klaar ben met vertellen is het al 23:45 nog een kwartiertje en Lisa mag de omslag die ze van Bart gekregen heeft gekregen openen.
Lisa pov
Daarnet is Viola gewekt door Victor omdat ze een nachtmerrie had. Binnen tien minuten mag ik die omslag die ik gekregen heb van Bart gekregen heb openen. In afwachting kijken we naar een aflevering van 'Tegen De Sterren Op' als de aflevering gedaan is is het al 00:15 en mocht ik een kwartier geleden de omslag al geopend hebben. Als ik de omslag open haal ik er zes kaartjes uit. als ik goed kijk begin ik te gillen want het zijn zes vip tickets voor de 'On The Road Again Tour' van 1D er zit ook nog een brief bij van Harry, Liam, Louis en Niall ons graag zouden willen ontmoeten. Het optreden is morgenavond al dus besluiten we om te gaan slapen.
JE LEEST
de weg naar geluk is nog lang #Wattys2015
Romancedit boek gaat over een tienerkoppeltje die in hun relatie alleen maar tegenslag kent maar er toch altijd samen doorkomt