een maand later

21 1 0
                                    

Hallo iedereen sorry voor het lange wachten maar hier is een update

Lisa pov

Vandaag mag ik eindelijk naar huis. Om 13:00 komt de dokter nog een paar testen doen. Ik vraag me wel af waarom Bart de laatste weken niet meer langs kwam. Hij zei dat hij bij zijn oma aan de zee moest gaan logeren omdat zijn ouders er even tussenuit wilden maar ik hoorde aan zijn stem dat hij loog. Oh ja ik vraag het hem straks wel als hij me samen met zijn ouders komt halen. Ik blijf de komende maanden daar logeren omdat mijn ouders voor hun werk in het buitenland zitten.

Bart pov
Ik ben zenuwachtig. Om 13:30 ga ik mijn liefste Lisa ophalen aan het ziekenhuis. Het is nu al 13:00 ze weet niet dat ik ondertussen een scooter heb. Wat ze ook niet weet is dat ik Manuel, Rosa, Victor en Viola heb uitgenodigd voor een supriseparty. Het is nu al 13:15 ik ga me klaarmaken en vertrek naar het ziekenhuis.

Lisa pov
De dokter is net weg hij zei dat het normaal is dat ik af en toe nog duizelig ben ik heb dan ook een zware klap gekregen op mijn hoofd. Nu ben ik al mijn spullen aan het samen zoeken aks er op de deur wordt geklopt. Als ik open doe zie ik mijn lieve Bart staan en vlieg hem om de nek. Na 2 minuten knuffelen kus ik hem vurig en vol passie en hij kuste terug. Als ik klaar ben gaan we naar buiten waar tot mijn verbazing niet de ouders van Bart staan maar een scooter. Nog steeds onder de indruk doe ik een helm aan en ga ik achterop zitten.

Bart pov 

Ik hoop dat onze vrienden ondertussen bij mij thuis verstopt zitten. Ik besluit om tegen Lisa te zeggen dat ik naar het toilet moet en daar stuur ik een bericht naar mijn ouders. Als ze antwoorden dat iedereen er is loop ik opgelucht terug naar Lisa en vertrekken we. Als we voor mijn huis staan toeter ik 2x want dan weet iedereen dat ze zich moeten verstoppen.

Lisa pov

Als we binnen komen is het donker "wacht ik steek even het licht aan." zegt Bart en steekt het licht aan. Op dat moment springen al onze vrienden tevoorschijn en roepen "verrassing!" Ik schrik en val bijna maar daarna begin ik te huilen van geluk en schiet samen met de rest in de lach. "Wat heb ik toch lieve vrienden" snik ik waarop Bart zegt: "Hé en ik dan? Ik heb wel alles geregeld" Waarop iedereen weer in de lach schiet en ik loop naar hem toe. Als ik bij Bart sta kus ik hem en vraag of het zo goed is. Bart knikt en begint te blozen.

de weg naar geluk is nog lang #Wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu