Zenuwen voor 1D

16 1 2
                                    

Lisa pov

Het is al 14:00 als ik en Bart wakker worden. Ik zie dat Manuel en Rosa nog slapen en Victor en Viola zitten te kussen. Ik en Bart beginnen stil te lachen waardoor Victor en Viola schrikken en daarna beginnen ze mee te lachen. Als we alle vier uitgelachen zijn besluiten we om stil naar beneden te gaan en een grap uit te halen met Manuel en Rosa. Als we beneden zijn beginnen we allemaal ideeën op te schrijven. Het meest voorgestelde idee gaan we gebruiken. Als iedereen klaar is met schrijven bekijken we welke ideeën er het meest voorkomt. We besluiten dan uiteindelijk twee grappen uit te halen. Als we alles besproken hebben gaan we naar boven.

Rosa pov

Ik en Manuel worden wakker van Viola en Lisa die helemaal in paniek roepen dat het concert al bezig is en dat we nog moeten vertrekken. Als we de kamer uitlopen krijgen we een emmer water over ons heen gegooid en begint iedereen te lachen. Iedereen behalve ik en Manuel hij kookt van woede maar na een tijdje staan we allebei mee te lachen.

6 uur later. (20:00)

Cato pov (moeder Bart)

We zitten in de auto onderweg naar Brussel. Er zit een CD van 1D in de CD-speler van de auto en op de achterbank zitten ze lekker luid mee te zingen. Naast mij ligt Lisa te slapen want ze is wagenziek. Dat is ook de reden waarom Bart haar mocht gaan halen met zijn scooter toen ze uit het ziekenhuis mocht. Als we er bijna zijn maak ik haar wakker en zet de radio en CD-speler uit. We horen dat het voorprogramma al bezig is. Ik zet de kinderen af voor het stadion en vertrek weer want ze hebben hier in de buurt een hotel geboekt.

Lisa pov

Niet te geloven dat ik binnen een paar uur oog in oog ga staan met 1D!!! Als ik er nog maar aan denk begin ik al te flippen. Ongeveer halverwege het concert worden ik, Viola en Rosa op het podium geroepen door Harry Styles. De f***ing Harry Styles weet onze namen!! Ik voel dat ik bijna flauw val. Hij vertelt aan het publiek dat ik een maand geleden in het ziekenhuis lag te vechten voor mijn leven en dat mijn vrienden altijd bij mij kwamen. Opeens roept hij naar Bart dat het zijn beurt is om op te komen. Hij komt op en heeft een doosje vast. Hij knielt en Harry houd de microfoon voor zijn mond. Hij begint te vertellen over hoe lang we elkaar al kennen en dat hij echt kapot ging toen ik in coma lag. Opeens zegt hij dat hij daarom een heel belangrijke vraag heeft.

Bart pov

Ik ga kapot van de zenuwen ik zit nu geknield voor Lisa en ga haar een heel belangrijke vraag stellen. Zo daar ga ik dan... "Lisa ik ken je al van in de kleuterklas en vanaf het tweede leerjaar ben ik al smoorverliefd op je. We zijn nu al bijna een jaar samen en ik heb nog steeds dezelfde gevoelens voor jouw. Toen je een maand geleden in coma lag hebben onze vrienden mij moeten dwingen om naar huis te gaan en even te slapen. Ik was altijd te koppig om te luisteren want ik wilde er bij zijn als je ontwaakte uit de coma. Ik heb je nooit achter gelaten en ik heb al die tijd in het ziekenhuis doorgebracht. Ik ging alleen weg om eens naar school te gaan om hen ook op de hoogte te houden over jouw toestand. Ze wensten me telkens opnieuw veel sterkte toe en ze hoopten samen met mij en onze vrienden dat je snel zou ontwaken. Ik ging er echt kapot aan toen ik je daar zag liggen tussen al die machines en met die buisjes in je armen en in je mond. Maar zoals je waarschijnlijk nog wel weet was ik er bij toen je ontwaakte..." op dat laatste knikte ze en ging ik verder "... Maar zoals je weet ben ik de laatste week dat je in het ziekenhuis niet meer langsgekomen. Maar dat was omdat ik dit allemaal aan het regelen was. Nu ondanks alle tegenslag die we al gehad hebben zijn we nog steeds samen dus wil ik je iets heel belangrijks vragen..." iedereen in het stadion begint te juichen en te klappen en Louis, Harry en Liam zeggen alle drie op hetzelfde moment dat ze moeten stil zijn. Of zoals zij zeiden 'Everybody listen now your all SHUT UP!!' als iedereen weer stil was ging ik verder "... Mijn liefste Lisa wil je samen met mij verdergaan en wil je met mij samen een huisje delen..." op dat moment doe ik het doosje open en ziet ze een ring en een sleutel zitten. "... Lieve Lisa wil je samenwonen en met mij trouwen?" op dat moment plaatst Louis zijn microfoon voor Lisa haar mond.

Lisa pov

"Liefste Bart natuurlijk wil ik met je samenwonen en met je trouwen" zeg ik met tranen in mijn ogen. Plots vraagt Louis "Hey Lisa why you crying?" en ik zeg "I'm crying because i'm so happy." waarop hij dan weer zegt "oh okay now which songs you want to hear?" en ik roep "Alive, Diana and No Control!!"

de weg naar geluk is nog lang #Wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu