Lisa pov
Als we in de bar zijn zijn Harry en Louis plots weg. Als we rond kijken zien we ze plots in een hoekje en ze staan te kussen. Als we hen vragen wat er aan de hand is vertellen ze ons het hele verhaal. (Zie filmpje{PS: er komt heel kort een vies stuk in maar dat is pas tegen het einde}) Als ze uitvertelt zijn staat iedereen met tranen in de ogen en we besluiten dan maar om naar het hotel te gaan. De jongens hebben gevraagd of we morgen samen met hen willen ontbijten en of we hen de stad willen laten zien. Natuurlijk hebben we ja gezegd. (wie zou er nu nee zeggen tegen ONE DIRECTION 'DE BEKENDSTE BOYSBAND VAN DE WERELD') Als ik en Bart aan onze kamer komen ontdekken we dat de kamer van Haz en Lou naast onze kamer is. We nemen afscheid van iedereen en gaan onze kamer in. Als Bart het licht aan legt zie ik dat er met rozenblaadjes een hartje op ons bed ligt. Ik begin te giechelen als Bart naast me komt staan en me optilt. Deze nacht ga ik ongetwijfeld dromen over ons huwelijk. Ik denk er nu al aan en er ligt nog niet eens een datum vast. Maar eerst een heel bijzonder ding...
... onze eerste keer.
De volgende dag
Ik word wakker door iemand die op de deur klopt. Ik denk direct aan gisteren, sta op en trek snel kleren aan en doe open. Als ik zie dat het 1D en onze vrienden zijn zeg ik dat we zo meteen komen dat we ons juist nog moesten klaarmaken. Juist op dat moment komt Bart uit bed en begint iedereen te lachen omdat hij namelijk naakt was. Als hij doorheeft dat onze kamerdeur open staat begint hij te blozen en loopt onmiddellijk naar de badkamer. Als ik terug naar onze vrienden kijk zie ik dat Rosa verbaast kijkt en ik zeg dat ik het later wel uitleg en ze knikt. Dan gaat iedereen nog even naar de kamer en doe ik de deur dicht. Ik ga naar de badkamer en maar zie Bart nergens. Als ik me omdraai staat hij achter me en ik schrik. We beginnen te kussen en gaan dan uiteindelijk samen douchen. Als we klaar zijn gaan we naar onze kamer en trekken we onze kleren aan. Ik heb een een rood kleedje aan met een zwarte kraag en zwarte bolletjes en zwarte pumps. Bart had een grijze t-shirt aan met daarover een leren jack. Hij had ook een zwarte jeansbroek aan en leren laarsjes. Hij is zo knap. Plots schrik ik op uit mijn gedachten door Bart. "Kan je het goed zien lieverd?" vraagt hij en ik begin te blozen. Ik ga naar de badkamer en doe mijn make-up als ik plots een zacht tikje voel kijk ik achter me en schrik als ik zie dat het Bart niet is. Het is Zayn die vraagt of ik klaar ben, hij zegt dat Bart hem binnen heeft gelaten. Ik knik, loop de badkamer uit en ga onmiddellijk bij Bart staan die er uit ziet alsof hij ieder moment door zijn benen kan zakken.
Hoi iedereen hier is er een nieuwe update ik ben er de hele nacht aan bezig geweest
JE LEEST
de weg naar geluk is nog lang #Wattys2015
Romancedit boek gaat over een tienerkoppeltje die in hun relatie alleen maar tegenslag kent maar er toch altijd samen doorkomt