**3 maanden later**
Lisa povIk heb echt stress want ik krijg mijn trouwjurk niet aan. "Cato(mama van Bart) zou je eens kunnen komen helpen alsjeblieft" roep ik en nog geen 5 minuten later staat ze al bij mij in de kamer. Rosa en Viola zijn al klaar ze hebben allebei dezelfde jurk aan (zie foto). Ik heb dezelfde jurk aan alleen langer en het paarse vervangen door wit. Nu nog 10 minuten voor mijn haar en make-up en dan is het zo ver, dan geef ik het jawoord aan Bart. Hopelijk zegt hij ook ja.
Bart pov
Ik ben zenuwachtig zometeen komt Lisa aan hier aan het kasteel. Wat als ze nee zegt? Of als er iemand iets tegen ons huwelijk heeft? Ok niet aan denken Bart, gewoon niet aan denken. Ik word boos en roep over heel het kasteel "waarom werkt die verdomde das niet mee" en onmiddellijk komt Manuel helpen. "Bedankt man" zeg ik waarop hij zegt "het was maar een kleine moeite voor mijn beste vriend." Ik heb 3 maanden geleden afgesproken met de jongens van 1D ze vanavond komen optreden tijdens ons trouwfeest. We zijn in die in die paar dagen goede vrienden geworden en daarom deden ze het met alle plezier. Ik en Lisa gaan vanavond ook belangrijk nieuws brengen aan onze familie en vrienden. Ik vind het echt spannend. Plots begint de muziek, lisa komt met haar vader richting altaar en ze ziet er geweldig uit. Ik kan niet wachten om haar het jawoord te geven.
Priester pov
"Beste vrienden en familie, we zijn hier vandaag allemaal samengekomen om om Bart en Lisa in de echt te verbinden. Bart Raes neem jij Lisa Banic tot uw wettige echtgenote?" Vraag ik en hij zegt "ja ik wil." "Oké Lisa Banic neem jij Bart Raes tot uw wettige echtgenoot?" Vraag ik en ze zegt "ja ik wil." "is er iemand die in opstand wil komen tegen dit huwelijk spreek dan nu of zwijg voor eeuwig..." Als er niemand reageert ga ik verder.
Bart pov
"...dan mag u nu de bruid kussen" zegt de priester en ik kus Lisa vol liefde.'s Avonds op het trouwfeest
Het is zo ver ik en mijn vrouw, want zo mag ik Lisa eindelijk noemen, moeten speechen. Ik begin "lieve vrienden en familie, mogen wij eben jullie aandacht alstublieft? Ik en mijn lieve vrouw moet iets heel belangrijks zeggen." Zeg ik en Lisa gaat verder "ik ben zwanger." Direct daarna volgt er een luid applaus en gejuich. Als het weer stil is dan kondigen ik en Lisa samen 1D aan waarna er weer een luid applaus volgt terwijl ik en Lisa ons naar de dansvloer begeven. Als we klaar staan begint de band met het spelen van 'Little things' want dat is Lisa haar lievelings liedje. Daarna spelen ze alle liedjes door elkaar. Als het 01:00 is begint iedereen weg te gaan. Als we thuiskomen begint Lisa zowat te flippen. Er ligt een volledige berg zand voor onze deur en 2 schoppen er naast met een brief 'als jullie willen slapen zullen jullie eerst moeten graven ;-) groetjes de vriendenkring.' En ik begin te lachen.
JE LEEST
de weg naar geluk is nog lang #Wattys2015
Romancedit boek gaat over een tienerkoppeltje die in hun relatie alleen maar tegenslag kent maar er toch altijd samen doorkomt