Wasz Pierwszy Pocałunek

309 8 0
                                    

Giyuu
Był piękny deszczowy dzień (ja naprawdę kocham deszcz). Siedziałaś z ulubioną książką przy oknie wsłuchując się w uspokajający dźwięk kropli uderzających o szybę. Nagle do pomieszczenia wszedł Giyuu z herbatą, postawił twój kubek na stoliku, patrzył na ciebie popijając. W pewnej chwili pod wpływem emocji wywołanych romantyczną sceną w książce (przepraszam jeżeli takich rzeczy nie ma w waszych ulu książkach) przysunęłaś się do chłopaka chcąc go pocałować. Udało ci się złączyć wasze usta w delikatnym i przyjemnym pocałunku.

Tanjiro
Wy się po raz pierwszy całowaliście przy wyznaniu miłości

Zenitsu
Chłopak planował to od miesiąca, stresował się niczym facet na porodówce. Było to tak. Zabrał cię na spacer do lasu, było tam pięknie, klimaty dodawał wschód słońca, w pewnym momencie Zenitsu się zatrzymał i delikatniejsze cię pocałował. Byłaś zaskoczona ale oddałaś pocałunek.

Inosuke
To było przy wyznaniu miłości

Shinobu
Siedziałeś sobie spokojnie i naprawiałeś stół bo się rozpadł. Shinobu jak zawsze kręciła się tu i tam zagadując cię czasem, nic nie wskazywało na to że stanie się coś niezwykłego, a jednak. W ciągu kilku sekund Shinobu zdążyła usiąść ci na kolanach i zacząć cię całować.

Mitsuri
Siedzieliście w restauracji i jedliście dango. Mitsuri został kawałek na policzku, ty zdecydowałeś się go zabrać. Zbliżyłeś się ale ona odebrała to w inny sposób i tak oto się pocałowaliście.

Obanaia
Obanai był na misji jednak nie wracał strasznie długo bo od pięciu dni, strasznie za nim tęskniłaś i martwiłaś się jednocześnie. Z każdą godziną stresowałaś się jeszcze bardziej. Około wieczora ktoś zapukał do drzwi twojego domu, był to Iguro cały i zdrowy. Byłaś tak szczęśliwa że aż rzuciłaś się na niego z szalonym pocałunkiem.

Rengoku
Było to w momencie gdy zapytał cię o związek. Zgodziłaś się i go przytuliłaś, on złapał cię za brodę i podciągnął do góry by złożyć na twych ustach delikatny ale pełen uczuć pocałunek.

Demon slayer preferencjie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz