Drugie Spotkanie

419 11 1
                                    

Giyuu
Zobaczyliście się na twoim pierwszym zebraniu filarów. Byłaś tam jako nowy filar ognia ponieważ ta technika była bliższa twojemu sercu. Giyuu był zaskoczony twoim widokiem, ale na początku udawał że cię nie zna. Jednak po zebraniu podszedł do ciebie by spytać czy to na pewno ty, później chwilę gadaliście o tym jak układa się w życiu Giyuu bo o swoim nie chciałaś gadać. Dowiedziałaś się że do tej pory nie ma żony i że zna chłopaka który podróżuje z demonem. Oboje postanowiliście że musicie umówić się kiedyś na herbatę.

Tanjiro
Drugi raz spotkaliście się w Rezydencji Motyla gdy wylądowała s tam ze złamanym rzebrem. Nic ciekawego tam się nie działo bo głównie razem trenowaliście, ale chłopak bardzo mocno przejmował się twoim stanem zdrowia. Opowiedział ci też o siostrze.

Zenitsu
Wasze drugie spotkanie było bardziej normalne, odbyło się nad małą rzeką nad którą chodzisz by uspokoić myśli. Chłopak ciągle gadał o tym że zaraz umrze i żebyś wzięła z nim ślub a ty tylko wkurzona poszłaś jak daleko tylko mogłaś.

Shinobu
Tak się składa że u Shinobu zostałeś na dłużej bo była im potrzebna pomoc w wyremonowaniu dwóch sal. W sumie to gadaliście jeszcze więcej.

Inosuke
Drugim waszym spotkaniem był rewanż, który też wygrałaś. A chłopak załamał się tym trosze.

Mitsuri
Po raz drugi spotkaliście się na mieście gdzie Mitsuri w podzięce za pomoc w restauracji zabrała cie na dango.

Demon slayer preferencjie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz