Ufak bir rica💌

210 17 0
                                    

Selamlar!!! Çok uzun zaman olmuş gibi hissediyorum. Öncelikle Michaeng kurgusunu iyisiyle, kötüsüyle, yanlışlarımla, hatalarımla okuyup kabul ettiğiniz için hepinize minnettarım ve çok çok teşekkür ediyorum. Siz olmasaydınız hiçbir anlamı olmazdı.

Aslında böyle bir şey yapmayacaktım ama daha sonra yapmakta yayınlamakta bir sakınca görmedim. Çünkü kurgularımı okuyan her bir kişi benim arkadaşımdır ve benim için özeldir. Sizlerle konuşmakta, sizlerden bir şey istemekte ve fikir almakta bir sakınca görmüyorum. Umarım bu sizin için de böyledir.

Çok küçük yaştan itibaren bir şeyler yazıyorum, karalıyorum. Dergilerde yazdım, kardeşlerime, arkadaşlarıma ve onların kardeşlerine küçük hikaye kitapları yazardım. Daha sonra yazılarımı buraya taşımaya karar verdim. Bundan bir an bile utanmadım. Burası sayesinde yazdıklarımı, içimden geçenleri bir çok insana ulaştırabiliyordum öyle ya da  böyle. Bu platform sayesinde bir çok insanla tanıştım. Türkiyede Wattpad olayına bambaşka bir gözle bakıyorlar. Birine Wattpad de yazıyorum demeye bile çekiniyor insan. Halbuki burada kalemine, düşüncelerini aktarış şekline hayran olduğum bir sürü insan var. Hepsi bakıldığında birer yazar ama wattpadde yazdığı için onlara, bizlere o gözle bakılmıyor hatta küçümseniyor. Olsun dediğim gibi burada yazmaktan bir an bile utanmadım.

Yazı yazmak benim için hiçbir zaman bir hobi de olmadı. Ben içimdekileri, düşüncelerimi bir yere aktarmak istiyordum yazdım o kadar. Sylvia Plath'ın dediği gibi biraz; "Yazıyorum çünkü içimde susturamadığım bir ses var"

 Neyse çok fazla uzattım. Sizden bir şey istemeye gelmiştim.  Başka bir hesapta üstünde uzun zamandır çalıştığım bir kurgu yayınlıyorum. Daha doğrusu bir roman olmasını hayal ediyorum. İşim yaver giderse biraz da şanslıysam hayalim kitap haline gelmesi. Sizden bana destek olmanızı hikayeyi okuyup düşüncelerinizi belirtmenizi istiyorum. Bir kişinin bile bana fikrini söylemesi inanılmaz şeylere yol açıyor. Aşağıya hesabımın adını ve kitabın adını bırakacağım. Okuyup bana destek olursanız çok minnettar olurum. Bir kez daha destekleriniz için büyük bir teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsınız🖤🖤


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kitap adı; Ferfecir

Kullanıcı adım; Ölümçiçeğiliz


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝖑𝖎𝖊𝖓𝖟𝖔 ° 𝐌𝐢𝐜𝐡𝐚𝐞𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin