Doğru değil.
Bana bunun yalan olduğunu söyle~(Medyada bulunan şarkıyla okuyunuz)
♡
♡
Yanımda sessiz sessiz uyuyan Chaeyoung'u tam 3 saattir izliyordum. Arada bir Dahyun'a bakmaya kalksam da tekrar yanına döndüğümde, tarifsiz bir mutluluk hissediyordum. Yanına gelip de kokusunu aldığımda, yıllardır kendini arayan bir insanın kendini bulması gibi bir şey oluyordu.
Saatlerce izlesem de bir türlü doyamıyordum. Kendime sürekli şanslı olduğumu söylüyordum. Bu zor günleri atlatmama yardım edecek biri olduğu için. Beni seven biri olduğu için.
Yavaş yavaş gözleri aralandı. Beni görünce gülümsedi. Ellerini iki yana açıp şirin şirin gerindi yatakta. Daha sonra bana doğru dönerek ince battaniyeyi üzerine çekti.
"Ne zaman uyandın"
Elimi saçına atıp okşadım. Bir pandaya dokunuyormuşsunuz gibi hissettiriyordu.
"Şimdi"
"Yalan söyleme!" Koluma minik yumruklar savurduğunda elini tutup alnına öpücük kondurdum. Ellerini belime sardı.
İlk defa o benim göğsümde yatıyordu. Hayır ikinci defa. Bir kere de onun evinde böyle bir olay olmuştu. Yoksa olmamış mıydı?
Mina anın tadını çıkart lütfen.Derin derin kokladım kokusunu. Sanki bir daha hiç koklayamayacak gibi kokluyordum her defasında. Elini belimden çekip, gözlerini gözlerime diktiğinde koklama seansım da bitmiş oldu.
"Dahyun nasıl?"
"Harika. Küfür edip duruyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖑𝖎𝖊𝖓𝖟𝖔 ° 𝐌𝐢𝐜𝐡𝐚𝐞𝐧𝐠
Fiksi RemajaAşkım bir tuval ve sen benim en güzel fırçamsın. -Tamamlandı-