Sabahın ilk ışıkları ile uyandım. Camdan dışarı baktım. Her şey normal gibi gözüküyordu. Her zaman olduğu gibi kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa doğru yöneldim. Mutfağın camının açık olduğunu fark ettim. Bu duruma şaşırmıştım. Çünkü o camı kapattığıma emindim. Mutfağın camının önünde bulunan masanın üzerinde bir zarf vardı.
Neden açık olduğu şimdi belli oldu işte. Zarfın dışı kırmızı mürekkep ile mühürlenmişti. Zarfın üzerinde ise Gizli Evrak yazıyordu. İyice merak etmiştim. Zarfı yavaşça açtım. İçinde bir mektup, Oktay Yavaş diye birinin sicili ve mektubun hemen altında yani masanın altında bir kutu vardı, bide bir kaç evrak. Herhalde yeni görevim gelmiş olmalıydı. İlk önce mektubu açtım, mektupta şöyle yazıyordu;
Sayın Gizli Polis Gece Yıldız;
Kaç gündür izlememiz altında olan Oktay Yavaş şüpheli tavırlar sergiliyor ve onun şuanda çok büyük bir şey karıştırdığını düşünüyoruz. Ayrıca en son geçen gün evinde ölü bulunan Kader Günak'tan dolayı gözaltına alındı. Verdiği ifadesinde o gün o evde olmadığını söyledi ve güçlü kanıtlar olmadığından dolayı serbest bırakıldı. Bizim bu adamı kaç yıldır yakalamaya çalışıyoruz. Ama adamı yakalamamız için birkaç tane daha kanıta ihtiyacımız var. Fakat biz bunları araştırırken Oktay Yavaş yurt dışına kaçtı, yani şuan yurtdışında. Seni uçağa bindirdiğimizde neresi olduğunu öğreneceksin. Senin görevin ise Oktay Yavaşın evine girip güçlü kanıtlar toplaman. Bu kanıtları çok gizli bir şekilde saklaman lazım. Malum Oktay Yavaş'ın evi bayabi korunaklı. Masanın altındaki kutuda bulunan sana lazım olacak telefon, sim kartı ve birkaç tane gizli aletler var bunları almanı istiyoruz. Görevde sana iyi şanslar dileriz.
SEVGİLERLE N.E.
Masanın altına baktığımda kutuyu gördüm içinde bir kaç tane malzeme var. Merak edip malzemeleri incelemeye koyuldum ama bunların hepsi makyaj malzemesi gibi. Heee şimdi anladım gizli aletlerdi bunlar. Çok değişik aletler. Mesela pudra vardı, pudranın içinde bulunan tozda güçlü bir zehir vardı. Ortalama bir insanı 10-15 dakikada öldürebilir. Bide yüzük vardı yüzüğün üstünde küçük bir kapaklı kap gibi bir şey vardı. Onun içinde de zehir vardı. Ama bu uzun sürenlerden ortalama 1-2 saat içinde ölebilir. Bir tanede kolye vardı, kolyenin ucunda bir iğne asılıydı bu iğnenin içinde çok güçlü bir zehir vardı. İnsanı saniyeler içinde öldürebilir. Son olarak ise rimel vardı ama bu bildiğimiz rimellerden değil silah gibi. Yani rimelin içinde toplam 5 tane mermi var. Bu mermileri çok dikkatli kullanmam lazım. Çünkü bu mermiler çok özel bu yüzden her yerde bulamayız. Ancak bizim özel toplanma yerimizde var ama oraya gidip görevimi tehlikeye atamam. Bide benim görevim yurtdışında mermiler ise sadece Türkiye'de var.
Bu işlerle uğraşırken çok karnım acıkmıştım. Hemen kahvemin düğmesine bastım kahvem 5 dakikaya oldu. Atıştırmalık aldım ve dosyamın başına oturdum. Kahvemden bir yudum alıp dosyayı incelemeye başladım. Adamın sicili baya kabarık uyuşturucudan tut kadın öldürmeye... Yani bu adam nasıl yakalanmamış şaşmalı. Oktay Yavaş, Los Angeles'ta iki katlı lüks bir villası bide son model arabası varmış. Demek nereye gideceğimiz belli oldu Los Angeles'a. Bu evde kız kardeşi Ayşe Yavaş ile beraber yaşıyorlarmış. Kız kardeşi hakkında daha çok şey bilmem lazım. Ondan dolayı Ayşe Yavaşın da dosyasına bakmam lazım. Hemen bilgisayarımı açıp aramaya başladım.
Çıkan sonuçlar çok ilginçti. Ayşe ve Oktay bundan yaklaşık 10 yıl önce yani Ayşe 7 yaşında Oktay 19 yaşında iken ailesiyle beraber araba ile seyahat ederken bir tırın çarpması sonucu kaza geçirmişler. Çok ilginç değil mi kaza yapıyorsun ve burnun kanamadan çıkıyorsun ve annen baban ölüyor. Ayşe bu olayda yaşadığı tranva yüzünden Afazi hastalığına yakalandığını öğrenmişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev
RandomGizli polis olan Gece'nin bir görev olarak yurt dışına kaçan bir adamın evine hizmetçi rolüyle girmesi. Gerçekler, ihanetler, kalp kırıklıkları ile dolu bir kitap.