" But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here
I don't belong here
I don't care if it hurt
I wanna have control ."
Creep, Radiohead
~~~~~~~~~~~~~~זיעה קרה מתפשטת על גופי , דחף להרגיש נקייה .
אני קמה מהמיטה . מנסה להרגיע את דפיקות ליבי שעוד רגע יפרצו מהחזה שלי.
אני מתקדמת לכיוון המקלחת מורידה את הבגדים , פותחת את המים ועומדת מתחת למים הקפואים .
ככה היה כמעט כל לילה .
חרדתי , פרנואידי , לחוץ .
סיוט שחוזר על עצמו .
כל לילה הייתי צריכה להזכיר לעצמי שאני כבר לא שם , שברחתי . להראות לעצמי שאני רחוק מהם שיש לי חיים משלי , בדירה משלי.
שהייתי בת 20 ברחתי מספרד. השגתי תעודת זהות מזוייפת תמורת הכסף שגנבתי ממנו לפני שברחתי.
וטסתי לארצות הברית התמקמתי בניו יורק. והשגתי עבודה כדי להרגיש יציבה . שהייתי בת 21 גילתי שאני יכולה לפתוח את החשבון בנק שלי שהיה חסום מפני שעברתי לגור בחול.
בארץ אפשר היה לפתוח אותו כבר בגיל 18 אבל זה השתנה שעברתי לספרד , כל הזמן הזה הכסף הזה גרם לרדיפה המסריחה הזאת . רודף בצע .
השתמשתי בכסף שאבא ואמא השאירו לי לדירה ולחסכון בצד . התביישתי שנגעתי בכסף הזה , הרגשתי שהידיים שלי מלוכלכות . אבל אבא רצה שאשתמש בכסף הזה במקום להישאר במקום נמוך . הוא אמר לי תמיד ״ זה הכסף שלך בידיוק כמו שזה הכסף שלי של אמא או של סאן בחיים אל תתביישי לקחת ממני כסף .״ היה זמנים שלא רציתי להעמיס עלינו והתביישתי לקחת מאבא כסף שהוא גילה על זה הוא אמר לי את המשפט הזה . הוא לימד לבוא לבקש עזרה מהמשפחה שלי . ולא לשתוק .
אני לוקחת סבון ומשפשפת את העור . לפעמיים חזק לפעמיים פחות, תלוי בזיכרונות שתוקפים באותה הרגע.~~~~~~~~
שמש קרה מכסה על ניו יורק , אני בדרך לראיון העבודה במקום חדש . מתמחה למעצבת פנים , כלומר בתי המלון של ״ פייריטון״ התחילו לעלות שלב והגיעו לרמה של הילטון והפעם היו מוכנים לקחת מתמחים ולראות את הגעתם של הצעירים יותר , זה מן פרוייקט שלקחו כדי לקדם את עצמם כנראה . אני ישר נרשמתי שראיתי שיש לי את מה שצריך . התחלתי כמה קורסים באופנה ועיצוב פנים לפני שהתחלתי לעבוד , רציתי שהיו לי קורות חיים שיראו שכן עשיתי משהו עם החיים שלי , למרות שלא עשיתי איתם כלום . רק ברחתי מהם .
עם הזמן התחלתי לאהוב את זה ומצאתי את עצמי מנסה להוציא את הרגשות שלי לתוך זה . זה עזר מעט.
נכנסתי מבין הדלתות הגדולות של בית המלון ולחצתי על קומה 6 הבית מלון היה בשיפוצים אבל אמרו לי לאן להגיע .
נכנסתי לחדר וראיתי מישהי עם שיער בצבע כחול בהיר ועור בהיר . בנוסף היה גבר עם שיער ירוק ארוך הוא היה גבוה ורזה ונקודת חן ישבה על יד העין הימנית שלו.
סה״כ היינו 3 וכל אחד מאיתנו היה נראה מוזר בדרך כלשהי . זה הרגיש כמו שילוב של כמה עולמות . נקווה שטעם האופנה שלנו ישתלב יחד .
5:00 pm
היום הראשון היה קצר עם לא הרבה עניין ועבודה , מסתבר שלגברת קוראים ג'וליה ולגבר קוראים פרייד הוא גיי ולפי מה שאמר לי הוא גר כמה בניינים ממני .
ג'וליה הייתה מתוקה ממש והציע לי לצאת איתה בערב לבר עם חברים שלה , סירבתי בנימוס אבל היא התעקשה וביקשה ממני לבוא אם אני אתחרט ונתנה לי את הטלפון שלה .
המטרה שלי זה להתחבר ולהפסיק להתבודד אני צריכה להוציא את עצמי מהקליפה ששמתי על עצמי ולנסות להתחיל התחלה חדשה ולפתוח דף חדש עם עצמי .
אבל עדיין אני מוצאת את עצמי חרדה לגביי דברים כאלה , להכיר אנשים , לנסות להתחבר , לשתף . זה פשוט קשה לי.
אני בדרך הביתה עכשיו משתדלת לנסות לסיים את היום הזה בצורה הכי טובה שיש.
YOU ARE READING
״ אלוהיי ״
Romanceמהרגע הראשון שהוא ראה אותי הוא לא סבל אותי , וזה היה הדדי . הוא היה אגואיסט מניאק יהיר . אבל למה כל פעם שהוא הסתכל עליי עם העיניים הירוקות האלו נשרפתי מבפנים? הוא היה אש בשדה , והאש התפשטה על כל השדה . וכמו השדה הוא התפשט בתוכי גם . הסיפור הזה הוא...