הפרק הזה מוקדש לשחר שלי שלא מוותרת לי ודוחפת אותי להתקדם עם הסיפור💗
" The music's on and i'm dancing
I'm normally in the
corner just standing
I'm feeling unusual
I don't care 'cause this
is my night
I'm not myself tonight
Tonight, I'm not the
same girl same girl "
Not myself tonight, Christina Aguilera.יום חמישי בערב , החלטתי לצאת עם ג'וליה .
אחרי שחזרתי מהגג הייתי ספוגה במי גשם עד שד עצמותיי , בידיוק היא התקשרה וידעתי שלא ארדם בלילה בכל מקרה . התכנון היה שאצא , אשתכר וככה אוכל ללכת לישון .
הגעתי הביתה התקלחתי כרגיל שפשפתי את העור עד שהיה נקי מספיק ויצאתי לבחור לי בגדים , החלטתי לצאת קצת מאיזור הנוחות שלי ולנסות שמלה חדשה שהזמנתי באינטרנט , אני מקווה שזה החלטה חכמה.
לבשתי שמלה בצבע שמנת קצרה שמגיעה עד קצת מעל הברכיים עם שרוולים ארוכים ומחשוף קטן , אהבתי בה שהיא לא צמודה לגמרי ומחמיאה לי .
נעלתי מגפיים שחורות גבוהות ולקחתי תיק קטן בצבע שחור , התאפרתי עם קצת מסקרה וגלוס עם נצנצים ויצאתי , ברגע שהגעתי לרחוב לקחתי נשימה עמוקה מנסה להרגיע את העצבים שלי דוחפת את המחשבות השליליות עמוק לבפנים ומתקדמת למועדון . הלכתי ברגל גם כי זה היה די קרוב ולא רציתי לבזבז כסף וגם כי עוד היה אנשים ברחוב אז לא פחדתי .
ג'וליה חיכתה לי בפתח של המועדון היא אמרה שתוכל להכניס אותנו מבלי לעבור את התור מפני שהיא מכירה את השומר .
עלינו במדרגות והשומר באמת הכניס אותנו ,
ג'וליה החמיאה לי על השמלה וחייכתי חיוך קטן , הרגשתי מעט לא בנוח ללבוש שמלה אבל ניסיתי להשתחרר, היום הזה גם ככה הכביד עליי אבל השמש גרמה לי להרגיש טוב יותר אחרי הגשם .
״שמעתי שנייט אמור לבוא לפה היום״ ג'וליה אמרה לי בזמן שעלינו למועדון במעלית .
״זה מרגיש כל הזמן כאילו יש לו משהו נגדי , הוא שונא אותי.״ אמרתי לה בכנות .
היא צחקה ואמרה שאני מדמיינת . אבל לא דמיינתי את המבטים העצבניים ששלח אליי , הוא לא חיבב אותי במילים יפות אבל לא הבנתי מה עשיתי לו .
נכנסו בדלת והיכה בי ריח הסיגריות הכבד והמוזיקה הרועשת הכאיבה לי באוזניים , התחלתי להרגיש רע מזל שבאותו רגע ג'וליה משכה אותי לבר , אחרת הייתי נשארת קפואה.
עשינו שוט שהרגשתי מבט עליי , הרמתי את העיניים וראיתי את הירוק שורף הזה .
נייט הסתכל עליי מאזור הVIP הוא התקדם אליי וראיתי שלידו עומדת אוולין , הם התקדמו עלינו ביחד וישר עמדנו לידנו . ראיתי את אוולין מסתכלת עליי במבט עצוב מלא בחמלה . שנאתי את זה , זה היה רחמים .
היא באה לפתוח את הפה ונייט קטע אותה .
״יפה שאת במועדון עכשיו בזמן שלא היית בעבודה היום.״
הוא אמר בטון עצבני .
״אוולין אישרה לי חופש לא ידעתי שאני צריכה להישאר בבית ולא לעשות כלום כי לא הייתי בעבודה.״
עניתי לו בחזרה . עיצבן אותי שהוא מרשה לעצמו להוציא עליי את התסכול שלו .
״ביקשת יום לפני תגידי תודה שקיבלת חופש בכלל , אין לי מושג למה היא אישרה וגם לא אכפת לי . תתחילי להראות יותר כבוד כלפיי וכלפי העבודה שלך אחרת אני אטיס אותך על טיל ממנה.״ הוא כבר היה עצבני וראו את זה גם על פניו , אחרי היום הכבד הזה לא היה לי כוח להתעסק איתו . לקחתי עוד שוט אחד מהבר ולקחתי את השוט של ג'וליה מהיד שלה והלכתי לרקוד ג'וליה באה אחריי והרגשתי אותה משתחררת איתי ברחבת הריקודים , רקדתי ושתיתי , שתיתי ורקדתי . נתתי לעצמי רק היום , רק היום להרגיש שאין לי דאגות או צלקות או שאני פאקינג שרוטה במוח . הרגשתי חרא אבל ניסתי להרגיש טוב האמנתי שטוב לי עכשיו עם האלכוהול אבל היה לי רע כל כך רע שהיה לי בחילה . באלי לבכות ובאלי לשכב על הרצפה ולבכות כמו תינוקת , באלי את אמא שלי את אבא שלי ואת אח שלי אבל הם לא פה. החיים כאלה לא פיירים .
הייתי שיכורה גמורה ויצאתי לבחוץ למרפסת לנשום אוויר אבל גם שנשמתי את האוויר הרגשתי שאין לי מספיק .
אוולין עמדה לידי אבל לא היה לי כוח להסתכל עלייה.
״אל תקשיבי למה שהוא אמר , לא אמרתי לו את הסיבה שביקשת חופש מכבוד אלייך , והוא רואה בזה חוסר כבוד זה לגיטימי אבל אני יודעת שאת לא כזאת , את בסדר מאמוש?״
אוולין נתנה הרגשה של נחמה אבל לא הרשתי לעצמי להרגיש טוב בסביבת אף אחד .
״כן אני בסדר נראלי שאני אלך אבל״ עניתי לה והייתי שיכורה ומעדתי ונגעלתי מעצמי .
״בואי אני אקח אותך״ היא אמרה .
״לא צריך אני יכולה לבד״ החזרתי לה התקדמנו למועדון וליציאה .
שראיתי את נייט מגיע הוא דיבר עם אוולין ואני הייתי שיכורה מידי כדי להקשיב להם וכבר הלכתי לג׳וליה להיפרד ממנה , אחר כך הלכתי ליציאה ירדתי במעלית וראיתי את נייט מחכה למטה , לא הייתי מסוגלת להתמודד עם עוד התקפת עצבים לכן התחלתי ללכת אבל הוא קטע אותי .
״בואי אני גם ככה הולך אני אקח אותך.״ הוא אמר ואני הרגשתי שצוחקים עליי מלמעלה .
״ממש אתה תיקח אותי ממש״ עניתי לו הייתי שיכורה ולא ראיתי טוב והיה לי בחילה .
התווכחנו כמה דק עד שחשבתי שהוא וויתר ופתאום הרגשתי באוויר נלחצתי והתחלתי לבעוט בו ,
״תירגעי אני לוקח אותך ברגל לדירות תיפסקי לבעוט בי .״
הוא צעק .
לא היה בי כוחות נתתי למחשבות לקחת אותי.
נראלי שהתעלפתי כי שקמתי היה שהייתי על המיטה וראיתי מולי את המפלצת הכי גדולה בחיים שלי , קמתי מסיוט . לאט הבנתי שזה לא המפלצת שמולי אלא נייט .
הקלה שחשתי הייתה עצומה.
YOU ARE READING
״ אלוהיי ״
Romanceמהרגע הראשון שהוא ראה אותי הוא לא סבל אותי , וזה היה הדדי . הוא היה אגואיסט מניאק יהיר . אבל למה כל פעם שהוא הסתכל עליי עם העיניים הירוקות האלו נשרפתי מבפנים? הוא היה אש בשדה , והאש התפשטה על כל השדה . וכמו השדה הוא התפשט בתוכי גם . הסיפור הזה הוא...