Až příliš nahlas jsem si povzdechla,ale neotočila se. Moc dobře jsem věděla,kdo za mnou stojí,proto jsem neměla žádný zájem se s tímto člověkem bavit.
Periferním viděním jsem viděla,jak se posadil vedle mě na barovou stoličku a objednal si drink.
,,Neumíš mluvit nebo?" Prohlásil. Ano.. nejradši bych teď neuměla mluvit. Uvěří mi,že jsem zapomněla jak se mluví? Pomyslela jsem si.
,,Ano to umím. Jen nemám zájem mluvit zrovna s tebou." Podotkla jsem a podívala se na něj otráveně.
Jack se zatvářil snad ublíženě a hned na to se pousmál. Barmanka mu přinesla drink a on si přiťukl s mou skleničkou,kterou jsem držela v ruce. Povytáhla jsem obočí a pohlédla na něj.
,,Tak na příjemný večer plný zábavy." Pronesl a napil se. ,,Ano.. příjemný by opravdu byl kdyby jsi odprejsknul." Řekla jsem a také se napila.
,,Nechceš na chvilku zmizet? Něco bych ti chtěl ukázat." Ignoroval mou předchozí větu a já se na něj výsměšně podívala.
,,To myslíš vážně? To jsi neschopný vnímání,nebo ti pořád ještě nedošlo,že o tvou přítomnost nestojím?" Řekla jsem a podívala se na něj jako na idiota.
,,Nevěřím ti." Pronesl a já se na zatvářila nevěřícně. Je hluchý a slepý,nebo je něco špatně se mnou.
,,Jacku neztrapňuj se a hleď si svého ano? Prokážeš tím službu jak sobě tak mně." Odpověděla jsem a napila se.
,,Lhala by jsi,kdyby jsi řekla,že se ti nelíbím." To nemysli vážně že ne? Uvědomuje si ten člověk,jak trapné to je? Jak moc klesá v mých očích?
,,Především bych lhala,kdybych řekla,že si tvou přítomnost náležitě užívám." Ušklíbla jsem se a objednala si další drink.
,,Vidíš? Nevyvrátila jsi mi to. A abych byl upřímný,taky se mi líbíš. Jsi kus holka,to ti teda řeknu." Řekl a také si objednal.
Zaraženě jsem na něj hleděla a absolutně nevěděla co říct. Co si to dovoluje? A to si jako myslel,že mi to za tu dobu co tu sedí a po tom co se stalo na večeři nedošlo? Asi to nemá v hlavě v pořádku chudinka malá.
Sama pro sebe jsem se nad svou myšlenkou ušklíbla a už jsem chtěla něco říct,když v tom mi někdo položil ruku na spodní část zad. Prohnula jsem se,otočila a poté se pousmála.
,,Neruším?" Optal se ale řekla bych,že ho odpověď ani nezajímala. I kdyby rušil,nezajímalo by ho to. Prostě by zůstal.
,,Vlastně docela jo. Právě jsme.." Theo nenechal Jacka ani domluvit.
,,Tebe jsem se neptal." Odpověděl chladným tónem,ale poté se otočil na mě a usmál se.
,,Ne vůbec. Vlastně jdeš právě v čas." Řekla jsem a s jeho pomocí se zvedla. Otočila jsem se na Jacka. ,,Omluv mě,jdu si užít zbytek večera. Přeju ti hezký zbytek dne. Sbohem." Otočila jsem se a vydala se za svými přáteli. Theo mě překvapivě následoval.
,,Mizím." Ani jsem se u nich nazastavila a pokračovala v cestě ke schodům.
,,No tak to moment, co to máš na sobě a kam ja.. "Nedokončila svou větu a podívala se na Theodora. Christian se hluboce zamračil, Jake se uchechtl z té trapné situace která nastala a William se tvářil tak nějak.. nijak. Padlo tu vůbec o posledním ze zmiňovaných slovo? Ne? Ani se nedivím.. není to totiž potřeba. Tento člověk pro mě po tom,jak se ke mně po rozchodu s Adrianem zachoval padl na úplné dno. Já se nezajímám o něj on o mě. Ale vycházet spolu umíme a předstírat že jsme přátele taky.
,,Rose,Williame, Jaku a Christiáne tohle je Theodore." Řekla jsem a otočila se na něj. Pousmál se na mě a já mu úsměv oplatila.
A zavládlo trapné ticho. Nikdo nevěděl co má říct,a tak se slova ujal Theodore.
,,Velice mě těší. Doufám že si večer pod touto střechou užíváte." Rose se konečně probudila z transu a usmála se. ,,Ano velice. Je to tu úžasné." Odvětila.
,,Byl by velký problém,kdybych si tady tuhle krásnou dámu.." začal a Mrkl na mě. ,,na nějaký čas odvedl a postaral se o ní? Slibuji že je v dobrých rukou." Dořekl a tázavě pohlédl na Rose.
Christian si odfrkl a ne až tak potichu poznamenal ,,To sotva."
Rose a já jsme po něm hodili zamračeným pohledem a nechápavě na něho hleděli.
,,Je tu nějaký problém?" Optal se Theo.
,,Ano to tedy je." Odpověděl Christian a já sykla. Přistoupila jsem k Theodorovi a chytla ho za paži a tím mu zabránila udělat krok k Christianovi. Naklonila jsem se k němu blíž tak,že jsem byla rty jen pár centimetrů od jeho Ucha.,,Vykašli se na to prosím. Pojď, půjdeme ano?"
Zašeptala jsem a pohladila ho druhou rukou po rameni. Všimla jsem si,že Theo se s přimhouřenýma očima zadíval na Christiana, který se po mém kontaktu s Theem podezřele ošil.Sama pro sebe jsem se uchechtla,když si mě Theo za bok přitáhl blíže k sobě a pronesl.
,,Teď když nás omluvíte." Usmál se na Rose a vykročil směrem pryč.
,Promiň' naznačila jsem ústy na Rose a zahanbeně se usmála. Ta se na mě však nevěřícně podívala a rukama mi naznačila ať okamžitě jdu. Bylo na ní vidět že je nadšená že vedle mě někoho vidí a přeje mi to. Jen kdyby věděla že se po tomto večeru s tímto mužem už nikdy neuvidím.
Káravě jsem se ještě podívala na Christiana,který mě probodával pohledem a pak už se jen otočila a došla k Theodorovi,který byl opřený u jednoho ze sloupů opodál a čekal na mě.
Ten mi dal ruku na spodní část zad a vyšli jsme tam,kam jsme měli už dlouho namířeno. Ke schodům. Mlčky jsme schody vyšli a vstoupili na chodbu,na které jsme se před nějakým časem nacházeli a kde.. mě Theo poprvé políbil.
V tom mě chytil za ruku a vtáhl do místnosti. Zavřel dveře a zamkl. Rozhlédla jsem se okolo sebe a zkoumala ,kde že to vlastně jsem. Jasně že jsem se opět nacházela v tom samém pokoji kde jsem se převlékla do těchto šatů. I když se mi tento pohled naskytl už po druhé tohoto večera,stejně jsem jím byla omámená. To jak moc moderní to tu je.
,,Konečně jsme sami. Teď si s tebou budu dělat co budu chtít." Řekl a vyrazil rychlým krokem ke mně.