Večeře

15 0 0
                                    

Když vstával tak dal ruce na má stehna a jel nahoru. Když byl u ramen tak mi odhrnul vlasy a ruce přesunul na má záda. Když se mě buď omylem nebo naschvál jemně dotkl naskočila mi husí kůže.

Po tom,co až přehnaně pomalu zapl zip mě políbil na rameno.
,,Jsi až přehnaně krásná kotě. Budu mít co dělat abych si tě nevzal na tom stole předevšemi. Otoč se." Udělala jsem co po mně chtěl. Prohlédl si mě celou a pousmál se.
,,Jsi ta nejkrásnější žena pod sluncem."
Řekl a políbil mě. Tentokrát to bylo ale pomalé a něžné. Nikam jsme nespěchali. Neměli jsme kam. I když vlastně..

Opět jsem se od něj odtáhla a řekla,že je čas jít. Bylo vidět že se držel aby mě na místě neuškrtil,ale copak by to šlo? Přijít na první schůzku s jeho otcem pozdě? Ano nejdou se tam poznat a bude tam spousta cizích mužů,ale co. Stejně by to bylo nevychované. I když. Záleží na tom vlastně? Měli jsme v plánu si jen užít a já už si zakládám na tom,jak mě jeho rodina bere? Měla bych se vzpamatovat a hodit trochu zpátečku. Přeci jen.. víme jak to dopadlo minule že?.. ŽE?!

A tak jsme se společně vydali do 3.patra o kterém jsem ještě do nedávná nevěděla že existuje.

,,Je to patro jen pro nás Blackovi. Nikdo jiný bez pozvání sem nesmí." Odvětil,jako kdyby mi četl myšlenky.

,,Ach tak." Řekla jsem jako kdyby nezaujatě ale pravda byla taková,že to bylo velice zajímavé. Vlastní patro? Na co? Na řešení byznysu? To je to až tak tajné? A pokud jo tak proč? Řeší se tu nezákonné záležitosti? Měla jsem spousty otázek ale žádnou odpověď. Stoupli jsme si do výtahu a čekali i když vlastně já sama nevím úplně na co.

Všimla jsem si že se rozhlíží do rohů výtahu a když je všechny omrknul,škodolibě se pousmál.
Rukou mi pomalu začal jet od stehen výš a výš až narazil na lem kalhotek. Zkousla jsem si spodní ret slastí když přejel po lemu mých kalhotek. Jak dlouho to vlastně je,co se mě takhle nikdo nedotýkal? Staletí? Ne? Tak proč na to reaguji takto?!

,,Přestaň s tím,nebo se neudržím." Zavrčel a prohlížel si mé prohnuté tělo.

,,A s čím jako?" Provokativně jsem se na něj pousmála a Zkousla jsem si spodní ret z návalu chtíče. Chtíče po něm.

,,Přesně s tímhle. Neprovokuj mě."
,,Nebo?" Vyzývavě jsem na něj pohlédla a v tu chvíli se jen ďábelsky pousmál a odhrnul lem mých kalhotek. Srdce mi začalo zběsile bušit a tep se zrychlil. Velice pomalu jako kdybych mu měla ze zavřeného výtahu utéct, mi zastrčil jeden prst dovnitř. Slastně vydechl když slyšel můj tichý stén. Uměl to neuvěřitelně dobře. Nikdy mě nikdo tak moc neuspokojil prstama jako právě on.

Z pomalého uspokojování se stalo naléhavější a rychlejší. Po chvilce kdy ucítil,že stále nemám dost přidal další prst. Ty jeho pohyby byli něco neuvěřitelného. Užíval si každý můj stén a celkově každý zvuk co jsem vydala. Přidal na tempu a já začala cítit něco,co jsem ještě nikdy necítila.

,,Ano, udělej se pro mě kotě." Zašeptal a netrvalo dlouho a já mu jeho přání splnila. Bylo to nadpozemské. Nikdy jsem nezažila úžasnější pocit než který mi v břiše a všude možně právě projel.

Pousmál se na mě a olízl si oba prsty a jako kdyby se nic nestalo si strčil ruce do kapes.
,, Řekl bych,že jsi měla jediné štěstí ,že jsem ti všechny věci dal stranou. Doufám že sis ještě něco schovala na později." Podíval se na mě jak ještě pořád rozdýchávám to,co se právě odehrálo a pak na mé nohy a pousmál se. Vytáhl s kapsy kapesník a nohy mi otřel.

Výtah se z ničeho nic dal do pohybu a my jeli pravděpodobně směr 3. Patro. Mé srdce stále splašeně bilo a můj dech se začal pomalu zklidňovat.

Výtah se zastavil a my na sebe pohlédli. Pousmála jsem se a rychle jsem si ještě upravila šaty,které byli srolované po mé boky.

Theo nahodil svou kamennou masku a výtah se otevřel. Z výtahu bylo vidět na prostřený stůl okolo kterého bylo 6 pohodlně vypadajících židlí,na které si už posedali muži,kteří nám nevěnovali žádnou pozornost.

,,Dobrý večer pane, vážená dámo.." začal a poklonil se. ,,vítejte. Hosté již čekají pane. Za deset minut budeme podávat předkrm."
Řekl a usmál se na mě.

Theo kývl hlavou,ruku mi přiložil na spodní stranu zad a pokynul mi,abych vykročila. Bylo tu docela ticho,takže mé podpatky se ozývaly přes celou místnost. Všechny pohledy se stočili na nás a já znervózněla,ale nedala jsem to vůbec najevo. Šla jsem s hlavou vztyčenou a nechala se Theodorem dovést ke stolu.

Když jsme společně došli ke stolu,tak mi Theo odsunul židli a pokynul rukou,abych se posadila. Opět mě přisunul a sedl si po mé levé ruce. Otočil se na mě a povzbudivě se na mě pousmál.

Nepatrně a s úsměvem na rtech jsem přikývla.
Pochopil to. Jsem na tuto večeři připravena. A vlastně i na vše po tom.

,,Nuže dobrá,tak tedy začneme." Rozhodl jeden s přítomných a pozvedl svou číši.

,,Pane Blacku jsem vám schopný nabídnout částku ve výši 3 milióny korun." Vyslovil svou nabídku a podíval se na Theova otce.A mě spadla pusa ke kolenům. Co že to řekl? Tohle nevydělám já za celý svůj život!

,,To mi přijde jako nedostatečná cena za vyřazení Cooperových Radley." Odpověděl Theodore a výsměšně pohlédl na jednoho z nejstarších účastníků tohoto sezení. V duchu mě zamrazilo nad tím,jakým chladným tónem toto pronesl. Před par minutami se zdál jiný.

,,A kolik by jste si představoval za 3 osoby? Myslím si že za každého jeden milión je velice přijatelná cena." Pozvedl tázavě obočí a pohlédl na jediného mladého člena u tohoto stolu.

,,Uvědomte si,že nejste jediná volba kterou máme Theodore. Dostali jsme spoustu nabídek . Nejste jediní na trhu." Dobře tak Theo tu nebyl jediný mladší. Až teď jsem si všimla že naproti mně sedí velice pohledný mladík. Vycítil můj pohled a pousmál se na mě.

Ušklíbla jsem se a otočila se na Thea. Pohledem zabijáka se díval na onoho muže a ruce měl pod stolem zaťaté v pěst.

,,A ty jsi uvědom,že všechny tyto ceny také odpovídají kvalitě vyplnění objednávky. Nemyslím si že by jsme kdykoliv pochybili v zahlazování důkazu narozdíl od naši ,,konkurence,, . Nebo se pletu Jacku? Nesplnili jsme někdy vaše očekávání?" Odpověděl Theo a povýšeně zašklebil.

Jackův pohled ztvrdl a už se chystal odpovědět,když v tom ho někdo přerušil.

,,Dobrá tedy. Nabízím vám 6. Za každého dva. Domluvíme se?" Odvětil nejstarší z mužů a s otázkou v očích pohlédl na Theodora.

Theodore otočil svůj pohled na onoho muže. Viděla jsem že velice promýšlí,jestli si s mužem plácne nebo ne.

,,Neváhej dlouho Theodore,mohlo by se také stát,že by ti nabídka mohla utéct na druhou stranu přímo před obličejem." Celou dobu co mluvil se Jack díval na mě a velice zaujatě mě pozoroval. Theo přimhouřil oči a pochopil skrytý význam jeho slov a tak se napnul a začal být velice naštvaný. Poznala jsem to. Žíly na jeho rukách byli čím dál tím víc vidět a já poznala,že je zle.

Opatrně a nenápadně jsem ho pod stolem chytla za ruku. Nechápavě se na mě podíval a tak jsem se jen ďábelsky pousmála a z jeho ruky sjela na jeho stehno. Viditelně se napnul a pohledem který mi měl nejspíše naznačit abych se stáhla se na mě podíval. Nestalo se tak. Začala jsem jezdit nahoru a dolu a každým pohybem jsem přidala na intenzitě. Vydechl všechen vzduch který v sobě po tuto dobu zadržoval a svou ruku mi též položil na stehno. I když jsme se znali jen pár hodin,tak jsem věděla jak na něj. Poposedla jsem si a své překřížené nohy jsem povolila,aby měl možnost dostat se tam,kam by jen chtěl. Slastně jsem vydechla když mi odhrnul kus látky a velice něžně se o mě začal starat.

,,Myslím si že nic takového nehrozí. Přeci jen.. záleží jak s nabídkou naložíš." Odvětil a povýšeně se na něj jen koutkem úst pousmál.

Stalo se to na plese..Kde žijí příběhy. Začni objevovat