Dveře od koupelny jsem zavřela jen co odešel a ručníkem si sušila vlasy. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Úplně jiný člověk než co byl dole s kamarády . Vypadala jsem konečně tak.. uvolněně.
A teprve až teď mi došlo,jak je to všechno strašně rychlé. Thea znám jen pár hodin a už jsem mu skočila do postele. A pokud jsem si řekla,že po dnešku na něj zapomenu a už se s nim nikdy neuvidím tak.. tak proč k němu jedu na víkend?
Vždyť já ani nevím kde bydlí. A jak je možné,že mu i přes toto všechno stoprocentně věřím? Vložila bych mu do rukou celý svůj život a neměla bych obavy a to je strašně špatně.. už u Adriana jsem takovou chybu udělala,tak proč dávám někomu možnost ublížit mi znovu? Neříká se náhodou,že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš?
Naposledy jsem se na sebe podívala a povzdechla si. Tohle všechno křičel takový ten zadní hlásek,ale všechny ostatní emoce ho přehlasovali. Byla jsem nadšená za to,že se konečně zase cítím šťastná. Bylo rozhodnuto. Prostě jedu a tečka i když jsem teď asi za blbečka.
Omotala jsem si kolem sebe ručník a mokré vlasy nechala volně spadnuté. Ještě jednou jsem zkontrolovala svůj vzhled a pak otevřela dveře od koupelny a vyrazila do útrob pokoje.
Chvilku mi to trvalo,ale když jsem zavírala dveře od koupelny a u toho se podívala s úsměvem na Thea,tak jsem se zarazila. Byl naštvaný. Už už jsem otevírala pusu abych se zeptala co se děje,ale až poté,co jsem uslyšela odkašlání jsem si všimla jádra problému.
,,Páni.." s úžasem na mě hleděl.
,,Zchladni!" Zavrčel Theo.Pohled Theodora:
Stál jsem u postele a skládal si věci do kufru,když v tom jsem slyšel zaťukání.
,,Dále!" Řekl jsem a ani se neotáčel a začal jsem mluvit. Věděl jsem že otec dříve či později dorazí.,,Dneska neodjíždím sám,takže mě během víkendu neotravuj s prací. Chci mít klid. Zajisti aby to tak bylo. Nechci být rušen." Řekl jsem a uložil jsem poslední košili do kufru.
,,Odjíždíš? A ne sám? Tak která je ta šťastná? Myslel jsem že si všechny ty holky domů jen tak netaháš." Zarazil jsem se a vztekle zafuněl.
,,Co tu chceš Jacku?" Pronesl jsem unaveně, otočil se k němu čelem a posadil se na kraj postele.
,,Přišel jsem s tebou něco probrat ale tohle je teď zajímavější. Je ve sprše? Odkdy necháváš ty děvky se tady vysprchovat? A vůbec proč jsi nepoužil hop šup pokoj jako vždy? Proč s ní jsi tady u tebe? A máš mokré vlasy což znamená,že jsi byl v té sprše s ní.. hmm..zajímavé.. kdo je ta výjimečná?"
Během toho, co se takto vyptával se mi vařila krev v žilách. Když v tom,co to dořekl se dveře koupelny otevřeli.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stála jsem tam a hleděla Jackovi do očí. Sjel mě pohledem od spoda nahoru a němě na mě zíral.
Posměšně jsem si odfrkla a vyrazila k Theovi. Podala jsem mu tu bílou košili co jsem si půjčila a on se na mě nechápavě podíval.Mávla jsem rukou na důkaz toho,že to necháme na později. Pokýval hlavou a košili ještě zabalil do svého kufru. V tu chvíli přišel nějaký muž a přinesl můj kufr s věcmi uvnitř.
Vyděšeně jsem pohlédla Theovi do očí,ale jako na oplátku mávl rukou jakože to necháme na později a zasmál se když jsem si uraženě dala ruce v bok. Poté jsem se taky zasmála a svůj pohled stočila zpátky na Jacka.
Během toho co jsem si s Jackem vyměňovala pohledy,mi Theo podal nové šaty. Byli stříbrné,s ramínky jako špagetky. Záda byli odhalena do V a ve předu byl výstřih minimální. měli dlouhou sukni která měla rozparek na stehno. Sukně mi krásně obkreslí boky a bude se volně houpat podél mých noh.
,,Když dovolíte Pánové jdu se převléknout." Řekla jsem a pomalu odešla do koupelny. To,co tam poté co jsem se zavřela v koupelně řešili mi je fuk,teď jsem se soustředila na svůj vzhled. Šaty jsem si oblékla a k tomu si vzala podpatky,které jsem dostala společně k šatům.
Byli také stříbrné na vysokém podpatku a seděli mi úplně krásně. Jak odhadli velikost mých nohou? Zavrtěla jsem hlavou a pokračovala v rychlých přípravách na mou úpravu. Vlasy jsem si stáhla do drdolu,ze kterého jsem nechala trčet pár volných pramínků. Byl tu připraven i make-up,který jsem nějak moc nepřeháněla a udělala si ten samý jako obvykle. Prostě obyčejné a nevýrazné stíny,s namalovanými řasy a rudou rtěnkou. Zkontrolovala jsem svůj vzhled a vrátila se do pokoje.
Cítila jsem na sobě jejich pohledy. Ale nenechalo mě to rozhodit. Mé podpatky klepaly po celé místnosti a mé srdce bušilo jako o závod. Konečně jsem vzhlédla a podívala se na Thea.
,,Já jsem připravena,můžeme jít." Řekla jsem a když jsem k němu došla tak jsem ho pohladila po rameni a usmála se na něj. Až teď jsem si všimla toho svinčíku co jsme po sobě nechali a tak jsem zčervenala a začala se culit.
Zdálo se že Jack si toho všiml také až teď. Zíral na nás s otevřenou pusou a nebyl schopný slova. Až pak najednou promluvil..
,,Nemůžu tomu uvěřit.. ty.. " podíval se na mě a pokračoval.. ,,nečekal jsem že tě tu potkám." Pak se podíval na Thea začal ,,Jak jsi.. jak jsi to udě.."
,,Pane vše je připraveno." Nenechal Jacka dokončit Theodorův bodyguard,který zrovna vešel dovnitř. Zahlédl Jacka a ihned se chtěl začít omlouvat svému šéfovi,ale Theo ho rukou ve vzduchu umlčel a ukázal,že je to v pořádku a ať to nechá být.
Bodyguard pokýval a vyrazil pro naše kufry. Když kolem mě procházel odvětil :
,,Těší mě paní." A usmál se.Úsměv jsem mu opětovala a znovu stočila pohled na zbylé dva muže v této místnosti.
,,Teď když dovolíš Jacku,my odcházíme." Řekl Theo a nastavil mi rámě. Já jsem přijala a ručku mu zavěsila za tu jeho. Pousmál se na mě a vykročili jsme směrem ven.
Zrovna jsme byli u velkých schodů které vedli dolů k hostům a tanečnímu parketu a až teď mi to došlo. Moji přátelé..!