,,Jsi tak nádherná!" Řekl,když do mě přirážel.
Nic podobného jsem nikdy nezažila. Právě jsem prožívala nejlepší sex mého života.A zase přišla ta agónie. ,,Prosím Theo!" Řekla bych že poznal co se blíží. ,,Ano princezno,udělej se na mě." A ještě přidal na tempu když už jsem byla skoro u konce tak zašeptal. ,,Už taky budu zlato." A pak jsem se prohnula a a udělala se.
Poznala jsem,že jsem ale nebyla sama. Udělal se ve stejnou chvíli jako já. Když z něj už nic nešlo, tak ulehl vedle mě a zrychleně oddechoval.
Potom si mě otočil čelem k sobě a políbil mě. Tentokrát ale něžně a velice pomalu. Malinko jsem pootevřela pusu a tím jsem docílila,že Theo polibek prohloubil.
Rukama mě objal a přitáhl do objetí. Pousmála jsem se do jeho rtů a nohu si přehodila přes něj. Ruku mil položil na stehno ale poté zpozorněl.
,,Děje se něco?" Optala jsem se a nervózně na něj pohlédla. ,,Ano já.. tedy ne.. jen.. ukaž se mi." Zašeptal a kývl hlavou směrem k mému zadku.
,,Theo to nic není, mně to ne.." Nenechal mě to dopovědět a posunul mě trošku na stranu a přetočil zády k sobě.
Nejdříve se na tu spoušť podíval lítostně a výraz mu povadl. Poté pomalu zvedl ruku a položil jí na můj zadek. Šrámy si prohlížel a poté je hladil velice opatrně rukou.
Poté se nadzvedl na loktech,trochu se pokrčil a začal mě líbat na zadku. Slíbal mi všechny šrámy co jen našel.
,,To je v pořádku Theo.. bylo to úžasné." Přiložila jsem mu ruku na tvář a usmála se na něj. Po chvilce přemýšlení mi úsměv opětoval a obejmul mě.
,,To ty jsi úžasná. Nemůžu uvěřit že tu vedle mě teď ležíš." Řekl a pohladil mě po tváři.
Usmála jsem se na něj, vlepila mu pusu na čelo a vstala. Nechápavě se na mě podíval a zamrzl.
Došla jsem ke skříni a vyndala z ní jednu jeho bílou košili. Skříň jsem zavřela a šla směr ke koupelně.Když jsem došla ke dveřím a otevřela je,otočila jsem se, pohlédla na něj s otázkou a jiskřičkami v očích a pomalu vešla do koupelny.
,,Budu potřebovat návod na to,jak ti odolat zlato." Odvětil když se soukal z postele a já slyšela kroky co míří za mnou do koupelny.
Než stihl dojít,už jsem stála ve sprchovém koutě a nechala na sebe téct horkou vodu. Periferním viděním jsem zahlédla,jak se pousmál a prohlédl si mě od spodu nahoru.
Pomalu vešel za mnou, ze zadu mě obejmul a dal mi pusu na rameno a poté na krk. Pootočila jsem hlavu abych mu mohla dát pusu. Ani jsem se nemusela snažit a jeho ruka si mě k sobě za bradu více přitáhla.
Chvilku jsme se líbali a přes všechnu svou snahu jsem se od něj odtáhla.
,,Chceš umýt?" Optala jsem se.
,,Od tebe cokoliv" Odpověděl a pohladil mě po bocích.Jeho mýdlo jsem mu nakapala na celé tělo a poté odložila. Nejdříve jsem mu udělala masáž zad a poté rukou. Poznala jsem ze se mu to líbí. Byl velice uvolněný. Najednou jako kdyby to byl úplně jiný člověk.
Když jsem přestala,vypadalo to,jako kdyby mě nevnímal,proto jsem ho osprchovala a klekla si. Náhle zpozorněl. Jeho oči jako by se rozšířili a na rtech mu hrál překvapený výraz.
Vzhlédla jsem na něj a zezdola se na něj zákeřně pousmála. Poté jsem vzala jeho penis do svých rukou a následně ho strčila do pusy.
Jeho tělo zavávrovalo a on se rukama zapřel o stěny koutu. Slastně vzdychal a čím rychleji a hlouběji jsem mu ho kouřila,tím hlasitější byl.
Začala jsem zpomalovat a lehce ho kousat.
,,Tak na to zapomeň,okamžitě doděláš to,co jsi začala!" Řekl a chytil mě za vlasy. Obmotal si je okolo ruky a začal mi svou rukou pomáhat. Tlačil mi hlavu dopředu a dozadu a já zase cítila,jakou moc nademnou má.Slzy mi začaly vytékat z oči ale nikoliv ze smutku. Ba naopak. To co se mnou za dnešek všechno provedl se mi opravdu hodně líbilo.
To by ale nebyl on,kdyby si nevšiml,že už moc nemůžu. Byla jsem po tom všem počínání unavená ale toto jsem chtěla dodělat.
,,Ještě chviličku vydrž zlato..." Řekl a já mu chtěla odvětit ze jsem v pořádku a nic mi nevadí,ale po té pokračoval..,,Už budu.. už budu zlato!"
Řekl a já si dala záležet abych jeho vyvrcholení co nejdéle prodloužila. Polykala jsem a polykala. Vzhlédla jsem u toho a viděla,ze se na mě zbožně dívá. Poté zvedl hlavu, zaklonil jí a hluboce vydechl.,,Čím mě ještě překvapíš? Je ještě něco co umíš tak božsky?" Zeptal se a s pousmátím zakroutil hlavou.
,,Je toho spousty co o mně ještě nevíte pane." Řekla jsem a usmála se na něj.
Nakonec jsme se oba navzájem umyli a vyšli ze sprchy. Podíval se na mě a zeptal se. ,,Máš na dnešní noc plány,nebo jsi volná?"
,,Já nevím,mám plány..? Opáčila jsem ihned.
,,No kdyby byla odpověď na mě,řekl bych ze plán máš." Řekl a culil se na mě ale poté pokračoval.,,Pojeď se mnou ke mně domů Beth. Alespoň na víkend. Slibuji že ti dopřeju vše co si jen budeš přát." Řekl a já si zkousla spodní ret. Copak se mu dá odolat?
,,No.. jeden víkend mě možná nezabije." Odpověděla jsem a usmála se na něj.S očima plnými radosti se vydal do pokoje se obléknout a sbalit si věci,co si sem ráno před plesem donesl kdyby náhodou cokoliv.