14

197 6 7
                                    

Zobaczyłam

Mojego biologicznego ojca. Tak nie mówiłam wam ,ale mój ojciec , który jest z mój mamą nie jest moim prawdziwym ojcem . Mój prawdziwy ojciec bił mój mamę i stosunku niej nie zachowywał się fer dlatego moja mama odeszła od niego I się przeprowadziła na drugi koniec świata z daleka od mojego ojca . Mama starał się żeby ojciec miał ze mną kontakt , ale on miał mnie w dupie i nie zwracał na mnie uwagi nie odbierał, nie przyjeżdżał, nie interesował sie mnie. Ojciec załorzył sobie drugą rodzinę i się tylko nią interesował ma jednego biologicznego syna i dwójkę bachorów swojej partnerki i jeszcze moją siostra odwrucial się odemnie . Och jaka ja jestem głupia nie spóźniałam , że mam jeszcze starszą siostrę, która już nie jest moją siostrą bo wybrała bachora ojca partnerki , ale mnie to już nie boli pogodziłam się z tym .

N : co ty tu robisz ? W kąd wiesz gdzie jestem ? Po co tu przyjechałeś? - tyle pytam a zero odpowiedzi
- córciu daj mi się wytłumaczyć
N: nie muw tak do mnie nie jestem już twoją córką i wyjdzie z tą nie chce cie znać!!! - wykrzyczałam mu to w twarz już od dawna chciałam to zrobić , ale zawsze jak byłam u niego na wakacjach bałam sie , bałam się , że mnie uderzy jak mamę , zawsze traktował mnie jak śmiecia jak gówno zawsze było coś ważniejszego oddemnie albo ktoś . Zawsze miał jaką wymówkę żeby N przyjechać do mnie albo mnie olewał albo ciskał mi jakieś kłamstwo a jak mu zawsze wierzyłam , bo przecież ja go kochałam , ale dość tego on już dla mnie jest nikim tak jak ja dla niego byłam . Chcę żeby mi dał święty spokój .

- nikola proszę: w jego oczach widziałam żal i smutek , ale na mnie już nie robiło żadnego wrażenie. Zamknęłam mu dziwi przed nosem I poszłam do kuchni sie uspokoić zawsze jak z nim się rozmawiałam to puzniej byłam smutna albo płakałam , ale to już przeszłość teraz nie będę ani smutna ani nie będę płakała , bo on nie jest tego wart DUPEK
_________________________________________
HEJKA KOCHANI
TEM ROZDZIAŁ OPOWIADA O MOICH RELACJACH ZE MNĄ I MOIM OJCEM
WIEC TAK MILEGL DNIA

Kocham cie ,ale ci tego nie powiem /sebastian#nikolaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz