23

78 2 1
                                    

Pov seba

Jak usłyszałem, że nikola musi wyjechać, płakać mi sie chce. Wiecie jakie to uczucie, kiedy ty kochasz tą jedną osobe, ale on o tym nie wie, bo jesteś tchurzem? Nie. JA wiem jakie to uczucie. Siadziałem w moim pokoju i myślałem jak to bedzie, kiedy nikole sie wyprowadz. Jak pochlonełem sie myślami, że nie zauwarzyłem, kiedy pietras wszedł do pokoju.

- stary - usiał obok mnie i klepną mnie po ramieniu.

- co? - burknołem.

- masz przejebane, ona zaraz pojedzie, a ty nawet jej nie powiedziałeś - powiedział i sie położył.

- kurwa jestem tchurzem - schowałem głowe w dłoniach.

- powiedz jej to - wypalił.

- nie, nie moge - mrukłem.

- dlaczego nie? - zdziwił sie.

- bo to nic nie zmieni. Co ja mam jej powiedzieć? - spojrzałem sie na przyjaciela.

- normalnie? - zakpił.

- łatwiej powiedzieć trudniej zrobić - wstałem i poszedłem do dzwi - ja ide coś zjeść - otworzyłem dzwi - idziesz?

Blondyn weschnął i wstal podchodząc do mnie.

- twój wybur - klepną mnie po ramieniu i wyszedł , ja zrobiłem to samo.

Zeszłem z schodów i skierowałem sie do kuchni. Weszłem do kuchni i podszedłem do lodówki, wziołe  szynke , masło i ser. Zrobiłem sobie kanapki i poszedłem do swoijefo pokoju. Włączyłem live i siedziałem tak do pierwszej w nocy. Gdy skonczyłem live poszedłem do łazienki sie ogarnąć. Pieć minut, pużniej wyszedłem z łazieki w samych bokserkach i sie polorzyłem spać.

Kocham cie ,ale ci tego nie powiem /sebastian#nikolaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz