1.BÖLÜM

106 13 1
                                    

23 Mayıs

Sabah saat 5.30 civarı annemin söylenişleriyle lanet güne uyandım . Ah, gerçekten sınavımı benden çok önemsiyor .Bunun artık sabrımı zorlamasına rağmen yalnızca 1 ay kaldığından dolayı pek takmıyorum.
Zorla yataktan kalktım kıyafetlerimi değiştirdim ve derse oturdum.
Saat 7 gibi okula gitmek için aşağıya indim ve servisimi beklerken açtığım "We don't talk anymore" şarkısıyla güne başladım .Öğle arasında Alisa'nın yanıma bağırarak gelmesiyle korkmuştum .
"Mina ne yapıyorsun?"

" İyiyim Alisa, sen ne yapıyorsun?"

Alisa iç çekerek
"Biraz ruhlu ol yanına geldiğimde kanım çekilmiş gibi hissediyordum."
ne diyeceğimi bilmeyerek yüzüne baktım o da bunu anladı ki bana sarıldı
"Ah, Mina seni seviyorum ."dedi. iyi ki yanımda olduğunu düşündüm ve "Ben de seni seviyorum." dedim .

28 Mayıs

Öğle arası sessizce sınıfımda otururken bir anda aklıma uzun süredir gitmediğim kütüphane geldi, bu hafta kesinlikle gitmeliyim diye düşündüm çünkü orayı özlemiştim ve sınavım yaklaştığından dolayı bayadır oraya gitmedim.

Cumartesi günü sabah alarmımla uyandım , hemencecik anneme görünmeden evden çıkmam gerektiği için hızla üzerimi giyinip evden çıktım .Hava güzel olduğundan dolayı kütüphaneye yürüyerek gitme kararı aldım .Saat henüz erken olduğundan dolayı kimsenin orda olmadığını ve bütün kitapların bana kaldığını düşündüm .Ama galiba bunu söylemek için biraz erken olduğunu fark ettim . Çünkü kapının önünde bir araba gördüm hem de bu saatte yazıklar olsun .

İçeriye girdim ve Metin amcaya selam verdim
"Günaydın Metin amca!" onu gördüğümden bu yana biraz daha zayıflamış olması beni üzdü .
"Günaydın yavrum ,nerelerdeydin uzun süredir gelmiyorsun" ona sınav yılım olduğundan dolayı pek fazla dışarı çıkamadığımı söyleyip çok sevdiğim kitapların arasına yöneldim.

Kitapların arasında olmak gerçekten huzur verici hissettirmişti. Küçük kahve makinesinin yanına gidip kahvemi aldıktan sonra rafların arasında gözüme çarpan
" Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu" kitabını alıp cam kenarının yanındaki masaya oturup okumaya başladım.

Kitabıma dalmış okurken karşımda bir hareketlilik hissetmemle kafamı kaldırdım ve karşımda bir beyefendinin oturduğunu gördüm.Evet yanlış okumadınız "BEYEFENDİ" karşımda bu saatte siyah bir gömlekle oturuyordu .Yapılı bir bedeni ve yumuşak görünen saçlarıyla birlikte o muazzam kokan parfümü burnuma geldi .Gerçekten mükemmel kokuyordu. Kıyafetine ve görünüşüne bakarsak durumunun iyi olduğunu herkes anlayabilirdi.

Galiba biraz uzun bakmışım ki bir anda kafasını kaldırınca hemen başımı eğdim ve attığı o ufak gülüşü duydum. Şaka mı? Galiba o mükemmel bir sevgili adayı .Gerçekten utanmasam ona neden karşımda oturduğunu soracaktım. Kafamı kaldırıp etrafa göz gezdirdim, sıcak basmıştı.

Acaba neden karşıma oturmuştu? Tam ona döndüğüm anda söze başladı:"Kusura bakmayın , amacım sizi rahatsız etmek değildi sadece cam kenarına oturmak istedim." Tanrım şaka olmalıydı sesi o güzel sesi ve sesindeki kibarlık ... Bir anda daldım ve ne dediğini duymadım. "Gerçekten kusura bakmayın, hemen kalkıyorum. " Hayır buna izin veremezdim.
"Hayır hayır kalkmanıza gerek yok rahatsız olmadım." bana gülümsedi ve geri oturdu .Bana gülümsedi , bana, gördüğüm en iyi gülümseme .

Onun böyle çekici olması onu tanımak istediğimi hissettirdi aklımdan geçenleri okumuş olmalı ki "Tanışalım mı ? Ben Asil , Asil KARAN sen ?"
Tanrım ismi bile mükemmeldi
" Ben Mina ,Mina ŞAFAK ."ve söylemiştim işte, işte sonunda ismini öğrenebilmiştim .
"Memnun oldum." bende bende gerçekten bende memnun oldum "bende " Mina kızım şaka mısın bende mi,aptal kız .Bir anda telefonu çaldı ve izin isteyerek masadan kalktı Tanrım umarım 32 diş sırıtmıyorumdur ama gülmeme engel olamıyordum o siyah mullet tarzı dalgalı saçları ,açık kahveye yakın gözleri ,derinden gelen kalın sesi ,kibarlığı beni benden almıştı inanamıyorum o mükemmeldi .Bir anda masaya geldi
"Kusura bakma Mina ,bir işim çıktı sonra görüşürüz." ismimi söyledi galiba delirdim onun etkisine kapılarak kendimi unuttuğumda gittiğini fark ettim fısıldayarak "Görüşürüz ,Asil umarım görüşürüz."

AÇIKLAMA

Herkese öncelikle merhaba ben Miya -en azından şimdilik-bu yayınlamaya karar verdiğim ilk hikaye evet belki biraz kötü oldu ama bunun için yazıyorum görüşlerinizi öğrenmek ve kendimi geliştirmek için .Genel olarak konumuz Mina ve Asil olacak ikisinin arasında yaşanacak şeyler vb. umarım hikaye hoşunuza gider . Artı olarak her bölümü yazarken bir şarkı dinliyorum ve bunu sizinle paylaşmaya karar verdim dinlemenizi tavsiye ederim.

Killing me softly with his song - Fugees

Sağlıcakla kalın.

KURTUBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin