6.BÖLÜM

25 7 3
                                    

Asil Mina'yı evine getirmişti. Çünkü onun evini bilmiyordu ve arabaya bindikleri zaman Mina uyumuştu. Asil mutfakta Mina ya ayılması için kahve hazırlarken bir anda Mina sarhoşluğun etkisiyle Asile sarılmıştı Asil bir anda olduğu için şaşırmıştı Mina'ya doğru döndü ve konuşmaya başladı "Mina kendinde misin kahve yapıyorum şimdi onu içeceksin tamam mı?" Mina cevap vermeyip ona sarılmaya devam ediyordu . Kahve makinasının sesiyle Asil tekrar makinaya döndü ve kahve bardağını eline aldı. Mina yi yavaşça yürütmeye çalışarak oturma odasına getirdi ve Mina'yi uyanması için dürttü. " Mina gözlerini aç ve şu kahveyi iç." Mina gözlerini açmadı ve uyumaya devam etti en sonunda Asil yapacak bir şey bulamadı ve Mina'yı uyandırmak için gürültülü bir şarkı açmaya karar verdi . Telefonu eline aldı ve gayette gürültülü bir şarkı açtı ve Mina'nin yanına oturdu kafasını kendine doğru çevirip bardaktan bir yudum içirdi. Mina kahvenin sıcaklığıyla gözlerini açtı ve karşısında Asili gördüğü için bir anlık afalladı . "Mina gözlerini açtığını gördüm, tekrar gözlerini aç ve şunu iç ." Mina yanlış görmemişti karşısında Asil vardı tekrar gözlerini açtı ve Asil'e baktı " Burda ne işin var"
Asil başıyla etrafı gösterdi ve Mina o an anladı ki burası onun değil Asil'in eviydi. "Sorumu düzeltiyorum benim burda ne işim var ?" dedi ve aklına bara gittikleri geldi , barda içkiyi fazla kaçırdığını hatırladı ve hemen kafasını çevirdi . Asil onun bu haline güldü ve " sorun yok sadece içkiyi biraz fazla kaçırdın ve bu da uyumana sebeb oldu , bende evini bilmediğimden seni buraya getirdim."
Mina bu söylemle birlikte kafasını Asil'e doğru çevirdi ve teşekkür etti. "Kahveyi de iç istersen."
"Ha,evet içeyim sağol." Diyip bardağı elinden aldım ve yanan şömineye bakarak içmeye başladım. Güzel gözüküyordu, kahvede güzeldi , garip olsa bile şuan huzurlu hissediyorum.
"O gün hastanede ne işin vardı ?" Dedi bunu benim ona sormam gerekmiyor muydu ya " ufak bir tartışma oldu."
"Ufak mi emin misin?" Olanlar hakkın da konuşmak istemiyorum
" beni bırak asıl senin ne işin vardı hastanede?"
- Önce ben sormuştum sanki, hm?
-olabilir
-benim sorumu cevaplarsan cevapların ama önce ben sorumun cevabını alayım hanımefendi?
-hayır ,cevaplamak istemiyorum.
Dedim ve kafami çevirdim. Kahvemden bir yudum daha aldım ve gözlerimi şömineye diktim. 

Bu bölüm biraz kısa sorry.
                :(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KURTUBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin