Giriş

28 6 9
                                    

Hoş geldiniz.

Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.

Keyifli okumalar...

Sezen Aksu:Firuze

15 Eylül 2018 - Ankara

"Üzüm Buğusu gerçek olamayacak bir güzellikti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Üzüm Buğusu gerçek olamayacak bir güzellikti.
Bir rüyanın sarhoşluğunda ansızın kayboluverdi..."

~Feyyaz Ali Dağlarca

"Sayın dinleyicilerim;
Güz mevsiminin tatlı esintisinde içimizi ısıtacak röportajımıza geçmeden önce pazar kahvaltılarınızı şenlendirecek bir Sezen Aksu parçasıyla programımıza ara veriyoruz."

Defalarca gözlerini gezdirdiği ufak stüdyonun duvarlarından birindeki eğri büğrü bir çatlak dikkatini çekti bu kez.

Karşısında oturmuş kuvvetle muhtemel program akışının yazılı olduğu dosyayı inceleyen kadından gözlerini kaçırırken bir kez daha yeterince düzgün olmasına rağmen ince kazağının altından çıkardığı gömleğinin yakalarını düzeltti.

Belki de sandalyeye yerleştiği andan itibaren bir kez olsun kıpırdamıyor olduğundan gerek zerre kırışıklık barındırmayan kumaş pantolonuna heyecandan terlemiş avuçlarını sürttü ve gergin biçimde arkasına yaslandı.

Bir okyanusa batırılıp çıkarılmıştan hallice mavilerini göz kapaklarının altına birkaç saniyeliğine gizlerken derin bir nefes aldı ve rahatlamaya çalıştı.

Endişesinin sebebi bu stüdyoda bir saatten fazladır beraber bulunduğu prodüksiyon ekibi değildi.

Kendisine nezaketle gülümseyen ve hazır olduğuna dair bir işaret vermesi için sabırla bekleyen sunucu da değildi.

Yayımlandığı andan itibaren yüz binlerin okuduğu kitabının röportajını verecek olması hiç değildi.

Onun yüreğini kapatıldığı kafeste özgürlüğüne kavuşmaya çalışan bir kuş gibi çırpındıran,kor alevlerden alıp soğuk denizlere atan,bu kitabı yazmasına sebep olan kişiydi.

Cümlelerini anlamlı kılan,kalem kaldırmadan sayfalarca bir masal yazdıran,o masaldan alıp acı gerçekliğe bırakan kadındı.

Bir peri misali sihrini dokundurmuş,aşkını kalbine koymuş ve ansızın kaybolmuştu.

"Feyyaz Ali Bey,hazırsanız programa devam edeceğiz."

Genç adam bir rüyadan uyandırılmışcasına irkilirken ister istemez sunucuyu onaylarken buldu kendini.

"Evet,evet lütfen."

"Güzel dinleyicilerim,tekrardan keyifli pazarlar dileyerek devam ediyoruz programımıza.Bugün bizlere son zamanların en çok okunan kitabı Üzüm Buğusu'nun biricik yazarı Feyyaz Ali Dağlarca eşlik edecek."

Üzüm Buğusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin