Prológ

301 14 6
                                    

Mateo Dillon Verstappen bolo meno, ktoré poznal každý fanúšik F1. Tento mladík bol dravý, cieľavedomý, vytrvalý a ochotný bojovať do poslednej zákruty. Bol rovnaký ako jeho otec - niekoľkonásobný šampión Max Verstappen.

Nebolo žiadnym prekvapením, že Mateo sa rozhodol ísť v šľapajach svojho otca a svoj život zasvätil práve kráľovnej motoršportu. Už v mladom veku sa mu podarilo dostať do F1. Bili sa o neho šéfovia tímov, jednoducho každý ho chcel vidieť vo svojom tíme. Mateo mal však jasne určené, za ktorý tím chce pretekať. Zakotvil v tíme Red Bull, ktorý sa stal jeho domovom rovnako, ako aj u jeho otca.

Už je to niekoľko rokov, čo Max svoju kariéru ukončil a rozhodol sa stať mentorom pre svojho syna. Max však nechcel byť ako jeho otec. Chcel byť lepším mentorom. Áno, bol na Matea prísny, no to neznamenalo, že nemohol byť k svojmu synovi aj vľúdny a chápavý. Rovnako ako mu vedel vytknúť chyby, ho dokázal aj pochváliť. Bol to predsa jeho syn, jeho chlapec, na ktorého bol hrdý.

Mateo bol jednoducho skvelý v tom, čo robil. No toto nie je príbeh o ňom. Tento príbeh je totiž o mladíkovi, ktorý bol od Matea o pár rokov mladší, no taktiež nosil priezvisko Verstappen.

Reč je o chalanovi menom Nico Christian Verstappen. Druhorodený syn Maxa a Victorie. Ak sa pýtate, či aj Nico bol vášnivý pretekár F1, tak ste na veľkom omyle.

Nico bol jednoducho Nico. Úplný opak svojho brata. Kým jeho brat bol rovno v dvoch športoch talentovaný, pričom jednému sa venoval naplno a druhý mal ako záľubu, Nico radšej premýšľal, ako vytočiť ostatných do nepríčetnosti, predovšetkým svojho otca. A ako by sám povedal, bol v tom skutočne dobrý.

A už keď sme pri tom vytáčaní do nepríčetnosti, ani tentokrát tomu nebolo inak. Aj keď je potrebné uviesť, že táto situácia bola diametrálne odlišná od tých, ktoré Nico vyviedol v minulosti.

Ešte ho totiž sanitkou nikdy do nemocnice neprevážali. No tak či onak, svojich rodičov skoro priviedol k šialenstvu. Lebo oni sa oňho naozaj šialene báli.

Stále mu to bolo jedno. Aj napriek tomu, čo sa stalo, stále bol k tejto situácii úplne ľahostajný. Bolo mu jedno, že práve teraz ležal dokaličený na nemocničnom lôžku.

Premýšľal len nad tým, čo by sa stalo, ak by pridal viac plynu. S najväčšou pravdepodobnosťou by ho to stálo život. No cítil by sa konečne naplnený? Aspoň na tých pár sekúnd? Bol by ochotný zomrieť kvôli pár sekundám radosti?

To sa zjavne už nikdy nedozvie, pretože po tomto incidente, ho otec určite zabije.

Nico Christian Verstappen bol jednoducho magnet na problémy. Neveríte? Tak sa presvedčte sami.

Čaká nás dlhý príbeh.

-♥-

Je to tu! Môj štvrtý príbeh, ktorý sa bude od mojich predošlých trošku líšiť...

Klamala by som, ak by som povedala, že príbeh Victorie a Maxa mi neprirástol k srdcu. Napriek tomu som bola rázne proti, aby niekedy ich príbeh mal pokračovanie. Potom mi však napadla jedna myšlienka. Čo ak by som napísala príbeh, ktorý by bol o dieťati nejakého F1 pretekára? Táto myšlienka sa mi ihneď zapáčila. Takže aj napriek tomu, že pokračovanie príbehu 33-krát viac nebolo na pláne, aj tak ho tu máme. 😅

Príbeh 33-krát menej teda nebude o žiadnom novom jazdcovi, ale o mladom Nicovi, s ktorým sú len problémy, ale to sa postupne dozviete. 🙈 Musím povedať, že sa na to teším a verím, že som nespravila zlé rozhodnutie vrátiť sa do sveta Maxa a Victorie.

Tento príbeh však začnem písať až po dopísaní Poslednej vlny. Predpokladám, že to bude niekedy koncom januára. Tak snáď dovtedy vydržíte. 🙈

Keďže si beriem od písania prestávku (od 9.1. začnem opäť vydávať), chcem Vám ešte zaželať krásne sviatky. 💖 Užite si ich s Vašimi blízkymi a poriadne si oddýchnite. Teším sa, keď sa v januári opäť stretneme. Ďakujem za všetko, čo pre mňa robíte. 💞





33-krát menej || Max Verstappen's sonWhere stories live. Discover now