Rakúske Alpy. Dejisko príbehu Maxa a Victorie. Bolo až neuveriteľné, aká dlhá doba prešla od momentu, kedy Max po prvýkrát započul jej smiech, ktorý ho napĺňal až po končeky prstov. V tom momente ešte netušil, že práve táto žena sa stane stredobodom jeho vesmíru.
Pre Nica však Rakúske Alpy nemali žiadne čaro. Vedel, že na tomto mieste odohralo veľa kľúčových momentov, ktoré jeho rodičov spojili. Vedel aj, že pre jeho mamu toto miesto bolo splneným snom. Zakaždým, keď sem v zime prišli, si nedokázal nevšimnúť jej úsmev na tvári a oči plné radosti. Dívala sa na tie majestátne hory a nasávala alpský vzduch. Mohla tu byť aj päťdesiatkrát, stále sa tu cítila ako po prvýkrát. Stále cítila tú istú energiu, ktorá opantala jej zmysly.
Nico si všímal aj svojho otca, ktorý taktiež pri pohľade na zasnežené hory, si vybavoval všetky spomienky, ktoré sa s týmto miestom spájali. Vždy tu dokázal nabrať energiu a užiť si čas rodinou.
Potom tu bola Thalia a Mateo, ktorý sa už teraz dohadovali na tom, kto vyhrá preteky na snowboarde a kto predvedie lepší skok. Každý rok sa tešili na to, kedy opäť sem prídu a do ich životov si pripíšu nové spomienky.
No a on dovolenku v Rakúskych Alpách považoval za ukrutnú nudu a najradšej by sa jej každý rok vyhol. Samozrejme, že ani raz sa mu to nepodarilo. Nemohol tvrdiť, že to tu nebolo pekné, práve naopak. Prostredie bolo vážne dychberúce, len jednoducho Nicovi chýbala tá iskra, ktorá bola u členov rodiny Verstappen typická. Bol iný, o tom nebolo pochýb. Ale na tom predsa nebolo nič zlé. Či snáď áno?
,,Navrhujem večerné lyžovanie, kto je za?" zatlieska nadšene Thalia, aby upútala pozornosť všetkých, ktorí sa v miestnosti nachádzali.
,,Ja!" vykríkne niekoľko hlasov súčasne.
Piati členovia rodiny Verstappen sedeli v obývacej miestnosti chatky, ktorú Max s Victoriou vlastnili. Bolo by zvláštne navštevovať Rakúske Alpy každý rok, pričom nemať tu žiadne sídlo. A tak sa táto priestranná a zároveň útulná chatka stala ich druhým domovom.
Neboli tu však sami. Ich rodinná tradícia sa preniesla aj na členov ďalšej známej rodiny. Daniel Ricciardo v spoločnosti svojej manželky Aurory, syna Issaca a dcéry Hailey, sa stali súčasťou každoročného výletu do Rakúskych Álp. Veď ako by sám Daniel povedal, aj on poťahal dôležitými nitkami, aby došlo k vzťahu Maxa a Victorie. Skutočnosť, že to skoro na začiatku celé pokazil, už bola dávno pre Daniela zabudnutá. Max však nezabúdal a rád to svojmu kamarátovi pripomínal. Vždy si potom vyslúžil len Danielov zachmúrený pohľad a Victoriine nesúhlasne pretočenie očami. Ona sama už dávno túto vec považovala za zabudnutú, len Max bol jednoducho Max. Keď videl príležitosť do svojho kamaráta rypnúť, naplno to využil. To samozrejme platilo aj naopak, pretože Daniel sa nikdy nenechal zahanbiť.
,,Je presne 18:45. To už sa nám neoplatí nikam ísť," zašomre Nico, pozerajúc na svoje hodinky na zápästí.
,,Och, Nico!" frustrovane si Thalia vydýchne. ,,Môžeš aspoň pre jedinýkrát prestať hundrať na všetko? Kazíš mi náladu!"
,,To nie je môj problém, že si ju vždy necháš pokaziť," provokačne sa na ňu usmeje.
,,Si strašný idiot," vynadá mu.
,,Lebo ty si dokonalá."
,,Hej, vy dvaja, už stačilo!" zazrie na nich Max. ,,Nemienim počúvať tie vaše hádky. Všetci si teraz povinne zoberiete svoje snowboardy a pôjdeme sa zabaviť. My rodičia zatiaľ ostaneme tu a vychutnáme si chvíľu ticha."
,,To znie skvelo," uškrnie sa Daniel a Auroru si pritiahne k sebe, venujúc jej pusu na čelo.
Všetci sa v momente rozbehnú do svojich izieb, aby sa obliekli a pripravili si svoju výbavu. Všetci, až na jedného.
YOU ARE READING
33-krát menej || Max Verstappen's son
Fanfiction,,33-krát viac, čo je to za hlúpe vyznanie lásky? Ak by to bolo 33-krát menej, svet by bol oveľa viac krajší. A môj život jednoduchší." -♥-