I wanna hold 'em like they do in Texas, please
Fold 'em, let 'em hit me, raise it, baby, stay with me (I love it)
Love game intuition, play the cards with spades to start
And after he's been hooked, I'll play the one that's on his heartOh, whoa, oh, oh
Oh, oh-oh
I'll get him hot, show him what I got
Oh, whoa, oh, oh
Oh, oh-oh
I'll get him hot, show him what I gotCan't read my, can't read my
No, he can't read my poker face
(She's got me like nobody)
Can't read my, can't read my
No, he can't read my poker face
(She's got me like nobody)Vo vedľajšej miestnosti sa ozývala hlasná hudba, pri ktorej ľudia tancovali a dobre sa zabávali. Doteraz som ju ignorovala, no keď som počula tóny známej pesničky, musela som sa pousmiať. Do môjho tela sa dostavila dávka sebavedomia a snažila som sa dostať do pohody. Pravdupovediac, nedarilo sa mi to tak, ako by som chcela. Problémom bola moja pravá noha.
Nenávidela som, keď mi od stresu poskakovala. Celý čas som sa ju snažila pevne držať na zemi, no zakaždým, keď sa nám stretol pohľad, som opäť strácala nad ňou kontrolu. Mojou jedinou nádejou bolo, čo najviac nohu držať pod stolom, aby si nikto nevšimol, že panikárim. Dokázala som držať poker face a tváriť sa, že som úplne v poriadku, no nohu som nevedela odkontrolovať. Len som sa modlila, aby si to nikto nevšimol, predovšetkým ten idiot, ktorého meno som stále nepoznala. Nemala som poňatia kto to je, ale vedela som, že nie je len tak hocikto. Inak by sa ostatní muži u stola tak hlúpo neusmievali.
Len pokoj. Pokoj. Ukázať pri pokri slabosť je jedna z najväčších chýb, ktorá vás privedie k neúspechu. Desil ma však fakt, že doteraz som s tým problém nemala. A odrazu, keď ma skenuje svojimi ľadovo modrými očami, to pre mňa problém predstavuje. Čím viac som si túto skutočnosť uvedomovala, tým viac som bola nervózna.
Napriek tomu som mala hlavu vztýčenú a bola som pripravená vyhrať. Pretože ja, Tessa Clifford, neprehrávam.
Hra prebiehala zatiaľ bez komplikácii a moja kôpka žetónov sa pomaly rozrastala. Nebola som však jediná, komu sa darilo. Aj jemu to slušne išlo a každým ďalším kolom pribúdali aj jemu žetóny. Kým nám dvom sa rozrastali, ostatným ubúdali, až pomaly sme si všetci pri stole začínali uvedomovať, že to čochvíľa bude hra len medzi nami dvoma. A pôjde o veľké peniaze.
Jedno kolo vyhral on, ďalšie ja, iné som vynechala ja, iné zas on. Boli sme na tom podobne a moja nervozita narastala. Noha sa mi klepala čoraz rýchlejšie a ťažšie sa mi držal poker face. Už som dávno stratila pojem o čase. Sústredila som sa len na to, aby on bol ten, kto prehrá. Ostatní mi boli ukradnutí, chcela som vidieť prehrať jeho.
,,Vsádzam 200," zvolá a pred seba položí dva čierne žetóny, zobrazujúce stovku. Začalo sa ďalšie kolo a neboli odkryté ani prvé tri karty a on už hádzal vysoké žetóny. Nedala som sa však zastrašiť.
,,Uff, chlapče, začal si vysoko," zamrmle muž vedľa neho a pozorne sleduje svoje dve karty v ruke. ,,Ale, ako chceš. Dokladám."
Rad sa dostal na mňa a ja bez akéhokoľvek zaváhania siahnem po dvoch čiernych žetónov a ešte doložím jeden červený, zobrazujúci päťdesiatku. ,,Dolož päťdesiatku, alebo skonč," drzo sa usmejem. Vedela som, že v hre sú ešte ďalší dvaja muži, no moje slová boli venované jemu.
ESTÁS LEYENDO
33-krát menej || Max Verstappen's son
Fanfic,,33-krát viac, čo je to za hlúpe vyznanie lásky? Ak by to bolo 33-krát menej, svet by bol oveľa viac krajší. A môj život jednoduchší." -♥-