-4-

116 9 2
                                    

Alkohol, cigaretový dym, blikajúce svetlá, či ohlušujúca hudba. To všetko bolo Nicovi až príliš dobre známe. Kluby boli jednoducho jeho. Vymetal jeden za druhým. V niektorých urobil taký bordel, že ho musela ochranka vyhadzovať. Zvyčajne išlo o situácie, kedy sa nevedel vpratať do kože a pobil sa. Síce bol vždy kvôli tomu z klubu vyhodený, nikdy ho neopúšťal drzý úsmev na tvári. Necítil sa zahanbujúco, práve naopak. V každej bitke bol jasným víťazom. Nikto ho ešte nezložil. Preto, aj keď bol niekoľkokrát vyhodený surovo pred dvere, si Nico nemohol pomôcť a bol pyšný na samého seba. 

Radšej ani nepočítal, koľkokrát sa ocitol na policajnej stanici. Mal tú výhodu, že jeho otec ho dokázal dostať z každého problému, takže to Nico naplno využíval. Samozrejme, že ho neminulo niekoľko prednášok a zákazov, no on sa vždy nejak dostal tam, kam chcel. Tentokrát mu v tom pomohla jeho mladšia sestra.

,,Čo máš za lubom?" spýta sa Thalii s nadvihnutým obočím. Stál oproti nej s prekríženými rukami na hrudi. Napochodoval do jej izby ako neriadená strela, pripravený dostať potrebné odpovede. Hailey, ktorá s ňou túto izbu počas dovolenky zdieľala, radšej odišla a nechala dvoch súrodencov na pokoji. 

,,Baví ma ťa držať vo zvedavosti," usmeje sa provokačne.

,,Hovor, Thalia!" zavrčí. Dochádzala mu trpezlivosť.

,,Postarám sa o to, aby si si dnešný večer užil. Na oplátku sa ty postaráš o to, aby som si aj ja dnešný večer užila."

Nico prekrúti očami. ,,Dočerta, môžeš prestať chodiť okolo horúcej kaše a na rovinu povedať, čo si vymyslela? Inak ma z teba porazí."

,,Prišiel Chris," povie hanblivo. Líca jej pritom naberú červenkastý odtieň.

Na Nicovej tvári sa usalaší drzý úsmev. ,,Ale čo," podpichne ju, ,,mladý Gasly dorazil za svojou drahou polovičkou?"

,,Drž hubu, Nico!" okríkne ho, no ešte viac sa začervená. ,,Dobre vieš, že spolu nechodíme!"

,,To je len otázka času, kedy sa to konečne zlomí," uškŕňa sa.

Christophe Maurice Gasly bol Nicov najlepší kamarát. Vysoký chalan so svetlohnedými vlasmi a modrými očami. Bol v rovnakom veku ako Nico a veľmi dobre si s ním rozumel. Možno to bolo tým, že obaja vedeli, aké ťažké je žiť život syna slávneho pretekára F1. Svet má od vás veľké očakávania. Je to neskutočný tlak, že nespĺňate normy, že nie ste rovnakí, ako váš otec. Mateo sa s tým popasoval skvelo. Tento tlak ustál a dokázal všetkým, že priezvisko Verstappen nenosí nadarmo. Nico si bol istý, že ďalšiu sezónu jeho brat svoj prvý titul získa.

Christophe sa tiež vydal rovnakou cestou ako Nicov brat, no bohužiaľ, nedarilo sa mu. Momentálne jazdil v kategórii F3, no nedosahoval výsledky, aké sa od neho očakávali. Nico vedel, ako veľmi ho to mrzí. Chris vo svojom otcovi videl vzor a chcel byť rovnako dobrý ako on. Chcel sa dostať do kráľovnej motoršportu, no začínal o sebe pochybovať. Začínal si myslieť, že na to nemá. So svojimi obavami sa zveril len Nicovi. A on nevedel, ako mu pomôcť. Vedel, aký je to pocit byť pre niekoho sklamaním, no jeho to netrápilo tak ako Chrisa. To bol základný rozdiel medzi nimi dvoma. 

Čo však Chris nečakal bolo, že v tomto náročnom období nájde lásku. Bol až po uši zamilovaný do dievčaťa, ktoré bolo dcérou Maxa Verstappena. Dlhý čas si to nechcel pripustiť, ale tento pocit len naberal na sile. Nevydržal to a Nicovi sa s týmto priznal. Nico sa skoro vtedy zadusil vodou, ktorú práve pil a mal sto chutí ho na mieste zabiť. Potom sa však upokojil a nejak túto novú informáciu vstrebal. Christophe nebol žiadne neviniatko a mal toho na svedomí až-až. No o svoju sestru sa nebál. Vedel, že ak by jej Chris niekedy ublížil, Thalia by sa s ním nemaznala. Zoslala by ho zo zemského povrchu rovno do pekla. A táto predstava sa Nicovi zdala vskutku zábavná. 

33-krát menej || Max Verstappen's sonWhere stories live. Discover now