Felix Pov:
Üniversite'nin ilk günüydü bugün ve ne yalan söyleyeyim aşırı heyecanlıydım yeni bir ortam,yeni okul,yeni arkadaşlar ve yeni bilmediğim bir şehir de bütün zorluklar ile başa çıkmak zorundaydım tüm bunlar beni çok geriyordu içimde binbir türlü soru vardı ne kadar takmamaya çalışsam da olmuyordu içimi kemiren sorular daha da gerilmeme sebep oluyordu tabii
"Ya beni sevmezlerse,ya yine çillerimle alay ederlerse,ya arkadaşım olmaz ve dışlanıp yalnız kalırsam,ya zorbalığa uğrarsam yine"
Diye tam düşüncelerime dalmışken Jisung'un bağırışı ile düşüncelerimi bir kenara bıraktım yoksa Jisung ağzıma sıçabilirdi hâliyle Jisung bu herşeyi yapardı.
Jisung:"FELIX!! NERDESIN AMK İLK GÜNDEN OKULA GEÇ Mİ KALMAK İSTİYORSUN! FELIIXX KİME DİYORUM!!!"
Ah bu çocuk yine her zaman ki gibi, üstüme beyaz sıradan bir tişört ve üstüne mavi bir gömlek,altıma ise basit bir mavi pantolon giyinmiştim ve Jisung'u daha da sinirlendirmeden hemen aşağıya doğru hızlıca inerken Jisung'a bağırıyordum.
Felix:"GELDİM SUNG,hazırım işte ne bağırıp duruyor-"
Tam bağırırken Jisung'a karşılık cümlemi bitirmeden donup kalmıştım evime daha doğrusu evimize yabancı birisinin girmesine izin veren birisi değildim ama jisung canım arkadaşım bu huyumu bildiği halde nasıl yabancı bir maddeyi ortak alanımıza sokabilir! Çok sinirlenmiştim ve sinirimi sesime yansıtarak Jisung'a bakıp sordum.
Felix:"Jisungcuğum kim bu canım arkadaşım"
Diye sorarken yanındaki bedeni süzüyordum Jisung dan biraz uzun,mor saçlı ve bizden biraz büyük olduğunu düşündüğüm birisiydi evet yakışıklıydı ama bundan banane sonuçta tanımadığım birisi evimizdeydi..
Düşüncelerimi kenara atıp Jisung'a baktım o da soruma biraz duraksayıp cevap verdi."Eee şey,Felix bu Minho hyung,bizden bir yaş büyük,Minho hyung bu da Felix hem çocukluk arkadaşım hemde aynı evde yaşıyoruz"
Diye tanıştırmıştı adının Minho olduğunu az önce öğrendiğim kişi bana elini uzatıp "Memnun oldum Felix" demişti sıcak bir gülümseme ile,bende aynı şekilde sıcak bir gülümseme ile karşılık verip bana uzanan eli tutup "Bende memnun oldum hyung" Diyebilmiştim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İlk ficim ile geldim biraz kısa oldu çünkü ilk bölüm, eğer okunursa daha uzun yazmaya çalışırım.Bu arada Felix tam olarak ben diyebilirim, ficteki karakter olarak Felixi yazarken kendimi yazıyormuşum gibi hissediyorum neyse
Arada texting yazmaya çalışacağım tabi düzyazı ağırlıklı olacak umarım beğenilir ve okunur heyecanlıyım biraz sanırım djsosmaos
Smut yazmamı isterseniz smut yazmayı denerim, ister misiniz??
Yazım yanlışlıkları veya noktalama hataları olursa kusura bakmayın ,acemiyim eğer mantık hatası veya herhangi bir hata görürseniz uyarabilirsinizz..
İyi okumalar diliyorumm..
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIIIN KENDİNİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN ŞİMDİLİK.~ELS
~🥰🦋~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}
Fanfiction"Ne demek okulun zorbasından hoşlanmak Felix ?!"