(Yazar Pov)
Hyunjin yavaşça ayağa kalktı ve Felixi de kaldırdı tekrardan revirdeki yatağa oturmasını sağladı "yat biraz dinlen hocalara haber veririm ben" diyip odadan çıktı.
Felix yaşadığı saçma duygu sellerinden çıkıp neler olduğunu idrak etmeye çalışıyordu ama en sonunda pes edip yatağa yatmaya karar verdi çok yorgundu gece de doğru düzgün uyuyamadigi için hemen uykuya daldı.
----------
Hyunjin dersi dinleyemediğini fark edip önünde oturan mor saçlı çocuğu dürttü.
"Minho hyung ben izin alıp revire gideceğim hocalar sorarlarsa benim ve Felixin revirde olduğumuzu söyler misin?"
Mor saçlı çocuk kafasını sallayip hafif arkasındaki siyah uzun saçlı bedene döndü.
"Tabiki söylerim Hyunnie git hadi sen Felixin yanına"diyip göz kırptı ve önüne döndü.
Hyunjin dersin hocasından izin aldı ve revire doğru adımladı revirin kapısının önüne gelince bir süre duraksadi ve belki Felix uyuyordur diye kapıyı yavaşça açtı.
Önce kafası ardından bedeni odaya girdi ve arkasını dönüp kapıyı yavaşça kapattı oluşan minik de olsa sesten dolayı Felix uyanmıştı tabii ama gözlerini kapatıp uyuyor gibi davranmaktan zarar gelmez diye düşünüp gözlerini kapattı.
Hyunjin parmak uçlarında sessiz ve yavaş adımlar ile yatakta yatan gri saçlı bedenin yanına doğru adımladı bir tane tabureyi yatağın kenarına doğru sessizce çekip oturdu.
Ve gri saçlı çocuğun saçlarını okşamaya başladı.
Ellerini,yanaklarını ve saçlarını yavaş yavaş okşarken gözleri ağrımaya başlamıştı kendini daha fazla tutamayıp yatağın kenarındaki boşluğa kafasını koydu ve herkesten çok sevdiği bedeni izlerken kendisini uykunun kolları arasına bıraktı.
Bir süre sonra haraket etmeyen bedenden uyuduğunu anladı ve ağır, ağır gözlerini açıp siyah uzun dağılmış saçlı genç çocuğa baktı saçlarını,boynunu,dudaklarını ve gözünün altındaki küçük beni süzdü bir süre,siyah saçlı bedenin siyah dağılmış saçlarını gözlerinin önünden,minicik elleri ile kenara itti daha çok ortaya çıkan pembe ve dolgun dudaklar ile gözleri biraz açıldı daha önce bu kadar dolgun olduğunu fark edememişti.
Felix,karşısındaki dolgun dudaklara bakarken yutkunmadan edemedi.
Ve siyah saçlı beden uyanıp kısık gözleri ile karşısında duran resmen şaheseri anımsatan gri saçlı küçük bedene bakıyordu.
Felix daha fazla dayanamadı ve ayağa kalktı.
"Şey sen neden geldin buraya uyumuşsun"
"Dersi dinleyemedim uyuyamadım da sesten burada kafa dinlemek için gelmiştim"
"Aa anladım peki zil çalacak sınıfa döneceğim gelecek misin?"
Siyah saçlı çocuk bir süre karşısındaki bedeni süzdü ve ardından cevap verdi. "Geliyorum"
Yavaş ve ağır adımlar ile sınıfa doğru yürürken Changbin ile karşılaştılar, Changbin şaşırmış gözler ile ikiliyi süzdü ve söze girdi.
"Ah Lixie-ah yaralanmışsın diye duydum iyi misin şimdi çok merak ettim seni"
Felix bir önündeki bir de yanındaki bedene baktı ve önünde duran kaslı çocuğa gülümseyip cevap verdi.
"İyiyim hyung küçük bir kaza işte"
"Anladım~ daha dikkatli ol bundan sonra tamam mı?" Diyip gülümsemesi ile Felix de gülümseyip kafasını salladı başını yanında duran bedene çevirince çenesini kasıp dişlerini sıktığını fark etti saskinca baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school love's | Hyunlix ✔{Düzyazı-Texting}
Fanfiction"Ne demek okulun zorbasından hoşlanmak Felix ?!"